A vonzó ár ellenére (2800 PLN/4 fő) kidobott pénznek tartom. A szálloda magas értékeléseit a törzsvásárlói kártyák aláírása diktálja. Meglep, hogy olyan cégek, mint a travelplanet, a wakacje.pl, a fly.pl, ilyen szállodákat ajánlanak. Azt javaslom, hogy a képviselő "inkognitóban" menjen el ebbe a szállodába, és ellenőrizze a tartózkodási feltételeket. Tanúi voltunk annak, hogy a személyzet "baszik" a vendégekre. Őszintén szólva, ez a szálloda felháborított az egyiptomi nyaralásomon. Sok 3 csillagos szállodában voltunk már (sokszor Hurghadában), de ilyen rendetlenséget még soha nem láttam. Az irodavezető *** felemeli a kezét, és panaszkodik, hogy nem olvastuk el a véleményeket :), és valójában a mi hibánk, hogy ezt a szállodát választottuk. Mindig mindent a mellkasunkra vesszük, végül is ez egy nyaralás, és nincs értelme izgulni, élveznünk kell, de mindenképpen panaszt fogunk tenni, mert meghaladta a képzeletünket.
Elhelyezés
A személyzet megmutatja neked több szobát is, az egyik rosszabbat, mint a másik, majd egy díj ellenében egy nagyszerű szobába visz, ami alapfelszereltség. Ne tévedj! A díjmentes öltözőkért alá kell íratniuk egy "ügyfél-elégedettségi nyilatkozatot", ahol apró betűs betűvel le van írva, hogy lemondasz minden jogodról, hogy panaszkodj az utazásoddal/tartózkodásoddal kapcsolatban. Valószínűleg ezért van ennek a szállodának ilyen magas értékelése. A szobák megmutatása általában a híres ABLAK NÉLKÜLI szobával kezdődik. Egy 3+1 fős családra erőltettek egy két egyszemélyes ággyal felszerelt szobát. A szobák nem 25 m2-esek, ahogy a szervező bejelentette. A recepciós személyzet szemtelen, 3 percenként hisztizik, minden alkalommal megpróbálnak pénzt kicsikarni. Problémák vannak a hiányokkal: WC-papír, sampon, törölközők és ami a legfontosabb - PALACKOZOTT VÍZ. A tartózkodásunk 3. napján szállították a szobánkba (határozott klórszag és utóíz volt).
Ellátás
7/10 A lengyelek 2 napos tartózkodás után átélték A FÁRAÓ BOSSZÚJÁT az elkészített ételek szörnyű higiéniája miatt. 7 napig csirkét és májat szolgáltak fel (ebédre és vacsorára). Büfé nem létezik - csak külön díj ellenében. Nincs gyümölcs vagy süti - ha elfogy, nincs lehetőség második adagra. DRÁMA - kár, hogy tányérról ettünk. Ezt a moslékot vályúkban kellene felszolgálni a disznóknak ;) Az all-inclusive karszalagokat elveszik, amikor leadod a szobádat. Az indulás napján nem jogosult palackozott vízre, mert idézem: "hivatalosan már nem vagy szállodai vendég", annak ellenére, hogy az indulás este 8 óra után van ;)
Tengerpart
Csészékkel teli kavics versenyez a háziállatokkal.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra