A férjemmel szeptember elején a Dive Innben nyaraltunk. Összességében jó utazási tapasztalatunk volt, ha nem lett volna kellemetlen helyzet a szállodába való bejelentkezéskor, természetesen még jobb lett volna.A szálloda nagyon kicsi, de hangulatos. A szolgáltatás lehetne jobb is, de ennyi pénzért érthető.
Elhelyezés
Sajnos kellemetlen helyzetbe kerültünk a szállodába bejelentkezve, 2 másik nő jött velünk a szállodába a Join Up utazásszervezőnktől. És nem tudom miért, de kiderült, hogy az uszodára néző fizetős szobánk foglalt. És döbbenet, hogy a szállodavezető egy szobába akart minket összerakni, de az igazság nagyobb, hogy két külön hálószoba, de a fürdőszoba egy, a hűtőszekrény egy, és aggódsz a dolgok miatt, a szobák nincsenek bezárva, csak a szoba egésze. Házaspár vagyunk és van két nő akit nem ismerünk, ez nem normális! Nem tudtuk mit tegyünk, teljes egyet nem értünk az egyik szobába való bejelentkezéssel kapcsolatban, és vártunk még egy darabig a vezető döntésére, míg vártunk rá, egy másik problémában megegyeztünk a vezetővel, több segélyhívót hívtunk. És lám, találtunk egy külön szobát, de amikor beléptünk, kiderült, hogy ez valami sürgősségi osztály, nagyon ijesztő volt, minden kicsit kopott, koszos, a zuhanyban állt a víz és nem folyott le, és nem az uszodára, hanem a szomszédos szállodaépület falára volt kilátás. A szálloda vezetője és a többi személyzet biztosított bennünket, hogy csak 1 napra szól, és holnap 12:00 után biztosan jó szobába költözünk. Ekkor már nagyon fáradtak voltunk és nagyon éhesek voltunk és már este 4 óra körül jártunk, a repülésünk pedig 8.40-kor, nem etettük a gépet. Általában egyetértettünk. De amikor másnap eljöttek a recepcióra, hogy megtudják, mikor lesz a szobaváltás, hogy megtudják, hogyan tervezzük meg a napunkat, a szálloda igazgatója dühös volt, és szó szerint azt mondta nekünk: "Ha lesz másik szoba, szólj! Felhívnak! Legkésőbb holnapig."És arra gondoltam, Istenem, mi történik, nem bírok ki egy éjszakát ebben a szobában, és úgy döntöttem, megkérdezem, mi történik, miért a szálloda Az alkalmazott nagyon agresszív volt velünk szemben. Kiderült, hogy a menedzser megsértődött azon, hogy elmondtuk a kalauznak a problémánkat, de ő elnézést kért
Ellátás
nem tudjuk, mit tegyünk ilyen helyzetekben, mert most először kerültünk ilyen helyzetbe, és felhívtunk és mindenkinek elmondtuk a problémánkat, abban a reményben, hogy megoldódik. Ezt elmondta a menedzsernek, és megkérte, hogy a mi oldalunkról nézze meg a helyzetet. Aztán izgultunk, mentünk a szobába, de amint megérkeztünk hívtunk és mondtuk, hogy pakoljunk össze :) 20 perc múlva már egy gyönyörű szobában voltunk, elégedetten és boldogan. De tudod, az az elkeserítő, hogy őszintén szólva, elrontották a nyaralásunk kezdetét, és senki sem kért érte bocsánatot. Étel: A szálloda ételei egyszerűek, de ízletesek, nem volt elég, hogy a szállodában legyen legalább egy a la carte étterem
Tengerpart
El Fanar strand. van egy fizetős hozzáférés a tengerhez és ingyenes, de a strandra csak bizonyos időpontokban lehet transzfert kisbusszal naponta 4 alkalommal, a késés azt jelenti, hogy 2 dollárért magad taxival utazol. Sziklás, de sok gyönyörű korall. A strandon minden alkoholos és alkoholmentes ital felár ellenében kapható, és természetesen viszonylag drágák. Olcsóbb italokat vásárolhat a városban. Marhaba Beach Csak fizetős hozzáférés a tengerhez, homokos strandhoz. Nem lovagoltunk rajta, így nem tudunk róla részleteket.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra