Menedzsment

Fontos számunkra, hogy minőségi, és megbízható szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink számára. Igyekszünk átláthatóan, ugyanakkor hatékonyan végezni feladatainkat annak érdekében, hogy minden ügyfelünk és partnerünk elégedett legyen.

Zakar Jozef, country manager


Magánemberként, vezetőként és tapasztalt szakemberként is a minőségben hisz – az első lépések óta. Saját, szlovákiai utazásközvetítő iroda, közel 10 tenerifei év és a szegmensen belül elképzelhető területek és feladatok igen széles skálája után érkezett az Invia.hu csapatának élére. Azóta, a folyamatosan változó gazdasági és piaci környezet, és egyéni motivációja révén is folyamatosan új kihívásokra igyekszik naprakész, profi és innovatív válaszokat adni - ebben legerősebb támasza a csapata, akik saját bevallása szerint az elképzelhető legnagyobb pluszt adják ehhez a munkához, nap mint nap. A folyamatos tanulás és fejlődés mellett családjával tölti legszívesebben az idejét, emellett pedig a búvárkodás és a vadászat töltik fel.

Fekete Judit, HR manager


Emberi erőforrás tanácsadó diplomával a kezében, kezdetben az egyetemi hallgatók karrier útját egyengette, ahol tréningek, programok szervezése mellett - a lifelong learning és a személyes fejlődés jegyében - maga is több képzésen vett részt. Ekkor sajátította el a coaching alapjait is, és ezzel a szerepkörrel bővítette az iroda szolgáltatásait. A vállalati HR területére 2015-ben váltott, ahol azzal a kihívással szembesült, hogy kialakítsa és megismertesse a HR folyamatokat egy közel 300 fős szervezetben. Ezt követően Lengyelországban, nemzetközi környezetben bővítette tudását, hogy a multinacionális cégek működésébe is belelásson. Most a korábbi tapasztalatait együttesen felhasználva, az Invia kollégáinak és gyakornokainak pályafutását támogatja. Kikapcsolódásként szívesen túrázik vagy utazik, ahova mindig viszi a fényképezőjét is.

Benczik Balázs, franchise manager


2011-ben kezdte pályafutását az Inviánál, mint értékesítő. Sikerei ellenére más szerepekben is szerette volna kipróbálni magát, ezért időközben a szakmában irodavezetőként is kamatoztatta tudását. Ezután a rövid kitérő után, újabb tapasztalatokkal gazdagabban csatlakozott ismét hozzánk - jelenleg a franchise hálózat kiépítésével, koordinálásával és támogatásával foglalkozik. Ahogy ebből is sejthető, szereti a kihívást jelentő feladatokat, melyek teljesítése közben, folyamatosan bővítheti ismereteit és tapasztalatait. Szabadidejét korábban legszívesebben barátaival töltötte vagy épp a motorozás élvezetének hódolt, mostanában viszont egy új, kihívásokban szintén gazdag szereppel próbálja meg mindezt összeegyeztetni, hiszen apaként feleségével és kislányukkal is igyekszik minél több időt tölteni.

Juhász Nikolett, supervisor


2012-ben kezdte munkáját az Inviánál, mint értékesítő, ahonnan hamar bekerült a legjobbak közé, így 2015-től már értékesítési csoportvezető, 2018-től pedig supervisori pozícióban, a megszokott magas színvonalon folytatta munkáját. Mostanra a franchise partnerek oktatásában és támogatásában is kulcsszerepet lát el - ennek köszönhetően sem a csapata, sem az Invia franchise partnerei nem tudják elképzelni nélküle a munkát. Célja, hogy a folyamatos fejlődés mellett a "gondjaira bízott" leendő szakértőink és partnereink a legtöbbet tudják kihozni magukból - ennek megfelelően a csapat biztosan számíthat szakértő segítségére és magabiztos iránymutatására. Szabadidejében szeret a családjával és barátaival lenni. Kedvenc külföldi úticélja Egyiptom, ahol annak ellenére, hogy már több alkalommal járt, mindig talál új felfedeznivalót.

Budai-Szabó Erika, értékesítési csoportvezető


2012-ben lett az Invia-csapat tagja, mint értékesítő. 2015 júniusáig alapossága, lelkiismeretessége és tapasztalata révén rengeteg utast segített hozzá álmai utazásához, és ott volt az Invia magyarországi történetének mérföldköveinél - ezt követően azonban egy új, fontosabb területen, anyaként próbálta ki magát. 2017 novemberében a csapat nagy örömére visszatért az Invia fedélzetére, immáron új szerepkörben - jelenleg csoportvezetőként próbálja átadni eddig megszerzett tudását a jövő utazási szakértőinek. A tapasztalata, nyitottsága, rugalmassága, segítőkészsége és türelme adta biztonságot csapata nagyra értékeli. Több országban is megfordult már, és szeretne majd a kisfiának is minél többet megmutatni a nagyvilágból.

Szabó Alexandra, értékesítési csoportvezető


2013 óta csapatunk tagja, melyben először értékesítőként tapasztalta meg a siker ízét, igazi "sales" vénával van megáldva. Munkája hamar hivatássá, majd szerelemmé vált számára, és azóta is tart - sőt, ahogy az a jó kapcsolatokban lenni szokott, mintha napról napra tovább mélyülne ez a kötelék. Elhivatottságát és szakmai maximalizmusát ismerve nem meglepő, hogy jelenleg csoportvezetőként igyekszik tudását és tapasztalatát az értékesítőknek továbbadva kamatoztatni - mint mindenben, ebben is a folyamatos fejlődésre törekedve. Az elvárások mellett csapata természetesen folyamatos támogatását is élvezi, ennek megfelelően mind szakmailag, mind emberileg jó kapcsolatok képezik a közös munka alapját és a jókedv sem hiányozhat. Szenvedélye az utazás, legszívesebben meleg helyek, vagy egy látnivalókkal teli, nyüzsgő nagyváros felé veszi az irányt.

Kühtreiber László, értékesítési csoportvezető


2004-ben recepciósként kezdett, majd 2005-ben Jordániában, később 2006-ban Rodoszon volt telepített idegenvezető. Ezután, az ezek alatt az évek alatt szerzett tudást utasaival megosztva próbált először szerencsét irodában, mint utazási irodai ügyintéző, később egzotikus referens - itt szerezte a legtöbb tapasztalatot jelenlegi pozíciójához. Az idegenforgalom nem csak munka, hanem hobbi és szenvedély számára, főként az egzotikus területekkel szeret foglalkozni. Bízik benne, hogy a hosszú évek tapasztalatát át tudja adni csapatának, és tudja őket támogatni ezen a területen. Elég sok dolgot csinál munkán kívül is; családi időtöltések, edzés, barátok, utazás, rendezvények, filmek, sorozatok, zene, színház, és ha ideje engedi, horgászik a barátaival.

Nagy Viktória, marketing manager


Minden érdekli. Illetve minden is, ráadásul már-már babonásan hisz abban, hogy az élmények sokkal fontosabbak és sokkal tovább kitartanak, mint a tárgyak. Feltett szándéka minél szélesebb körben népszerűsíteni (vagy legalább felvetni) ezt a meggyőződését, korábbi - a közigazgatástól a nonprofit szférán át a multi-környezetig különböző szervezetekben és a legkülönbözőbb területeken szerzett - tapasztalatainak köszönhetően pedig az Invia felületeit is kiválóan állította ennek a célnak a szolgálatába. Szabadidejében a fentieknek megfelelően leginkább élményekre vadászik, többek közt mindenféle könyvek lapjain, barátokkal átbeszélgetett esték alatt,  a kutyájával közös, maratoni séták során, vagy éppen egy koncerten/moziban/színházban/bárban.

Tar Orsolya, backoffice manager


Ahogy az életben, úgy a munkában is kedves és mindig támogató – utóbbi előnyeit 2014. óta élvezheti az Invia csapata, időjárástól, évszaktól és frontoktól függetlenül. Neki köszönhetően működik irodaként az iroda, nem felejtődnek el a fontos dolgok, kerülnek a helyükre a máshogy fontosak, részesülnek mosolygós köszöntésben az irodába belépők és néha szükséges lelkesítésben a már bent ülők. Amikor nem az irodai ügymenetek, illetve a többi csapattag támogatása/lelkének vagy munkakörnyezetének ápolása köti le figyelmét és energiáit, akkor a táncban, kirándulásokban és motorozásban leli örömét.