Zanzibár Zanzibár

Hivatalos nyelv:
Időeltérés:

Zanzibár - már 474 800 Ft-tól

Zanzibar Ez az exotikus sziget Tanzánia partvidékénél található. Az idelátogatókat rabul ejti a különféle fűszerek illata, a helyiek vendégszeretete, a fehér homokos lakatlan tengerpartok , a pálmák, a különleges tengervilág és nem utolsó sorban az eddig érintetlen korallok sokasága.A sziget kiváló lehetőséget nyújt a tengerparti lustálkodáshoz ,csigák és kagylók gyűjtéséhez, de a könnyűbúvárok számára is ideális helyszín lehet.Aki pedig történelmi nevezetességek, szultáni paloták és kacskaringós utcácskák iránt érdeklődik, feltétlenül látogasson el Stone Town-ba.

Legújabb értékelések Zanzibár

Összesen: 9,8 Fantasztikus szálloda, csodálatos környezet, kedves emberek.

• 10 Szállás
  • 9 Ellátás típusa
  • 10 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés
Fantasztikus szálloda, csodálatos környezet, kedves emberek. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Minden nap takarítás, ágynemü csere, törölkoző csere, tisztaság mindenütt.

Tengerpart
Minden nap ár-apály jelenség, ami nagyon érdekes dolog.

Egyetlen negatívum: a maszájok szemtelenek, állandóan a sarkunkban vannak, csak kemény szavakkal lehet őket leállítani.

Névtelen, 2018.01.24., Tartózkodás dátuma: 2017.11.11 - 11.22.
Régió: Zanzibár Zanzibár, Kiwengwa, Hotel: Diamonds Mapenzi Beach (ex. Sandies)

Hasznosnak találta az értékést? Igen (1) Nem (0)

10 fénykép

Összesen: 9,2 Foglalás: 2010. január. Hát csakúgy mint mindig az utolsó pillanatban értem haza Írországból a munkahelyemről 2010.01.09.-én már előtte...

• 9,5 Szállás
  • 8 Ellátás típusa
  • 9 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés
Foglalás: 2010. január. Hát csakúgy mint mindig az utolsó pillanatban értem haza Írországból a munkahelyemről 2010.01.09.-én már előtte figyeltem az interneten különböző oldalakon hogy hova is szeretnénk utazni. Kenya volt tervbe véve. Egyszer csak fennakad a szemem egy hirdetésen amit az aeroviva tett fel: Zanzibár egyet fizet kettőt kap akció! Először azt gondoltam hogy ez is csak valami féle átverés vevőcsalogatási szlogen… de gondoltam megnyitom kiszámoltam a végét és valóban jó ár jött ki, fel is hívtam őket azonnal, és megerősítették, hogy valóban annyi. Mennyi is az az annyi?? Zanzibar Mappenzi Beach Resort All inclusive ellátással, 7éjszaka, Repülőjeggyel, illetékkel, biztosítással, szóval cakli pakli mindennel 2 főre 576000ft! Már foglaltam is le… január 12-én fizettem be és január 16-án volt az indulás.

Repülés: Budapestről indultunk a Travel service járatával, hát nem éppen egy luxus társaság, elég kicsi volt a gép is. Konkrétan ugyanaz ami Egyiptomba is jár… mivel ott is leszállt az oda utazók ott kiszálltak és mi mentünk tovább. A következő megálló Kenya volt, és csak azután értünk Zanzibárra. Átszállni nem kellett csak háromszor szállt le a gép, amíg odaértünk. A pilóta viszont nagyon jópofa volt, folyamatosan viccelődött, a legjobb az volt amikor leszálltunk Kenyába és ott meg kellett volna tankolni de nem volt üzemanyag… azzal nyugtatta a zanzibári utasokat hogy talán még elérünk odáig a meglévő üzemanyaggal is…J Az ellátás folyamatos volt a gépen mindig kaptunk enni és inni… Bár az étel minősége (repülős kaja) 12óra elteltével értünk Zanzibárra.

Transfer: A repülőből kilépve mellbe vágott az a 36fokos hőség magas páratartalom… nagyon jó érzés volt… ez volt az első egzotikus utam. A repülőtéren kb 1órát vártunk a csomagokra amit úgy hánytak oda, a mi bőröndünk talpa meg is sérült de nem foglalkoztam vele mert már nagyon vártam hogy megláthassam a strandot. Az egy óra hamar eltelt, addig sorban álltunk hogy megkapjuk a belépési Visumot 50 dollár. A kijáratnál várt minket az aeroviva idegenvezetőj Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
és egy légkondis mikróbusz. A transfer a szállodáig kb50perc.

Mappenzi Beach: Az első benyomás is nagyon jó volt, mikor megérkeztünk egy kis gyümölcstálkával koktéllal és citromos mentás hideg törülközővel vártak bennünket. Az első nap bejelentették hogy a generátor hibája miatt átmenetileg áramszünet van, de igyekeznek ezt mihamarabb megjavítani… amit másnap délre meg is javítottak. Ezért kárpótlásul a szálloda mindenkinek fizetett egy 45perces spa masszást ami amúgy 75euroba került volna. Szerintem ez egy kedves gesztus volt tőlük. A szálloda minden este különböző programokat szervezett: pl: kareoke est, tánc est, akrobata show, stb… szóval nem lehetett unatkozni. Az étteremben óriási volt a választék pl: Rántott kardhal, lecsós kardhal, grillezett kardhal, kardhal pörkölt, kardhal saláta stb… na jó volt azért más is csirke, marha, bárány vagy kecske hasonló szervírozásban. Hatalmas választék süteményekben torták, aprósütemények tömkelege, rengeteg fajta gyümölcs pl: ananász aminek az íze összehasonlíthatatlan a hazaival, banán kisebb de sokkal finomabb, görögdinnye, karambola, marakuja vagy más néven Passion fruit és még sorolhatnám aminek a nevét sem tudom. Az étterem részben nyitott volt, ami azt jelentette hogy a helyi varjak szívesen jártak oda étkezni, amint az ember lerakta a megszedett tányért az asztalra és visszament üditőért addig már ott is termett néhány varjú, és már lopták is el amiről úgy gondolták hogy az jár nekik pl reggelinél jártunk így édesanyám letette a tányérját és visszament üdítőért, amire visszaért azt gondolta hogy én ettem meg a két virslijét. De már rohant is oda egy pincérlány hogy ő látta az esetet és nem én voltam, így menekültem meg. A bungalók amiben laktunk egy domboldalba épültek, nagyon kényelmes felszerelésűek, az ágyon van szunyogháló ami elengedhetetlen, ha akar az ember aludni éjszaka, amúgy nappal nincsenek szunyogok. Az All inclusive része a minibár is amit mindennap feltöltenek üdítővel fanta sprite, de más mint otthon még a színe is, és serengeti sörrel, én nem sz

Ellátás
szeretem a sört úgyhogy az mindig megmaradt. Itt is naponta kétszer takarították a bungikat, de ami még tetszet a fürdőszoba… tágas gránitból készült az egész dupla zuhanyzóval és dupla mosdóval nagy tükör és hajszárító. A szálloda medencéje nem túl nagy, de ép megfelelő méretű, ezzel kapcsolatban lenne egy negatív észrevételem. Már zöld volt a víz, és két napig kellett könyörögni hogy cseréljék le a vizet… először mikor szóltunk leengedtek belőle, és hozzá eresztettek frisset ami ugyanúgy bezöldült és csak a második panaszra cserélték le az egészet. A személyzet rendkívül kedves, segítőkész, és beszélnek angolul. Igaz már tudnak néhány szót magyarul is amit a vendégek megtanítottak nekik… ugyanez igaz a strandon a Beach Boyokra illetve a Masajokra, akik mindent megtesznek hogy eladják portrékájukat még magyarul is megszólalnak. Mi sok mindent vásároltunk tőlük, pl: gyönyörű óriás kagylókat amit visszafele a vámon 10 dollár kenőpénz ellenében lehetett áthozni. Fából faragott elefánt, mama-papa masaj, és egy faragott emléktábla amin a mi nevünk szerepelt dátum és zanzibar felirattal, amit előttünk faragtak ki kb 10perc alatt. Hozzáteszem, hogy a környéken a Mappenzi Beachnek van a legszebb parkja, és nem túlzsúfolt vendégekkel. A szálloda 4 hektáron terül el és az egész komplexumban voltunk kb 40fő. Ebből 20 magyar… A Mappenzi Beach a Kiwengwa Beachen fekszik amit a világ legszebb partjának választották. Széles, Hosszú, hófehérhomokos part. Apály-dagály idején a tengerben való fürdés korlátozott. Elutazásunk előtt az utolsó napon Búcsúvacsorát tartottak ahol különleges ételekkel műsorral készültek. A pálmafákat feldíszítették fényfüzérrel, szóval kitettek magukért… nagyon jól éreztük magunkat, édesanyám vissza is vágyik, igaz én is de a nagy álmom a maldív szigetek oda szeretnék eljutni már kb 15éve…. utána valószínű visszatérünk még Zanzibárra is.

Hotel szolgáltatások
Kirándulások: Mint már említettem a beszámolóm elején sikerült összevesznem az aeroviva iroda helyi képviselőjével, mivel háromszoros áron akarta rám tukmálni a kirándulásait… és én ennél sokkal jobbat találtam. A parton levő Beach Boyokkal is nyugodtan el lehet menni kirándulni nem kell félni tőlük, ők általában olcsóbbak de nem beszélnek olyan jól magyarul…J Akit viszont nyugodt szívvel ajánlok Ő Aisha egy magyar származású szabadúszó idegenvezető aki 18éve kint él a családjával, ha vele szeretnénk kirándulni vigyünk neki csokit otthonról mert az nincs Zanzibaron…J de a gyerekek is nagyon hálásak a csokikért és cukorkákért… Miért jobb Aishaval kirándulni?? Kisebb csoportokat szervez kb 4-8 fő. Sokkal részletesebben elmondja amit tudni kell… élvezetesebb a kirándulás mint egy nagy család… Pl.: Delfintúra Aishaval látunk delfineket!! tudta mikor és hova kell menni hogy biztosan lássunk, a helyi idegenvezető által szervezett túrán kb 40fő volt és a delfinek meg is ijedtek tőlük, nem is láttak egyet sem. Aishanal a delfintúra egybe van kötve a Josani erdővel itt a vöröshátú colombus majmokat óriás teknösöket és mangróve fákat láthatjuk. Ez egy egész napos kirándulás de megéri. Aki Zanzibáron jár és szeret búvárkodni annak feltétlenül ajánlom a Mnemba Island túrát, elképesztően gyönyörű vakítóan fehér homok türkiz kristály tiszta víz lagúnák mint a nívós maldív szigetek… Bővebb infó a: www.mnemba-island.com oldalon. Mi erre a két kirándulásra mentünk el de természetesen még sokkal több van… áraik általában 100-200 dollár / fő.

Kovács István, 2012.10.17., Tartózkodás dátuma: 2010.01.16 - 01.24.
Régió: Zanzibár Zanzibár, Kiwengwa, Hotel: Diamonds Mapenzi Beach (ex. Sandies)

Hasznosnak találta az értékést? Igen (1) Nem (6)