Kamila B.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.08.07 - 08.21. Értékelve: Augusztus 2025
Alin Értékelés: 3/5 Törökország, Alanya
Nem először jártam Alanyában, ezért a kívánt helyen választottam szállodát. Az Invia személyzetével könnyű volt a kommunikáció. Azonnal megkaptam az összes információt, és az Invia ellenőrizte, hogy mindent megtettem-e :-) A komplikáció az induláskor, a légitársaságnál történő becsekkoláskor jelentkezett. Bár online becsekkoltam és kaptam egy visszaigazoló e-mailt, a repülőtéren arra kényszerítettek, hogy díj ellenében újra becsekkoljak közvetlenül a repülőtéren. Kellemetlen volt, amikor sorban álltam a poggyászpultnál, és a repülőtéri személyzet visszafordított, és újra becsekkoltatott. A visszaúton az online becsekkolás minden gond nélkül ment.
Nem először jártam Alanyában, ezért a kívánt helyen választottam szállodát. Az Invia személyzetével könnyű volt a kommunikáció. Azonnal megkaptam az összes információt, és az Invia ellenőrizte, hogy mindent megtettem-e :-) A komplikáció az induláskor, a légitársaságnál történő becsekkoláskor jelentkezett. Bár online becsekkoltam és kaptam egy visszaigazoló e-mailt, a repülőtéren arra kényszerítettek, hogy díj ellenében újra becsekkoljak közvetlenül a repülőtéren. Kellemetlen volt, amikor sorban álltam a poggyászpultnál, és a repülőtéri személyzet visszafordított, és újra becsekkoltatott. A visszaúton az online becsekkolás minden gond nélkül ment.
Elhelyezés
Többször is jártam Alanyában. Az utolsó két tartózkodásom német utazási irodáknál volt. Az összes korábbi tartózkodásom cseh utazási irodáknál volt. Mindkét német utazási irodánál lefoglalt szálláshely az átlag alatti volt. A szállodák valószínűleg az 1980-as évekből származnak, és nem voltak felújítva. Idén a szobában is sok zaj volt. A fürdőszobában alacsony mennyezet volt, amelyben a felső emeletekről érkező lefolyó- és vízbevezető nyílások koncentrálódtak. Még akkor is, amikor a fürdőszoba ajtaja csukva volt, állandó zuhanyzást és öblítést lehetett hallani az emeletekről. Nagyon zajos volt. A szobák felszereltsége standard volt, de elavult. Néhány lámpa nem működött. Jó volt, hogy a hűtőszekrény, a légkondicionáló és a wifi ingyenes volt (vagy benne volt az utazás árában). A vendégek viselkedése is negatív volt. Ez nem a szállodák felelőssége, de amikor a vendégek hajnali 2-ig rohangálnak a szállodában, csapkodják az ajtókat és részegen kiabálnak egymással, akkor nem sok pihenés jut az embernek. Lehet, hogy egyszer előfordult, de minden este ez volt a szabály. A leghangosabbak a keletről érkező vendégek és a helyi turisták voltak. Néha az egyik vendég megoldotta, de akkor többen egymásra kiabáltak :-)
Ellátás
A reggelim az utalványommal volt. A kínálat szerény volt, de elegendő. Háromféle sajt, háromféle szalámi. Meleg bár (tojás, sült krumpli, miso leves (valami lecsószerű). Valamint paradicsom, uborka, rukkola, petrezselyem. Pehely, chips stb., joghurt, tej, mazsola, nutella, lekvárok és vaj. Kávéautomatából, tea, és 4 féle gyümölcslé is. Mindig volt egy hölgy a reggelizőpultnál, aki ha valami hiányzott, elintézte a konyhában a hiányzó hozzávalókat.
Szállás szolgáltatások
Recepció - szörnyű. Pechem volt a hölggyel, akit láthatóan nem szórakoztatott a dolog. Érkezéskor rám csapta a kulcsot, egy szót sem szólt. Sokat utaztam, szóval elboldogulok (megtalálom a liftet, arra következtetek, hogy a 105-ös szoba valószínűleg az első emeleten lesz, bekapcsolhatom a légkondicionálót stb.), de a recepciós szolgálat nagyon rossz. Távozáskor állítólag 24 órával az indulás előtt információt kell kapnod arról, hogy mikor jön érted a sofőr, aki elvisz a repülőtérre. Többször is megkérdeztem a recepciót, pechem. Csak 4 órával az indulás előtt kaptam meg az információt, és vigyorogva, hogy biztosan túl sokat "vacakoltam". Érkezéskor, belépve a szobába, láttam, hogy az ágyneműm koszos, ezért elmentem a recepcióra, hogy intézkedjek a probléma megoldásáról, de találkoztam a takarítónővel, és elintéztem velük. Minden nap takarítottak, és a takarítónők nagyszerűek voltak. Bármire is volt szükséged - extra törölköző, WC-papír stb. -, semmi sem volt probléma. Van egy étterem a szállodában és a szálloda előtt is. A személyzet nagyon segítőkész, igyekeznek alkalmazkodni a vendégek igényeihez, nagyon segítőkészek és kedvesek.
Tengerpart
Az alanyai strand a korábbi évekhez képest koszosabb. Régen takarították, de most már nem. A városi strandon, ahová jártam, régen akadálymentesített bejárat volt a vízhez, ingyenes napozóágyak. Most egy napozóágy 190 török lírába (kb. 100 CZK) kerül, és a tengerbe való bejárat már nem akadálymentes. Zuhanyzók állnak rendelkezésre - ingyenesek. A napozóágyakat, a WC-ket és az egyéb díjakat csak kártyával kell fizetni. Szóval bankkártyát kell vinned a strandra :-( 10 évvel ezelőtt Alanya kőplatformokat hozott a partokra, amelyek víz alatt vannak és benőtt a növényzet, így csúszósak. Egy egészséges ember számára a platformok kellemetlenek, de nem okoznak nagyobb problémát. Az idősebb emberek vagy a bizonytalan úszók számára a tenger használhatatlan. Be lehet jutni a vízbe, de sokaknak nagy problémájuk volt a kijutással. Augusztusban a víz hőmérséklete nagyszerű volt, a víz tisztasága nem okozott gondot. Az utolsó 3 napban nagy hullámok voltak, és lehetetlen volt úszni. Akik megpróbálták, azoknak gondjuk volt a partra jutással. A legtöbb embernek vizes lett a lába, amikor a hullámok és a strand határán állt. A strand körüli sétány tele van sportlétesítményekkel, standokkal és játszóterekkel. Rengeteg szórakozási lehetőség van itt (erősítő gépek, rózsaszín - pingpong asztalok, röplabda-, tenisz- és padelpályák, kosárlabda, mászókával ellátott játszóterek, hinták stb.), padok mindenhol, nassolnivaló standok...
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)







