Szállás Kamelija

Montenegró, Tivat

Hasonló szállások a környéken

Sajnáljuk, de a szállás az adott időpontban betelt

Árváltozás aránya havi bontásban

Elérhető időpontok

Szállásleírás

Szállás ID száma: 21 430

Sajnáljuk, de a szállás még nem rendelkezik leírással.

Kiemelt szolgáltatások

  • Távolság a belvárostól 1000 m
  • Kültéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon igen
  • Hűtőszekrény igen
  • Játszótér igen
  • Bár igen
  • Étterem igen
  • Röplabda igen

Értékelés

Invia értékelési arány 3,2/5
Invia

Átlagos (4 értékelés alapján)

Szállás 2,9/5

Ellátás 2,8/5

Környék 4,0/5

Alapár 3,0/5

Montenegró 826 értékelt szállásai közül a 116. legjobb

Névtelen

Értékelés 0,0/5
Miután elolvastuk a recenziókat felszerelkedtünk Repelenttel és tartottunk a nyaralástól... Felesleges volt. A Kaméliában úgy fogadtak bennünket, mint
Összesített értékelés

Miután elolvastuk a recenziókat felszerelkedtünk Repelenttel és tartottunk a nyaralástól... Felesleges volt. A Kaméliában úgy fogadtak bennünket, mintha haza mentünk volna, annak ellenére, hogy ez csak egy 2 csillagos szálloda, kitűnő.

Elhelyezés
Kitűnő szállásunk volt, minden működött, a személyzet előzékeny és készséges. A szálloda frissen volt festve, tisztaság volt.

Ellátás
Fantasztikus volt az étel, svédasztalos volt az étkezés és nagyszerű volt a választék, finoman és változatosan főznek. És a sütemények...?

Hotel szolgáltatások
Minden nagyszerűen működött.

Tengerpart
Nemcsak a szálloda előtti strand kitűnő, ahol zuhanyok, WC-k vannak, hanem minden strand ilyen. A víz tiszta, a medencében tengervíz volt, amit naponta tisztítottak és cseréltek.

Összegzés
Egy csendes környezetben eltöltött, fantasztikus nyaralás volt, főleg gyermekes családoknak és idősebbeknek ajánlom, akik szeretik a természetet. Nagyszerűek az emberek, kitűnően ellátottak az üzletek, Montenegróba el kell menni?

Hasznosnak találta az értékelést? (10) (0)

Švehlová Dagmara

Értékelés 0,0/5
A Koala utazási irodával nyaraltunk a barátommal együtt 2006 7. 27. és 8.9. között Montenegróban, Tivat városában , a Kamelija szállodában. A nyaralás
Összesített értékelés

A Koala utazási irodával nyaraltunk a barátommal együtt 2006 7. 27. és 8.9. között Montenegróban, Tivat városában , a Kamelija szállodában. A nyaralást az utazási iroda ajánlására választottuk, akik sok jóval kecsegtettek bennünket.. Végül csalódásban volt csak részünk. Reggel 4.15-kor érkeztünk meg . Az idegenvezető kijelentette, hogy túl korán érkeztünk, és még nincs nyitva a helyiség, ahová lerakhatnánk a csomagjainkat. Az autóbusz utasai egy kis helyiséget kaptak, ahol a csomagokkal együtt alig fértünk el. A hosszú, fárasztó út után nem volt hol megpihenni, de nem ez volt a legrosszabb. Az idegenvezető úgy informált, hogy csak dél körül kapunk szobát- miután a takarítónők kitakarítanak. Csak 10 órás, felesleges várakozás után kezdték intézni a papírjainkat, kb. 14 órakor.

A kimerítő várakozás után egy újabb sokk várt ránk. Miután benyitottunk a szobába, nem akartunk hinni a szemünknek, mindenütt rendetlenség, piszok, rozsda és bűz volt.

