Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-V: 8-20.
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Mely időpont lenne a legalkalmasabb a hívásra?
A legrövidebb várakozási időre 15 óra előtt és 17 óra után lehet számítani. Előfoglalási és nyári szezon kivételével nem szükséges jelentősebb várakozási időre számítania.
Olaszország - Nápoly
Szállásértékelések - Olaszország - Nápoly
Összesen:
9.5
Minden flottul ment
10Elhelyezés
10Ellátás
8Környék
10Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Minden flottul ment
Teljes leírás
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
5.3
Strand nem elérhető, a strandok kb.15 percre vannak. sétával a strandok kavicsosak, az egyik ingyenes, a többi fizetős. A szálloda...
6Elhelyezés
7Ellátás
3Környék
5Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Strand nem elérhető, a strandok kb.15 percre vannak. sétával a strandok kavicsosak, az egyik ingyenes, a többi fizetős. A szálloda meglehetősen távol van a várostól. Kb. 20 perc alatt be lehet menni a városba gyalog, vagy busszal, nem. 5-ös és 7-es, amelyek megállója a szálloda előtt van, de nem nagyon követik a menetrendet. A szálloda rekonstrukcióra szorul, amin dolgoznak, de többet szeretne. A szobánk az állványzatra nézett, de amikor át akartunk váltani, felajánlottak egy lényegesen kisebb szobát, amit nem fogadtunk el. A terasz koszos volt, minden reggel jött egy macska és aludt egy széken a teraszon. Általánosságban elmondható, hogy sok kosz a szálloda körül, benőtt járdák gazzal... A hotelből a kilátás a Nápolyi-öbölre nagyon rontja a kilátást a gyárra - hajógyárra, ahol még éjszaka is dolgoztak és néha zajt is csaptak. Ha buszjegyet szeretne kapni, néha megvásárolhatja egy sofőrtől. Az instrukciók szerint 24 órával korábban kellett volna értesíteni minket, ha sofőr érkezik, hogy kivigyen minket a repülőtérre. Nem kaptunk ilyen információt sem az INVIA-tól, sem a TUI-tól.
Teljes leírás
Elhelyezés
A szálloda 4 csillagos, de nem értem, hogy lehetséges ez. Mindenhol vakolat hulladék, kis szobák (kivéve a miénket), állványzat, ahonnan a dolgozó srácok benéznek az ablakodba. Nedves falak...
Ellátás
Étel a szállodában - reggeli egyhangú, rossz választék, gyengébb minőség - mesterségesen édesített gyümölcslevek, 1 fajta sonka, 1 fajta sajt, 1 fajta szalámi, a kolbászt inkább nem kóstoltam. Vacsora rendelésekor kiváló, friss.
Szállás szolgáltatások
Nem vettünk igénybe semmilyen szolgáltatást. Bármit is akartunk, valahogy mindig találkoztak velünk.
Tengerpart
A strandok messze vannak a szállodától és kavicsosak. Mezítláb nehéz oda bemenni, megfelelő cipőt kell venni. 1 strandot találtunk ingyen, a többiért fizetni kell. De van öltözőjük és zuhanyzójuk is.
Kaliarik Bohuš, Ellenőrzött vélemény (Invia.sk), Értékelve: 2022.09.05., Tartózkodás időpontja:: 2022.08.27 - 09.02.
Régió:
Olaszország, Nápoly, Szállás: La Panoramica Hotel
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
9.7
Az utazási iroda pontos és körültekintő volt.
10Elhelyezés
10Ellátás
9Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Az utazási iroda pontos és körültekintő volt.
Teljes leírás
Elhelyezés
A szállás közlekedés, szempontjából kiváló, az egyetlen hiányosságot a szobában lévő hűtőszekrény megléte okozta.
A szobában lévő tájékoztatóban ennek ellensúlyozásaképpen szerepel az igény szerinti termékek hűtőben tárolása.
Ellátás
Az éttermi ellátás bőséges volt, a felszolgálok segítőkészék voltak, családias hangulat benyomását keltették.
Az ajánlatkérés díjmentes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár. Online ügyfélszolgálatunkat hétfőtől vasárnapig minden nap, 8 és 20 óra között bátran keresheti a +36 1 501 5640 telefonszámon. Utazási szakértőink örömmel segítenek álmai utazásának megtalálásában.
Legalacsonyabb ár garancia: Ha a megrendelt utazást az utazásszervezőnél kedvezőbb áron találja, visszatérítjük az árkülönbözetet, valamint 40.000 Ft jutalmat adunk!