Remisens Albatros Értékelés: 4/5 Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat
Roman D.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 4.25. - 2025.5.2. Értékelve: Május 2025
1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.
1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.
Elhelyezés
4. Miután elvittek minket az Albatros Hotelbe, egyedül mentünk a recepcióra. Már egy órával hajnali 1 előtt volt, és megtudtuk, hogy a szállodában nincsenek foglalások a nevünkre. A hölgy azt javasolta, hogy talán rossz szállodát választottunk. Arra gondoltunk, hogy valószínűleg a mi hibánk volt, hogy nem kerestük meg alaposan a Der Turistik képviselőjét a repülőtéren, és hogy a feliratos fickó valószínűleg csak a nevek egybeesése. Megmutattuk a recepciós hölgynek az összes utazási dokumentumunkat, igazoltuk, hogy foglalásunknak kellene lennie ebben a szállodában, de a hölgy széttárta a kezét, mondván, hogy nincs foglalása számunkra. Már nagyon fáradtak voltunk, mert a krakkói járat előtt még el kellett jutnunk a rzeszówi lakhelyünkről. A recepciós hölgy folyamatosan kereste az adatainkat a rendszerekben, kérdezgette, hogy egyénileg vagy csoportban vagyunk-e itt, kereste a nevünket néhány turistacsoportban, de hiába. Végül kiderült, hogy ugyanarra az időszakra és ugyanazokkal a tartózkodási feltételekkel van foglalása a rendszerben, de Logman vagy Longman néven (így értettem). Ismét megmutattam a dokumentumoknak, hogy mennyit fizettem a tartózkodásért zlotyban, átváltottam az összeget euróra a hölgynek, és ő ellenőrizte, hogy ezek a befizetések többé-kevésbé megegyeznek-e. Végül, körülbelül 45 perc elteltével a hölgy empatikusan viselkedett, és saját felelősségére úgy döntött, hogy a vezetéknevek eltérése ellenére elszállásol minket a szállodában. 5. Majdnem egy órával a szállodába érkezésünk után a hotelszobában találtuk magunkat. Már hajnali fél 1 körül járt az idő, és a nagy fáradtság, stressz és magas vérnyomás miatt nehezen tudtunk elaludni. Más szóval, egy álmatlan éjszaka. Már nem figyeltünk arra, hogy nem a ***-ban kért franciaágyat kaptuk, hanem két összetolt egyszemélyes ágyat.
Ellátás
6. Április 26-án reggel felhívtam az Exim forródrótját, ismertetve a fent említett helyzetet, és azt a választ kaptam, hogy mivel most nincs probléma, és nem rúgtak ki minket a szállodából, minden rendben van. Azért kértem tisztázást az ügyben, mert mi fog történni, ha Mr. és Mrs. Longman megérkezik? 7. Április 26-án, szombaton bepótolhattuk az átvirrasztott éjszakát, ahelyett, hogy élveztük volna a hely örömeit, ahol találtuk magunkat (azaz egy elvesztegetett napot). 8. Kevesebb mint egy nappal az indulás előtt, május 2-án, e-mailben megkaptuk a visszaútra szóló repülőjegyeket, de semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor, vagy hogy jön-e valaki értünk, hogy elvigyen a repülőtérre. Május 2-án reggel rákérdeztem a recepción, de senki sem tudott semmit. Szóval felhívtam a segélyvonalat, hogy *** újra, és a labda a segélyhívó számra pattant az angolul – amit nem beszélek – történő átutalással kapcsolatban. Végül a hölgy a forródrótról magára vállalta a dolgot, és végre kaptam információt az átszállás időpontjáról. A visszajáratunk csak este fél 8-kor indult, és ahelyett, hogy pihenhettünk volna, újabb hívások és fokozott stressz következett.
Szállás szolgáltatások
x
Tengerpart
x
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Maria H.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 5.16. - 2024.5.23. Értékelve: Május 2024
Kiváló nyaralás, szálloda és szolgáltatás nagyon magas szinten, beleértve az ételeket is, bár a reggelik lehettek volna változatosabbak (mindenből megfelelő mennyiség, de minden nap ugyanaz). Nagyon intelligens emberek a recepción, segítőkészek és kellemes a kapcsolattartás. Természetesen a lakos hiánya okozott némi problémát, tekintettel a nyelvtudásunk hiányára és a beszállókártyák nyomtatásának szükségességére. Úgy gondolom, hogy az utazási irodának ezt az ügyet kötelezően a szálloda recepciójával kell elintéznie. A repülőtér és a repülőtér közötti közlekedés kiváló volt - mindkét úriember időben és nagyon udvarias volt. A kilátások, vagyis a hegyek és a tenger egyben, a szigetek és a közeli Dubrovnik nyilvánvalóak ezen a helyen. Cavtat és lakói (konkrétak és vidámak – persze udvariasak) egy újabb ok arra, hogy ide térjünk vissza. Az idő - napos - gyakorlatilag egész héten.
Kiváló nyaralás, szálloda és szolgáltatás nagyon magas szinten, beleértve az ételeket is, bár a reggelik lehettek volna változatosabbak (mindenből megfelelő mennyiség, de minden nap ugyanaz). Nagyon intelligens emberek a recepción, segítőkészek és kellemes a kapcsolattartás. Természetesen a lakos hiánya okozott némi problémát, tekintettel a nyelvtudásunk hiányára és a beszállókártyák nyomtatásának szükségességére. Úgy gondolom, hogy az utazási irodának ezt az ügyet kötelezően a szálloda recepciójával kell elintéznie. A repülőtér és a repülőtér közötti közlekedés kiváló volt - mindkét úriember időben és nagyon udvarias volt. A kilátások, vagyis a hegyek és a tenger egyben, a szigetek és a közeli Dubrovnik nyilvánvalóak ezen a helyen. Cavtat és lakói (konkrétak és vidámak – persze udvariasak) egy újabb ok arra, hogy ide térjünk vissza. Az idő - napos - gyakorlatilag egész héten.
Elhelyezés
Széles és kényelmes ágy, hűtő és vízforraló, légkondi (jelenleg felesleges), de minden szobához van erkély (mert így épült ez a szálloda). Az éjszakák kissé túl melegek, de ez éghajlat kérdése.
Ellátás
Az ételek általában nagyon jók voltak. Természetesen a tenger gyümölcsei kicsit "száraztak" a fűtőlámpák alatt, de a többi, sok salátával és körettel ellátott étel kiváló volt. Megjegyzés - a sör és a bor a vacsorához ingyenes a csapból. A második étkezéssel, vagyis az esti étkezéssel csak a túl késői kezdési időpont - 18:30 - okoz gondot. Legalább egy órával korábban. Megjegyzés - váratlanul kiváló kávé a gépből (ott nincs szünet), bár csak reggelire.
Szállás szolgáltatások
A szobák porszívózása, az ágyneműcsere, valamint a törölközők és a WC-papír napi cseréje alapfelszereltség ebben a szállodában. A kiszolgálás kedves és precíz volt. Fiatal narancssárga pólós animátorok (angolul) aktívabb aktivitásra (különféle játékok és szórakozás) buzdították a medence mellett fekvőket, majd készséges résztvevőkkel végrehajtották a bejelentéseket.
Tengerpart
Megközelíthető, de sziklás (mert Horvátország), napozóágyakkal és már zsúfolt. Elsősorban a kiváló tiszta vizű kültéri medencét és a körülötte lévő napozóágyakat használtuk.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Már 174 724 Ft /fő-től