Elhelyezés
Az igazat szólva, luxusra nem számítottunk - van elképzelésem arról, mit nyújthat egy 2 csillagos szálloda. A szállásunk egy régi kollégiumra emlékeztetett. A berendezés tönkre volt, minden régi, kopott volt. Nem kaptunk duplaágyat, hanem 2 kifeküdt, alacsony fekhelyet. Minden nagyon poros volt, a sarkakban pókháló. A törölközők és az ágynemű sem felelt meg az alapvető higiéniai követelményeknek. Minden piszkos volt - vérfoltos, stb. A lepedők szakadtak a plédek bűzösek voltak. A poros redőny használhatatlan volt. Az erkélyajtó nem volt biztonságos. Az ajtót a szétesett redőnyökön benyúlva bárki kinyithatta. A hűtőszekrény kicsi volt, csak a szálloda által kínált italok fértek el benne. Ha ezeket az italokat nem kértük, az idegenvezető szerint, nem szabad volt kiszedni a hűtőszekrényből. A saját italjainknak nem volt hely. A fürdőszobában nem volt ablak, ill. nem volt benne üveg. A falakon penészfoltok voltak , ahogy a zuhanysarokban is. Ehhez komforthoz hozzájárult még a rozsdás, szétesőfélben lévő vízcsap. A víz szerte-szét spriccelt a zuhanyból is. Ahhoz, hogy nem folyott a melegvíz , hozzászoktunk, de a rossz lefolyóból áramló bűzt nem lehetett megszokni.

Ellátás
A vacsorához nem kaptunk italokat, a reggelihez zöldséget. Az étel nagyon egyhangú volt. Reggelire többnyire tojást kínáltak. A terítők, evőeszközök piszkosak voltak. Az étel még akkor sem volt meleg, ha időben érkeztünk. Az étel emésztési problémákat okozott - a hányás és a hasmenés napirenden volt. Amikor az idegenvezetőnek ezt megemlítettük, azzal reaáglt, hogy rosszul kombináljuk az ételt, ami természetesen nem volt igaz. Ennyi ember ne tudott volna étkezni?

Hotel szolgáltatások
A takarítónők nagyon elhanyagolták a napi takarítást. Egy szobát 2 perc alatt kitakarítottak. Kivitték a szemétkosarat, nem tudom , adtak-e tiszta törölközőt, nem tisztították le a WC-t, csak leöblítették. A por nem érdekelte őket, mivel már az elején cm-es porréteg volt a szobában, ami az ottlétünk alatt sem tűnt el, sőt...A penésszel együtt éppen allergiásoknak való...

A katalógus szerint lehet sportszereket bérelni, ennek előre örültünk. Ez is nagy csalódást jelentett, mivel az a kevés is , ami volt - csak labdák - soha nem jutott. A környéken kerékpárt, vizibiciklit sem lehet sehol bérelni.

Az utazási iroda szerint ez fiataloknak való hely, ahol nagyon jók a szórakozási lehetőségek. Ennek ellenére, egyetlen diszkót sem találtunk, még kávéházat sem, ahol élő zene lett volna. A medence vizét ugyan naponta cserélték, de a víz alja nyálkás volt. A medencét tisztító férfi kellemetlenül vislekedett, már korán reggel nagy zajt csapott, részeg volt és kiabált a vendégekkel.

Az idegenvezett fiygelmét felhívtuk ezekre a hiányosságokra, , sajnos hiába. A takarítónőknek a figyelmeztetés sem segített.

Az idegenvezető által kínált kiránulások drágák voltak, Egy helybeli férfi segítségével ugyanazt a kirándulást fele áron tettük meg.

Tengerpart
Csak korán reggel volt tiszta. Kevés volt a szemétkosár, ezért napközben felgyülemlett a sok szemét, cigarettacsikk, flakonok, üvegek. A tengerben mindig szemét úszott - tejesdobozok, higiéniai betét, fekália, stb. - függetlenül attól , hogy apály volt-e vagy dagály, reggel volt-e vagy este.

A szálloda előtt egy csatorna vezetett a tengerbe, ahonnan fehér színű víz ömlött ki - talán a konyhából vagy a mosodából. Kellemetlen látványt nyújtott és sok vendég kedvét elvette a fürdéstől.

Összegzés
Alojz Mikusiak úr, az idegenvezető 2 szállodának dolgozott, a Palmának és a Kamelijának. Úgy tűnt, ez számára sok volt, mivel nem győzte a feladatok teljesítését. Ahogy később rájöttünk, a tőle kapott információk is tévesek voltak. Nem sokat törődött a vendégek igényeivel. Ha valamit reklamáltunk, azzal reagált, hogy nagyon magasak az elvárásaink. Amikor kértük a reklamációs nyomtatványt, inkább elkerült bennünket. A szobája előtt is várakoztunk rá, de letagadtatta magát, a kopogásra sem nyitott ajtót. Több vendég elégedetlen volt és velük is hasonléképpen viselkedett.

