Málta - Marfa Málta

• Repülési menetidő

02:10

Legújabb értékelések Málta - Marfa

Összesen: 9,3 Nagyon jól éreztük magunkat! A szálloda közvetlenül a tengerparton helyezkedik el.Teljesen megfelel a négy csillagos színvonalnak. A...

• 9,5 Szállás
  • 9 Ellátás
  • 9 Alapár

Összegzés:
Nagyon jól éreztük magunkat! A szálloda közvetlenül a tengerparton helyezkedik el.Teljesen megfelel a négy csillagos színvonalnak. A személyzet, kedves, segítőkész. A szálloda minden része tiszta. Az ételek finomak, elég nagy választékkal. A vacsorához ingyen jár (félpanzió esetén is) az üdítő, sör, bor korlátlan mennyiségben. A reggelihez pezsgőt is kínálnak, ha valaki pezsgős reggelire vágyna. Minden nap bekészítenek a szobába, fejenként egy üveg vizet, díjmentesen. Minden szempontból megfelel, egy tökéletes nyaraláshoz. Elhelyezkedése szempontjából is jó helyen van. Sok látványos helyszínhez, pl. Gozo, Comino, Poppeye Village, Paradise Bay innen a leggyorsabban megközelíthető. A környezete nyugodt, nem a városi hömpölygő tömeg vár itt ránk. Üzletek ugyan nincsennek, csak egy kisebb bolt, amiben viszont minden alapvető élelmiszer megtalálható. A közelebbi ismertebb nagyobb városokba is nagyon egyszerű a bejutás, ha valaki az üzletek és a tömeg sokaságára vágyik. Teljes leírás

Elhelyezés
A szoba tágas, kényelmes. Tiszta! Jól felszerelt. Minden megtalálható, ami szükséges.

Ellátás
Az ellátás, nagyon jó! Az ételek finomak és széles választékkal rendelkezik. Mindenki megtalálhatja az ízlésének megfelelő ételt.

Hotel szolgáltatások
Hozza a négy csillagos színvonalat. Minden megtalálható, amit a szállodában eltöltött időben szükséges, vagy inkább kényeztető lehet.

Edzések, sportlehetőségek, órák tartalma
Van lehetőség, bár szerintem szükségtelen egy nyaraláskor ezeket az elfoglaltságokat keresni, egy olyan országban, ahol ennyi a látnivaló.

Névtelen, 2016.08.25., Tartózkodás időpontja: 2016.08.16 - 08.23.

2 fénykép

Összesen: 5 A szálloda elhelyezkedése nyaralásra kiváló, mi télen voltunk, inkább városnézni szerettünk volna, ehhez egy központi elhelyezkedésű...

• 5,5 Szállás
  • 3 Ellátás
  • 6 Környék
  • 5 Alapár

Összegzés:
A szálloda elhelyezkedése nyaralásra kiváló, mi télen voltunk, inkább városnézni szerettünk volna, ehhez egy központi elhelyezkedésű szálloda jobb lett volna. Gyakran jár a busz, de több mint egy órányi utazásra van a főváros. Teljes leírás

Elhelyezés
A szálloda szép, a szoba rendben volt a fürdőszobát kivéve, a zuhanyfülke régi, penészes, nem záródott rendesen.

Ellátás
A reggeli kifogástalan volt, viszont a vacsora hagyott kívánnivalót maga után, mind a választék, mind az ételek kinézete és íze tekintetében. A pizza volt csak finom.

Nem vettük igénybe őket.

Tengerpart
Télen voltunk, így nyilván nem fürödtünk. Szép és tiszta volt.

Nikolett K., 2016.01.06., Tartózkodás időpontja: 2015.12.30 - 2016.01.03.

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 5,6 Az utazási iroda gyorsaságával teljes mértékben elégedett vagyok. A beígért kontakt katasztrófális! Leszállás után egy magyarul beszélő...

• 6 Szállás
  • 7 Ellátás
  • 5 Környék
  • 4 Alapár

Összegzés:
Az utazási iroda gyorsaságával teljes mértékben elégedett vagyok. A beígért kontakt katasztrófális! Leszállás után egy magyarul beszélő kontaktszemély kellett volna hogy várjon a repülőtéren. Senki sem volt ott. Romingban felhívtuk a megadott telefonszámot, ahol nem beszéltek magyarul(szerencsére az angol működött, de nem mindenki tudna kommunikálni). Elmondták, az emberünk nyaral, és menjünk egy ott megjelölt pulthoz. Ott megkaptuk a borítékot az alapinformációkkal. A transzfer eligazítás is nehézkesen ment. Mivel 4 napra mentünk, igyekeztünk kihasználni minden pillanatot. Meglepődve tapasztaltuk, hogy a reptéri visszatranszfer 4 órával a repülőgép felszállása előtt történik (ez egy max 1 órás buszjárat, és 40 perccel kell a gép felszállása előtt a reptéren lenni!). Ami teljesen beárnyékolta a nyaralásunkat az, hogy este a szobában várt egy levél, hogy még egy órával korábban indul a transzferbusz, így a tervezett programunkat töröltük. Reggel kijelentkezés után egy és negyed órát vártunk a buszra, mire megérkezett! Ez minősítette a szervezést, és teljes mértékben csalódottan jöttünk haza! Teljes leírás

Elhelyezés
A szoba és a fürdőszoba is kellemesen tágas, tiszta. Elégedettek voltunk vele.

