Keresse tapasztalt utazási szakértőinket, akik mindent megtesznek, hogy Önnel közösen megtalálják azt az utazást, ami legjobban megfelel az igényeinek.
Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Mely időpont lenne a legalkalmasabb a hívásra?
A legrövidebb várakozási időre 15 óra előtt és 17 óra után lehet számítani. Előfoglalási és nyári szezon kivételével nem szükséges jelentősebb várakozási időre számítania.
Összesen:
7.3
Szép környezet. A szálloda és a kiszolgálás jó, az étel nem valami nagyszerű, de ha éhes vagy, akkor azt veszed, ami van.
8Elhelyezés
5Ellátás
10Környék
6Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Szép környezet. A szálloda és a kiszolgálás jó, az étel nem valami nagyszerű, de ha éhes vagy, akkor azt veszed, ami van.
Teljes leírás
Martin M., Ellenőrzött vélemény (Invia.cz), Értékelve: 2025.05.12., Tartózkodás időpontja:: 2025.05.04 - 05.06.
Régió:
Csehország, Nyugat-Csehország, Szállás: Belvedere
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
6.3
Könnyen megtaláltuk a szállodát, könnyű volt a parkolás, a fürdőházak, sétányok, parkok központja igazán kellemes, pihenésre alkalmas....
9Elhelyezés
3Ellátás
8Környék
5Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Könnyen megtaláltuk a szállodát, könnyű volt a parkolás, a fürdőházak, sétányok, parkok központja igazán kellemes, pihenésre alkalmas. Felejtsd el, hogy a közelben vásárolj valami ennivalót (pl. gyerekeknek stb., ha külön fizetős étkezésre van szükséged). Itt este "halott".
Teljes leírás
Elhelyezés
Volt egy háromágyas szobánk erkéllyel, és teljesen tökéletes volt. Nagyon tetszett a nagyobb tér, a kényelmes matracok stb. Ez teljesen elegendő és kellemes volt.
Ellátás
Amikor először megérkeztünk az étterembe, megdöbbentett minket, hogy bár XXX asztal volt, egy kisebb asztalhoz akartak ültetni minket a másik szobából érkező látogatókkal. Például miért? Elmagyaráztuk nekik, hogy a lányunk egészségügyi problémái miatt nem fogja bírni (+ a többiek figyelembevétele) és átment. Az ételt nagyon rossznak értékelem. Félpanziót fizettünk: svédasztalos reggeli és vacsora 3 választható étellel, valamint leves és salátabár. A reggelit felszolgálták. Mindegyikünk kapott egy tányért egy szelet sajttal, puha és kemény szalámival, 3 paradicsommal és egy gombóc vajjal. És ez függetlenül attól, hogy megesszük-e vagy sem. Ehhez a tányérhoz különféle stílusú tojásokat és húsvéti süteményeket kínáltak. 2 nap múlva teljesen besárgultam a tojásoktól és elég nehezen ment. A 2. napon több zöldséget kértem, és teljesítették is. Sajnos a klasszikus vajon kívül másról kérdezve nem volt semmi (amit abszolút nem értek egy ekkora szálloda konyhája esetén). A gépből származó kávé abszolút ihatatlan, a gépből származó gyümölcslevek jók. Személy szerint a kommunista korszakban úgy éreztem magam, mint egy turistaszállóban. Joghurt csak kérésre volt elérhető fehérben vagy eperben. Csak egy kis tálat rendeltem volna, de rögtön hoztak egy teli tál befőtt. Soha nem tudhattad előre, hogy mit hoznak neked, és milyen minőségben lesznek. Még a szemek is válogatnak... szóval a végén hihetetlen pazarlásnak tűnik. A vacsora még rosszabb. Salátaruda = nagy, azonnal felszolgált befőttestálak és többnyire 2 féle saláta (paradicsom hagymával, sárgarépával vagy uborkával és 1 fajta befőtt). A 3 étel választása szörnyű. Egy nap alatt volt 2 étkezés galuskával (gulyás és töltött kovászos) vagy pontyos. Mit válasszon ebből a gyerek? Az étlap összeállításakor nem is gondolnak rájuk! Még a pincér is hozott neked levest, pedig az asztaloknál volt. Amikor egy tálat akartam venni, a pincérnő meghajolt előttem, és azt mondta, ő maga adja oda. mi a probléma? Egy másik nap - csak bementünk az étterembe, és azonnal megkérdezték, kérünk-e levest vagy sem. Le sem ültünk, és nem volt időnk körülnézni. Rendszeresen csak az étkezés befejezése után kértek tőlünk inni.
Szállás szolgáltatások
Azt kell mondanom, hogy a személyzet nagyon segítőkész! A lányomnak több konnektora volt az ágya mellett. Nem volt rolójuk, de megoldották, aztán megvették nekünk is, amit nagyra értékelek! Egy meglehetősen őrült vacsora után a lányomnak sok problémája volt. Még éjszaka is elmentem a fogadóórára és a hölgy nagyon kedves és megértő volt, ahogy a nővér is. Ezt is nagyon értékelem! A fiatal pincérlányok tényleg nem voltak olyan jók, már az első este X dolgot kellett megkérdeznünk magunktól (pl. italok, másnapi vacsorarendelés stb., miután leültünk, nem mondta el), de a recepciós és az "idősebb" személyzet nagyon kedves volt. Érkezéskor kaptunk egy kis csínytevést Ivanka nővértől. Fogalmunk sem volt, hogy beütemezik azt az 5 eljárást, amit a tartózkodásunk alatt végeztünk. A barátommal és nekem átfedő időbeosztásunk volt, ami kényelmetlen volt számunkra, mivel gondoskodnunk kellett a lányunkról. Különböző hullámvölgyek után a nővér kicserélte nekünk, de azt mondta, előre jelezni kellett volna. Honnan kellett volna tudnunk? Az utazási iroda nem tájékoztatott minket semmiről, és általában közös megegyezéssel csak a szállodába érkezés után ütemezzük az eljárásokat. Egyébként tényleg nem bírtam a szombat reggel 7:45-kor végzett hidroterápiát (de ez az én hibám).