A szolgáltatásait megfizettük, de szinte semmit sem kaptunk érte.

Szerintünk nem viselkedett megfelelő módon, felelőtlen volt, rontotta a szálloda és főleg az utazási iroda hírnevét.

Szerettük volna megköszönni a nyaralást, amire egész évben spóroltunk és aminek előre örültünk.

A panaszunk kifejezi, mennyire voltunk elégedettek az utazási iroda nyújtotta szolgáltatással.

A Koala Tours jó hírnevének ezzel számunkra vége . A rokonainknak is hasonló, kellemetlen tapasztalatai vannak. Nagyon örülnénk , ha egy erre kompetens személy ezen elgondolkodna és a hiányosságokat kiküszöbölnék.

Egy dolog biztos, ha a helyzet nem javul ,a Koala Tours, Tip Travel és a Tatra Tour szolgáltatásait senkinek sem fogom ajánlani. Sőt...

Hasznosnak találta az értékelést? (3) (0)

Értékelések szűrése

Névtelen

Értékelés 0,0/5
Miután elolvastuk a recenziókat felszerelkedtünk Repelenttel és tartottunk a nyaralástól... Felesleges volt. A Kaméliában úgy fogadtak bennünket, mintha haza mentünk volna, annak ellenére, hogy ez csak egy 2 csillagos szálloda, kitűnő.
Összesített értékelés

Miután elolvastuk a recenziókat felszerelkedtünk Repelenttel és tartottunk a nyaralástól... Felesleges volt. A Kaméliában úgy fogadtak bennünket, mintha haza mentünk volna, annak ellenére, hogy ez csak egy 2 csillagos szálloda, kitűnő.

Elhelyezés
Kitűnő szállásunk volt, minden működött, a személyzet előzékeny és készséges. A szálloda frissen volt festve, tisztaság volt.

Ellátás
Fantasztikus volt az étel, svédasztalos volt az étkezés és nagyszerű volt a választék, finoman és változatosan főznek. És a sütemények...?

Hotel szolgáltatások
Minden nagyszerűen működött.

Tengerpart
Nemcsak a szálloda előtti strand kitűnő, ahol zuhanyok, WC-k vannak, hanem minden strand ilyen. A víz tiszta, a medencében tengervíz volt, amit naponta tisztítottak és cseréltek.

Összegzés
Egy csendes környezetben eltöltött, fantasztikus nyaralás volt, főleg gyermekes családoknak és idősebbeknek ajánlom, akik szeretik a természetet. Nagyszerűek az emberek, kitűnően ellátottak az üzletek, Montenegróba el kell menni?

Hasznosnak találta az értékelést? (10) (0)

Švehlová Dagmara

Értékelés 0,0/5
A Koala utazási irodával nyaraltunk a barátommal együtt 2006 7. 27. és 8.9. között Montenegróban, Tivat városában , a Kamelija szállodában. A nyaralást az utazási iroda ajánlására választottuk, akik sok jóval kecsegtettek bennünket.. Végül csalódásban volt csak részünk. Reggel 4.15-kor érkeztünk meg . Az idegenvezető kijelentette, hogy túl korán érkeztünk, és még nincs nyitva a helyiség, ahová ler
Összesített értékelés

A Koala utazási irodával nyaraltunk a barátommal együtt 2006 7. 27. és 8.9. között Montenegróban, Tivat városában , a Kamelija szállodában. A nyaralást az utazási iroda ajánlására választottuk, akik sok jóval kecsegtettek bennünket.. Végül csalódásban volt csak részünk. Reggel 4.15-kor érkeztünk meg . Az idegenvezető kijelentette, hogy túl korán érkeztünk, és még nincs nyitva a helyiség, ahová lerakhatnánk a csomagjainkat. Az autóbusz utasai egy kis helyiséget kaptak, ahol a csomagokkal együtt alig fértünk el. A hosszú, fárasztó út után nem volt hol megpihenni, de nem ez volt a legrosszabb. Az idegenvezető úgy informált, hogy csak dél körül kapunk szobát- miután a takarítónők kitakarítanak. Csak 10 órás, felesleges várakozás után kezdték intézni a papírjainkat, kb. 14 órakor.

A kimerítő várakozás után egy újabb sokk várt ránk. Miután benyitottunk a szobába, nem akartunk hinni a szemünknek, mindenütt rendetlenség, piszok, rozsda és bűz volt.

