Hridi Grebeni

Hridi Grebeni - Legjobb értékelést kapott szállások

Osmine

Osmine

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Slano

Értékelés 4,8 / 5

Már 206 167 Ft /fő‑től

Admiral Grand Hotel

Admiral Grand Hotel

Értékelés: 5/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Slano

Értékelés 4,7 / 5

Már 215 385 Ft /fő‑től

Remisens Albatros

Remisens Albatros

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,4 / 5

Már 178 936 Ft /fő‑től

Epidaurus

Epidaurus

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,2 / 5

Már 166 095 Ft /fő‑től

Uvala

Uvala

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Dubrovník

Már 199 232 Ft /fő‑től

Nestos (Dugi Rat)

Nestos (Dugi Rat)

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia

Már 235 450 Ft /fő‑től

Astarea I

Astarea I

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 156 301 Ft /fő‑től

Villas Mlini

Villas Mlini

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 184 734 Ft /fő‑től

Hridi Grebeni - Legnépszerűbb szállások

Osmine

Osmine

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Slano

Értékelés 4,8 / 5

Már 206 167 Ft /fő‑től

Admiral Grand Hotel

Admiral Grand Hotel

Értékelés: 5/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Slano

Értékelés 4,7 / 5

Már 215 385 Ft /fő‑től

Remisens Albatros

Remisens Albatros

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,4 / 5

Már 178 936 Ft /fő‑től

Epidaurus

Epidaurus

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,2 / 5

Már 166 095 Ft /fő‑től

Uvala

Uvala

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Dubrovník

Már 199 232 Ft /fő‑től

Nestos (Dugi Rat)

Nestos (Dugi Rat)

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia

Már 235 450 Ft /fő‑től

Astarea I

Astarea I

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 156 301 Ft /fő‑től

Villas Mlini

Villas Mlini

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 184 734 Ft /fő‑től

Hridi Grebeni – szállások a legjobb értékelésekkel

Roman D.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.04.25 - 05.02. Értékelve: Május 2025

Remisens Albatros Értékelés: 4/5 Horvátország, Dél-Dalmácia

1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.

1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
4. Miután elvittek minket az Albatros Hotelbe, egyedül mentünk a recepcióra. Már egy órával hajnali 1 előtt volt, és megtudtuk, hogy a szállodában nincsenek foglalások a nevünkre. A hölgy azt javasolta, hogy talán rossz szállodát választottunk. Arra gondoltunk, hogy valószínűleg a mi hibánk volt, hogy nem kerestük meg alaposan a Der Turistik képviselőjét a repülőtéren, és hogy a feliratos fickó valószínűleg csak a nevek egybeesése. Megmutattuk a recepciós hölgynek az összes utazási dokumentumunkat, igazoltuk, hogy foglalásunknak kellene lennie ebben a szállodában, de a hölgy széttárta a kezét, mondván, hogy nincs foglalása számunkra. Már nagyon fáradtak voltunk, mert a krakkói járat előtt még el kellett jutnunk a rzeszówi lakhelyünkről. A recepciós hölgy folyamatosan kereste az adatainkat a rendszerekben, kérdezgette, hogy egyénileg vagy csoportban vagyunk-e itt, kereste a nevünket néhány turistacsoportban, de hiába. Végül kiderült, hogy ugyanarra az időszakra és ugyanazokkal a tartózkodási feltételekkel van foglalása a rendszerben, de Logman vagy Longman néven (így értettem). Ismét megmutattam a dokumentumoknak, hogy mennyit fizettem a tartózkodásért zlotyban, átváltottam az összeget euróra a hölgynek, és ő ellenőrizte, hogy ezek a befizetések többé-kevésbé megegyeznek-e. Végül, körülbelül 45 perc elteltével a hölgy empatikusan viselkedett, és saját felelősségére úgy döntött, hogy a vezetéknevek eltérése ellenére elszállásol minket a szállodában. 5. Majdnem egy órával a szállodába érkezésünk után a hotelszobában találtuk magunkat. Már hajnali fél 1 körül járt az idő, és a nagy fáradtság, stressz és magas vérnyomás miatt nehezen tudtunk elaludni. Más szóval, egy álmatlan éjszaka. Már nem figyeltünk arra, hogy nem a ***-ban kért franciaágyat kaptuk, hanem két összetolt egyszemélyes ágyat.

