Olaszország - Kalábria Olaszország

• Leírás

Az olasz csizma csúcsa, hegyvidékes terület. Három nemzeti park, festői szépségű part, sok kőtoronnyal és rengeteg kulturális emlékművel. Az itt található őrtornyokat sokszor újjáépítették a sorozatos kalóztámadások miatt. A későbbi időkben sem kerülték el a régiót a katasztrófák – a tenger, földrengés, kalózok, gazdasági válság, mind felkelésekhez és harcokhoz vezettek. A 19. és 20. században a lakosság egyharmada kivándorolt külföldre. Kalábria jellegzetes példája a szegény dél-olasz régiónak, úgynevezett Mezzogiornonak. Köszönhetően a térség kevésbé fejlett iparának, az idelátogató turistát gyönyörű érintetlen természet és tiszta tenger várja. Érdemes megtekinteni Crotone, Gerace, Locri, Rosano, Regio Calabria, Sibari, Stilo, Tropea helyeket.

Legújabb értékelések Olaszország - Kalábria

Összesen: 9,1 A szálloda nagyon gyönyörű helyen fekszik, közel a csodálatos strandhoz.

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 7 Környék
  • 10 Alapár

Bevezetés
A szálloda nagyon gyönyörű helyen fekszik, közel a csodálatos strandhoz. Teljes leírás

Elhelyezés
Szuper szállásunk volt? Mindenütt tisztaság volt, volt egy gyönyörű, tengerre néző teraszunk. A szobánk légkondícionált volt, egy gyönyörűen felszerelt fürdőszobával.

Ellátás
Többnyire olasz ételeket kínáltak, mindig volt gyümölcs is. 2 féle menüből választhattunk, sajnos csehül nem volt étlap , így sosem tudtuk, mit rendeltünk.

Hotel szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások kitűnőek, a kiszolgálás szuper volt ?

Tengerpart
Szép, tiszta, homokos a strand, voltak nyugágyak és napernyők, a tenger áttetsző.

Összegzés
Nagyon tetszett a nyaralás, nagyon elégedettek voltunk, csak sajnos nem volt cseh idegenvezetőnk, így a szálloda személyzetével nehéz volt az értekezés, holott nagyon igyekeztek, utólag is köszönet jár érte.

Charizanová Jaroslava, 2007.09.29., Tartózkodás időpontja: 2007.09.22 - 09.15.
Régió: Olaszország Olaszország, Kalábria, Szállás: Incoronato

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (7) Nem (0)

Összesen: 5,2 A nyaralással elégedetlen vagyok, főleg ami az utazási iroda szervezését illeti. Nem volt velünk az idegenvezető, a szállodai személyzet...

• 4,3 Szállás
  • 5 Ellátás
  • 6,7 Környék
  • 3 Alapár

Bevezetés
A nyaralással elégedetlen vagyok, főleg ami az utazási iroda szervezését illeti. Nem volt velünk az idegenvezető, a szállodai személyzet nem tudta, melyik uazási irodától vagyunk és más árakat számláztak. Teljes leírás

Elhelyezés
Gond volt az ágyneművel és a törölközőkkel, ezt is felszámították, holott ingyenes lett volna. Párnahuzatot és takarót sem kaptunk.

Ellátás
Első nap 2 féléből választhattunk, de miután az előző turnus hazament, ezt megszüntették. A nyaralás félidejében, minden magyarázat nélkül megszüntették a desszertet - ami rendszerint gümölcsből állt - azzal,.hogy elfogyott a gyümölcs. A nyaralás vége felé a reggelit a helyi kávézóban kaptuk, mivel állítólag az étterem reggel nincs nyitva.

Hotel szolgáltatások
Rossz minőségű kerékpárokat kölcsönöztek, az edzőterem sem volt színvonalas, a legtöbb erőgép szét volt törve, gond volt a strand nyugágyaival is - más áron számították, mint kellett volna.

Tengerpart
Ez volt az egyetlen, amivel elégedett voltam, igazán szép volt.

Soha többé.