Elhelyezés
Az igazat szólva, luxusra nem számítottunk - van elképzelésem arról, mit nyújthat egy 2 csillagos szálloda. A szállásunk egy régi kollégiumra emlékeztetett. A berendezés tönkre volt, minden régi, kopott volt. Nem kaptunk duplaágyat, hanem 2 kifeküdt, alacsony fekhelyet. Minden nagyon poros volt, a sarkakban pókháló. A törölközők és az ágynemű sem felelt meg az alapvető higiéniai követelményeknek. Minden piszkos volt - vérfoltos, stb. A lepedők szakadtak a plédek bűzösek voltak. A poros redőny használhatatlan volt. Az erkélyajtó nem volt biztonságos. Az ajtót a szétesett redőnyökön benyúlva bárki kinyithatta. A hűtőszekrény kicsi volt, csak a szálloda által kínált italok fértek el benne. Ha ezeket az italokat nem kértük, az idegenvezető szerint, nem szabad volt kiszedni a hűtőszekrényből. A saját italjainknak nem volt hely. A fürdőszobában nem volt ablak, ill. nem volt benne üveg. A falakon penészfoltok voltak , ahogy a zuhanysarokban is. Ehhez komforthoz hozzájárult még a rozsdás, szétesőfélben lévő vízcsap. A víz szerte-szét spriccelt a zuhanyból is. Ahhoz, hogy nem folyott a melegvíz , hozzászoktunk, de a rossz lefolyóból áramló bűzt nem lehetett megszokni.

Ellátás
A vacsorához nem kaptunk italokat, a reggelihez zöldséget. Az étel nagyon egyhangú volt. Reggelire többnyire tojást kínáltak. A terítők, evőeszközök piszkosak voltak. Az étel még akkor sem volt meleg, ha időben érkeztünk. Az étel emésztési problémákat okozott - a hányás és a hasmenés napirenden volt. Amikor az idegenvezetőnek ezt megemlítettük, azzal reaáglt, hogy rosszul kombináljuk az ételt, ami természetesen nem volt igaz. Ennyi ember ne tudott volna étkezni?

Hotel szolgáltatások
A takarítónők nagyon elhanyagolták a napi takarítást. Egy szobát 2 perc alatt kitakarítottak. Kivitték a szemétkosarat, nem tudom , adtak-e tiszta törölközőt, nem tisztították le a WC-t, csak leöblítették. A por nem érdekelte őket, mivel már az elején cm-es porréteg volt a szobában, ami az ottlétünk alatt sem tűnt el, sőt...A penésszel együtt éppen allergiásoknak való...

A katalógus szerint lehet sportszereket bérelni, ennek előre örültünk. Ez is nagy csalódást jelentett, mivel az a kevés is , ami volt - csak labdák - soha nem jutott. A környéken kerékpárt, vizibiciklit sem lehet sehol bérelni.

Az utazási iroda szerint ez fiataloknak való hely, ahol nagyon jók a szórakozási lehetőségek. Ennek ellenére, egyetlen diszkót sem találtunk, még kávéházat sem, ahol élő zene lett volna. A medence vizét ugyan naponta cserélték, de a víz alja nyálkás volt. A medencét tisztító férfi kellemetlenül vislekedett, már korán reggel nagy zajt csapott, részeg volt és kiabált a vendégekkel.

Az idegenvezett fiygelmét felhívtuk ezekre a hiányosságokra, , sajnos hiába. A takarítónőknek a figyelmeztetés sem segített.

Az idegenvezető által kínált kiránulások drágák voltak, Egy helybeli férfi segítségével ugyanazt a kirándulást fele áron tettük meg.

Tengerpart
Csak korán reggel volt tiszta. Kevés volt a szemétkosár, ezért napközben felgyülemlett a sok szemét, cigarettacsikk, flakonok, üvegek. A tengerben mindig szemét úszott - tejesdobozok, higiéniai betét, fekália, stb. - függetlenül attól , hogy apály volt-e vagy dagály, reggel volt-e vagy este.

A szálloda előtt egy csatorna vezetett a tengerbe, ahonnan fehér színű víz ömlött ki - talán a konyhából vagy a mosodából. Kellemetlen látványt nyújtott és sok vendég kedvét elvette a fürdéstől.