Ellátás
A büfés reggeli minősége és választéka teljesen megfelelt. Az esti éttermi vacsoránál kedvesek figyelmesek voltak a pincérek.

Hotel szolgáltatások
Az étterem árai nem voltak magasak, ami kellemes meglepetés volt. A hotel alkalmazottait kérdezve több alkalommal is csak kevés információt kaptunk, mert többen is azt mondták, hogy csak nemrég kezdtek ott dolgozni. Az ottani programszervező a beígért napi programban nem a valós infókat adta meg (Gozo szigetén tett látogatásunkkor kevesebb helyre mentünk), és az előző napon megbeszélt árak másnap drágábbak voltak. Amikor hivatkoztunk az előző napi beszélgetésünkre, megkaptuk az előző napon megbeszélt árat, de olyan érzésünk volt, hogy ez nem egy tévedés volt.

Tengerpart
Mivel szezon után voltunk, a tengerpart pár sétáló embertől eltekintve üres volt, így a strandolós időszak zsúfoltságára nincs rálátásunk. A part és a tenger tiszta volt.

Filipovits Attila, 2015.11.17., Tartózkodás időpontja: 2015.11.08 - 11.11.
Régió: Málta Málta, Marfa, : Riviera Resort & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 6,2 Jól éreztük magunkat. Élveztük a csendet, a szálloda sziget végében való elhelyezkedését. Ki tudtuk használni a hely adta kirándulási...

• 6,5 Szállás
  • 5 Ellátás
  • 7 Környék
  • 6 Alapár

Összegzés:
Jól éreztük magunkat. Élveztük a csendet, a szálloda sziget végében való elhelyezkedését. Ki tudtuk használni a hely adta kirándulási lehetőségeket. Teljes leírás

Elhelyezés
A szoba tágas volt, bár a parkolói kilátás némileg illúzióromboló volt (még ha keveset tartózkodtunk is a szobában). Egy kis parkosítással jól föl lehetne dobni a szálloda ezen oldalát is. Értékeltük a szoba napi takarítását, bár ennek minősége erősen függött a takarítást végző személytől. Jó volt, hogy naponta tiszta törölközőt, 2-3 naponta tiszta ágyneműt kaptunk.

Ellátás
A szálloda félpanziós ellátása alapvetően rendben volt. A mindig pontosan ugyanazt kínáló angolos reggeli nem vált a kedvencünkké. Ezzel ellentétben a vacsora mindig nagyon finom és változatos volt. Mindenki megtalálhatta a fogára valót. Amit nagyon kifogásoltunk az a folyadékhoz való hozzájutás volt a vacsoránál. Irreálisan magas felárat kértek (5,5 euro/fő/nap!). És még egy pohár csapvízért is 1 eurot kellett volna fizetni.

Ami pedig leginkább borzolta a kedélyünket az volt, hogy az elutazás reggelén, a korai indulás miatt nem tudtunk megreggelizni. Viszont nem volt hajlandó szendvicset biztosítani a szálloda. Az idegenvezetőnk is meglepődött ezen, mivel állítólag ilyen még nem fordult elő ebben a szállodában.

Hotel szolgáltatások
A wellness és fittness szolgáltatásokat nem vettük igénybe.

Tengerpart
A tengerpart lehetett volna rendezettebb, több bemeneteli lehetőség biztosításával.

Dr. Tóth-Gergely Ágnes, 2015.08.18., Tartózkodás időpontja: 2015.07.31 - 08.07.

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 3,4 Nem ajánlom gyermekes családnak! Nincs közvetlen tengerpartja, fürödni csak belső medencében lehet. Busszal kell közlekedni,mert 3 km es...

• 4 Szállás
  • 1 Ellátás
  • 5 Környék
  • 3 Alapár

Összegzés:
Nem ajánlom gyermekes családnak! Nincs közvetlen tengerpartja, fürödni csak belső medencében lehet. Busszal kell közlekedni,mert 3 km es körzetben semmi nincs. Egy db autóban árulnak "mindent" a közelében.

Sokat látottként gyenge minőség. Teljes leírás

Elhelyezés
Teljesen átlagos hotel. Gyerekkel nem jó hely, pihenésre vágyóknak talán.

Ellátás
Félpanziós ellátással voltunk. A közelben nincs étkezési lehetőség! A reggeli mind a hét nap változatlan kínálattal. Szegényes, szörnyű.

Az italt kétszer is kifizettették vacsoránál.

Esti kínálat is szegényes, nem változatos.

Tengerpart
Látványnak van csak. Fürdési lehetőség nulla.

Névtelen, 2015.07.21., Tartózkodás időpontja: 2015.07.13 - 07.20.
Régió: Málta Málta, Marfa, : Riviera Resort & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (2) Nem (0)