Trojovská Iva, 2007.09.07., Tartózkodás időpontja: 2007.09.01 - 08.25.
Régió: Olaszország Olaszország, Kalábria, Szállás: Rezidence Riviera Dei Cedri

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (6) Nem (0)

Összesen: 7,6 Ezt a helyet mindenkinek ajánlom, aki nyugalomra vágyik és nincs szüksége szórakozásra, sportolásra. Szinte semmi sincs ott, kivéve egy...

• 9,3 Szállás
  • 5,5 Környék
  • 10 Alapár

Bevezetés
Ezt a helyet mindenkinek ajánlom, aki nyugalomra vágyik és nincs szüksége szórakozásra, sportolásra. Szinte semmi sincs ott, kivéve egy pékséget és egy élelmiszerüzletet, ahol kevés az áru. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállással lényegében elégedettek voltunk. Csak a széthúzható ágyon volt kényelmetlen az alvás, nem úgy nézett ki az ágy, mint a katalógus fotóin. Minden mozdulatnál szétcsúszott. Kétszemélyes apartmanban laktunk, nem számítottunk nagy helyiségre, de ha széthúztuk az ágyat, az ágyak és a szekrény között csak egy keskeny hely maradt . A konyha jól felszerelt . A szennyvíz szagát leszámítva, a fürdőszoba is megfelelt.

Egyénileg étkeztünk.

Hotel szolgáltatások
Az apartman mellett volt egy bár, ahol koronáért is vásárolhattunk, hasonlóak voltak az árak, mint nálunk. Erre a szolgáltatásra jó lenne felhívni előre a figyelmet, mi erről egyáltalán nem tudtunk.

Tengerpart
A strand jól elérhető, igaz kicsit messzebb van, mint az ígért 100 m. A strand tisztasága nagyon gyenge, elég nagy volt rajta a rendetlenség, sok a szemét és a széttört nyugágy... Egész idő alatt tökéletesen tiszta és meleg volt viszont a tenger.

Összegzés
A nyaralás rendben volt, csak Kalábriától többet vártunk, több érdekességre, lehetőségre számítottunk. Helyben egyetlen ajándékbolt sem található. Az értekezés is nagyon körülményes , pl. a benzinkutaknál, üzletekben. Nem segített az angol és a német nyelvtudás sem.

Sallerová Lucie, 2007.09.05., Tartózkodás időpontja: 2007.09.01 - 08.25.
Régió: Olaszország Olaszország, Kalábria, Szállás: Residence la Ginestra

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: Először nagyon elégedett voltam, de egyre rosszabbá vált. A színvonal az árnak nem felelt meg, maga a tulajdonos sem tudta miért mennyit...

Bevezetés
Először nagyon elégedett voltam, de egyre rosszabbá vált. A színvonal az árnak nem felelt meg, maga a tulajdonos sem tudta miért mennyit számlázzon... Teljes leírás

Elhelyezés
Szép, tiszta szobánk volt, de hiányzott az ágynemű, egyáltalán nem takarítottak, a törölközőt meg akarták fizettetni. A fitness is piszkos volt.

Ellátás
Az étel jó ízű volt, eredetileg 2 féléből kellett volna választanunk, végül a felszolgálónő kérdezés nélkül kihozta az ételt. Mindig rossz kedvű volt, nem beszélt angolul, megpróbálkozott a kevert olasz-lengyellel, de nem értettük...

Hotel szolgáltatások
Ahogy említettem, meglepett, hogy a törölközők nincsenek az árban és hogy egyáltalán nem takarítottak a szobán. Ezt természetesnek tartottam volna. Szerintem 1x ágyneműt is cserélhettek volna, arról nem is szólva, hogy elfelejtették lehúzni a párnámat és a takaró alatt sem volt ágynemű. A fitness szerencsére az árban volt, de ki tudja mióta nem mosták fel a padlóját, a gépek is nyikorogtak, nyilván hiányzott a karbantartás. A kerékpár, amit kölcsönöztünk, szintén rossz állapotban volt, a barátnőmnek fel kellett erősítenie a nyerget, és a kerékpár nem váltott át...Ezért olyan kedvezményt adtak, hogy 6 euró helyett, 5 eurót fizettünk , ez sem tűnt megfelelőnek. Inkább fizettem volna 6 eurót egy jó kerékpárért.