Összegzés
Alojz Mikusiak úr, az idegenvezető 2 szállodának dolgozott, a Palmának és a Kamelijának. Úgy tűnt, ez számára sok volt, mivel nem győzte a feladatok teljesítését. Ahogy később rájöttünk, a tőle kapott információk is tévesek voltak. Nem sokat törődött a vendégek igényeivel. Ha valamit reklamáltunk, azzal reagált, hogy nagyon magasak az elvárásaink. Amikor kértük a reklamációs nyomtatványt, inkább elkerült bennünket. A szobája előtt is várakoztunk rá, de letagadtatta magát, a kopogásra sem nyitott ajtót. Több vendég elégedetlen volt és velük is hasonléképpen viselkedett.

A szolgáltatásait megfizettük, de szinte semmit sem kaptunk érte.

Szerintünk nem viselkedett megfelelő módon, felelőtlen volt, rontotta a szálloda és főleg az utazási iroda hírnevét.

Szerettük volna megköszönni a nyaralást, amire egész évben spóroltunk és aminek előre örültünk.

A panaszunk kifejezi, mennyire voltunk elégedettek az utazási iroda nyújtotta szolgáltatással.

A Koala Tours jó hírnevének ezzel számunkra vége . A rokonainknak is hasonló, kellemetlen tapasztalatai vannak. Nagyon örülnénk , ha egy erre kompetens személy ezen elgondolkodna és a hiányosságokat kiküszöbölnék.

Egy dolog biztos, ha a helyzet nem javul ,a Koala Tours, Tip Travel és a Tatra Tour szolgáltatásait senkinek sem fogom ajánlani. Sőt...

Hasznosnak találta az értékelést? (3) (0)

Endel Marek

Értékelés 0,0/5
A Crna Gora-i nyaralástól őszintén szólva , többet vártam. Tivatban a Kamelija szállodában laktam. A hely előnye, hogy közel van a repülőtér - autóbusszal kb. 15 percnyire.
Összesített értékelés

A Crna Gora-i nyaralástól őszintén szólva , többet vártam. Tivatban a Kamelija szállodában laktam. A hely előnye, hogy közel van a repülőtér - autóbusszal kb. 15 percnyire.

Elhelyezés
Miután megnéztük a szobákat, többen sokkot kaptunk. Ez egy 2 csillagos szálloda, de a szobák berendezése régi, kopott. Sajnos a szociális helyiségben uralkodó bűz lefotózhatatlan. Előnyös volt a szobán a hűtőszekrény, igaz kicsi, de 2 dzsúsz és 2 l víz befért.

Ellátás
Reggelire végig ugyananzt kaptuk, 80 százalékban tojás, különféleképpen elkészítve, zöldség nélkül. A kávé nagyon gyenge volt...
A vacsorához nincsenek italok, de az legalább naponta kicsit változik.
A reggeli nagyon egyhangú volt.

Hotel szolgáltatások
A takarítónő reggel kivitte a szemétkosarat, törölközőt cserélt és 2-3 naponként felmosta a padlót. A por nem érdekelte őt. Egy szoba takarítása 5 percnél nem tartott tovább.
A környéken nincsenek kölcsönzők - kerékpárt sem kölcsönöznek. Az esti szórakozás a nullával egyenlő , csend van...nincs élő zene, diszkó...
Annak ellenére, hogy a medecében naponta cserélték a vizet , az alja nyálkás volt, ennek oka az lehetett, hogy este nem teljesen engedték ki a vizet, és reggelig a medence alján víz volt.
A szállodában volt ingyenes széf.

Tengerpart
A strandok lebetonozottak, a szállodától távolabb van a világtótorony, ahol a vízben sziklák vannak. Ezek a strandok tele voltak cigarettacsikkel. A strandok nem tiszták, bárhová néztünk, mindenütt szemét volt. A víz szerencsére tiszta volt.

Összegzés
Ezen a vidéken az idegenforgalom még gyerekcipőben jár. A szállás spártai körülményekre emlékeztet, a sport- és szórakozási lehetőség minimális - egyetlen lehetőséget a fürdés jelent. Nem akarok senkit sem lebeszélni, de bennem a nyaralásról felemás érzések maradtak és én ide többé nem jönnék.

Hasznosnak találta az értékelést? (8) (0)

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás előrejelzés

Mai időjárás

  • Vízhőmérséklet 18 °C

Hőmérséklet jellege havi bontásban

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január
  2. Február
  3. Március
  4. Április
  5. Május
  6. Június
  7. Július
  8. Augusztus
  9. Szeptember
  10. Október
  11. November
  12. December