Barbora B.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.06.15 - 06.22. Értékelve: Július 2025
Phoenix Sun Hotel Bodrum Értékelés: 4/5 Törökország, Bodrum
Tetszett a szálloda önmagában, de az első csalódás az volt, hogy a recepciós hölgy nem beszélt angolul, így mindig egy másik kollégát kellett hívnunk, hogy kommunikáljon velünk. A második éjszaka csótány volt a szobánkban - azonnal jelenteni mentünk a recepción, ahol megígérték, hogy valaki néhány órán belül jön és eltávolítja. Azt mondtam, hogy illik, ha valaki azonnal jön. Maga az úr is elismerte, hogy a szobában lévő csótány nagy probléma, azonban csak a takarító jött, söpört és törölgette a helyet, pedig a recepción azt mondták, hogy le fogják permetezni a helyet. Másnap ismét elmentem, hogy tájékoztassam őket, hogy senki sem permetezett ott semmit, azt mondták, hogy 10 percen belül jön valaki és megjavítja. Fél óra várakozás után feladtuk, és valóban senki sem jött a szobánkba. Az indulás napján, ami 7:30-kor kellett volna lennie, 7:00-tól vártunk a recepción a repülőtéri transzferre egy másik cseh családdal együtt. A gépünknek 11:00-kor kellett volna indulnia. Fél óra késés után (8:00) felhívtam a küldöttet, hogy megtudjam, minden rendben van-e az átszállással, mivel nem érkezett meg. A küldött több mint 10 percig nem válaszolt, pedig látta az üzenetet, ezért megpróbáltam felhívni - nem vette fel. 8:17-kor újra felhívtam, de akkor sem vette fel. 8:18-kor azt írta nekem, hogy az átszállás megérkezik, várjak. Megkérdeztem, meddig kell várnunk, mivel a gépünk 11:00-kor indul. Erre azt válaszolta, hogy időben megérkezik (8:20 volt). 8:21-kor megkérdeztem, hogy elfelejtettek-e minket, és tudja-e, hol van a busz, és hogy taxit kell-e fognunk - már 8:28 volt. Nem kaptam választ, ezért megpróbáltam újra felhívni a küldöttet - 8:30-kor - sikertelenül, 8:31-kor - sikertelenül és 8:35-kor - sikertelenül. 8:37-kor azt mondta, várjak 10 percet, amire azonnal válaszoltam, hogy ha tényleg nem lesz ott a transzfer 10 percen belül, akkor fogunk egy taxit, és később intézzük el az utazási irodával. Azt válaszolta, hogy ez a mi döntésünk. 8:50-kor - majdnem másfél órával később - megérkezett az autó, és elvitt minket a repülőtérre, ahol sietnünk kellett, mert nem volt elég időnk, és mi voltunk az utolsók, akik felszálltak a gépre.
Tetszett a szálloda önmagában, de az első csalódás az volt, hogy a recepciós hölgy nem beszélt angolul, így mindig egy másik kollégát kellett hívnunk, hogy kommunikáljon velünk. A második éjszaka csótány volt a szobánkban - azonnal jelenteni mentünk a recepción, ahol megígérték, hogy valaki néhány órán belül jön és eltávolítja. Azt mondtam, hogy illik, ha valaki azonnal jön. Maga az úr is elismerte, hogy a szobában lévő csótány nagy probléma, azonban csak a takarító jött, söpört és törölgette a helyet, pedig a recepción azt mondták, hogy le fogják permetezni a helyet. Másnap ismét elmentem, hogy tájékoztassam őket, hogy senki sem permetezett ott semmit, azt mondták, hogy 10 percen belül jön valaki és megjavítja. Fél óra várakozás után feladtuk, és valóban senki sem jött a szobánkba. Az indulás napján, ami 7:30-kor kellett volna lennie, 7:00-tól vártunk a recepción a repülőtéri transzferre egy másik cseh családdal együtt. A gépünknek 11:00-kor kellett volna indulnia. Fél óra késés után (8:00) felhívtam a küldöttet, hogy megtudjam, minden rendben van-e az átszállással, mivel nem érkezett meg. A küldött több mint 10 percig nem válaszolt, pedig látta az üzenetet, ezért megpróbáltam felhívni - nem vette fel. 8:17-kor újra felhívtam, de akkor sem vette fel. 8:18-kor azt írta nekem, hogy az átszállás megérkezik, várjak. Megkérdeztem, meddig kell várnunk, mivel a gépünk 11:00-kor indul. Erre azt válaszolta, hogy időben megérkezik (8:20 volt). 8:21-kor megkérdeztem, hogy elfelejtettek-e minket, és tudja-e, hol van a busz, és hogy taxit kell-e fognunk - már 8:28 volt. Nem kaptam választ, ezért megpróbáltam újra felhívni a küldöttet - 8:30-kor - sikertelenül, 8:31-kor - sikertelenül és 8:35-kor - sikertelenül. 8:37-kor azt mondta, várjak 10 percet, amire azonnal válaszoltam, hogy ha tényleg nem lesz ott a transzfer 10 percen belül, akkor fogunk egy taxit, és később intézzük el az utazási irodával. Azt válaszolta, hogy ez a mi döntésünk. 8:50-kor - majdnem másfél órával később - megérkezett az autó, és elvitt minket a repülőtérre, ahol sietnünk kellett, mert nem volt elég időnk, és mi voltunk az utolsók, akik felszálltak a gépre.
Elhelyezés
Elégedettek voltunk a szállással, de néhol lehetne rendezettebb is - az ágy alatt stb.
Ellátás
Az étellel nem volt problémánk, volt választék, finomak voltak, a kiszolgálás is kedves volt.
Szállás szolgáltatások
Többet vártunk a helyi animátoroktól - napközben szinte semmilyen tevékenység nem volt, és ha volt is, az animátor úgy nézett ki, mintha büntetésből végezné a munkáját, és valójában egyáltalán nem élvezte.
Tengerpart
A strandon a vízhez való hozzáférés kicsit rosszabb volt - voltak lépcsők, de ez nem igazán zavart minket. Ami kicsit zavart, az az volt, hogy a szálloda a közösségi médiában más napozóágyakat mutatott be, mint amilyenek valójában voltak - ami a helyszínen zavart okozott.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)