Tengerpart
Talán a strand volt az egyetlen hely, amire nem lehet panasz. Gyönyörű, tiszta, szép volt a part is. A napernyők miatt azonban vitatkozni kellett. A szálloda faliújságján 21 euró volt feltüntetve, de a tulajdonos azt felelte, hogy rosszul fordították le, mivel az a nyugágy, amit egy hétre akartunk bérelni, 30 euróba kerül. Ez mind rendben van, de bennünket nem kell, hogy érdekeljen a fordítás...Ráadásul rájöttünk, hogy a csehek számára alacsonyabb ár amiatt volt, hogy az olaszok elfoglalták a tengerhez legközelebbi 3 sor nyugágyat, és a cseheknek automatikusan csak az utolsó 3 sorban jutott nyugágy. Ez eléggé megalázónak tűnt.

Összegzés
Ahogy már említettem, a szálloda először nagyon jó benyomást keltett, a szobák is szépen berendezettek, volt egy kis konyha is. Nem nagyon tetszett, hogy a szállodatulajdonos maga sem tudta, miért mennyit kérjen. Az árak egyáltalán nem feleltek meg az utazási iroda ajánlatának. Ráadásul a tulajdonos azt mondta, nem is ismeri az Inex utazási irodát. Ezt is furcsállom... Különben egy kedves úr volt, de kicsit útba igazíthatta volna a felszolgálónőt, aki mindig komoran szolgált ki bennünket, ráadásul az utolsó napokban kitettek bennünket a dohányzóba, csak hogy ne kelljen kinyitni az éttermet. A benyomásom ezért felemás és ebbe a szállodába többé nem mennék.

Trojovská Iva, 2007.09.03., Tartózkodás időpontja: 2007.09.01 - 08.25.
Régió: Olaszország Olaszország, Kalábria, Szállás: Rezidence Riviera Dei Cedri

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (3) Nem (1)

Összesen: 6,6 Last Minute nyaralást vásároltam, ami személyenként komplett 6000 koronába került és megérte. A tapasztalataim után ítélve, többet nem is...

• 6,9 Szállás
  • 7,4 Ellátás
  • 5,5 Környék
  • 8 Alapár

Bevezetés
Last Minute nyaralást vásároltam, ami személyenként komplett 6000 koronába került és megérte. A tapasztalataim után ítélve, többet nem is adtam volna érte. Örültem a fakultatív kirándulásoknak, pl. Szicíliára, ami személyenként 39 euróba + a belépőjegyekbe került. Teljes leírás

Elhelyezés
Újonnan felépített apartman, új volt a bútor is, a szoba légkondícionált. Sajnos a szoba 2 személy részére elég kicsinek tűnt, de ha az ember nem sok időt tölt ott, a célnak megfelel. Meglepett, hogy a konyhasarokban nem volt főzőlap, csak mikorhullámú sütő, gyorsforraló és egy mosogató. A légkondícionáló jéghideg levegője közvetlenül ránk áramlott , az ágyra, ami éjszaka elég kellemetlen. Mantadoricio városka szép, csak elérhető közelségben nincs semilyen szórakozási lehetőség, nagyon a kevés az étterem, stb. Az olaszokon kívül, csak csehek nyaralnak ott. Nagyon zavart a nagy halmokba összegyűjtött sok szemét, aminek kellemetlen szaga volt. De ez talán a mentalitáshoz tartozik.

Ellátás
Talán a reggelik kissé szerények voltak, de a vacsorák nagyon jók. Félpanziónk volt.

Hotel szolgáltatások
A medence reggel 8-tól este 20-ig működik, ha ezt nem tarja be valaki, 50 euró büntetést kell fizetnie. Legalább 7 és 22 között tarthatna nyitva. Az apartmant takarították.

Tengerpart
Gyönyörű a tenger, de sajnos a strandon és a környéken nagyon sok a szemét...

Összegzés
Ha csak a szálloda elkerített területét és a kirándulásokat veszem figyelembe, elmondható, hogy érdemes Kalabriába menni. Legalább a tapasztalat miatt...Itt nagyon eltérő mentalitással találkoztam, a hely a turizmusra még nem készült fel.

Vyšohlídová Martina, 2007.09.02., Tartózkodás időpontja: 2007.08.26 - 08.17.
Régió: Olaszország Olaszország, Kalábria, Szállás: Residence la Ginestra

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (6) Nem (0)