Ellátás
6. Április 26-án reggel felhívtam az Exim forródrótját, ismertetve a fent említett helyzetet, és azt a választ kaptam, hogy mivel most nincs probléma, és nem rúgtak ki minket a szállodából, minden rendben van. Azért kértem tisztázást az ügyben, mert mi fog történni, ha Mr. és Mrs. Longman megérkezik? 7. Április 26-án, szombaton bepótolhattuk az átvirrasztott éjszakát, ahelyett, hogy élveztük volna a hely örömeit, ahol találtuk magunkat (azaz egy elvesztegetett napot). 8. Kevesebb mint egy nappal az indulás előtt, május 2-án, e-mailben megkaptuk a visszaútra szóló repülőjegyeket, de semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor, vagy hogy jön-e valaki értünk, hogy elvigyen a repülőtérre. Május 2-án reggel rákérdeztem a recepción, de senki sem tudott semmit. Szóval felhívtam a segélyvonalat, hogy *** újra, és a labda a segélyhívó számra pattant az angolul – amit nem beszélek – történő átutalással kapcsolatban. Végül a hölgy a forródrótról magára vállalta a dolgot, és végre kaptam információt az átszállás időpontjáról. A visszajáratunk csak este fél 8-kor indult, és ahelyett, hogy pihenhettünk volna, újabb hívások és fokozott stressz következett.

Szállás szolgáltatások
x

Tengerpart
x

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Miroslav J.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.10.26 - 11.01. Értékelve: November 2024

Osmine Értékelés: 3/5 Horvátország, Dél-Dalmácia

Nagyon szép szállás kiváló ételekkel, kellemes és mosolygós személyzettel. A hüllő tiszta volt.

Nagyon szép szállás kiváló ételekkel, kellemes és mosolygós személyzettel. A hüllő tiszta volt.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
A szoba nagy és tiszta, kilátással a tengerre.

Ellátás
Nagyon finom ételek és jó választék

Tengerpart
Helyezze a Cistát.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Hridi Grebeni – További szállásértékelései

Hridi Grebeni - Az imént értékesített szállodák

Villa Samba

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 137 515 Ft /fő‑től

Miljas Apartments

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Már 144 143 Ft /fő‑től

Astarea I

Astarea I

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Mlini

Már 156 301 Ft /fő‑től

Villa Royal

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Már 165 793 Ft /fő‑től

Epidaurus

Epidaurus

Értékelés: 3/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,2 / 5

Már 166 095 Ft /fő‑től

Remisens Albatros

Remisens Albatros

Értékelés: 4/5

Horvátország, Dél-Dalmácia, Cavtat

Értékelés 4,4 / 5

Már 178 936 Ft /fő‑től

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.

+36 1 501 5600

Térkép

Hőmérséklet jellege havi bontásban

  • Kitűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Ideális
  2. Február: Ideális
  3. Március: Ideális
  4. Április: Ideális
  5. Május: Nem ajánlott
  6. Június: Kitűnő
  7. Július: Kitűnő
  8. Augusztus: Kitűnő
  9. Szeptember: Nem ajánlott
  10. Október: Nem ajánlott
  11. November: Ideális
  12. December: Ideális

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 22 °C Éjjel 12 °C

  • A víz hőmérséklete 18 °C

Következő napok várható időjárása

  • Kedd 24 °C Éjjel 13 °C

  • Szerda 22 °C Éjjel 16 °C

  • Csütörtök 23 °C Éjjel 14 °C

  • Péntek 23 °C Éjjel 14 °C

Időjárás

  • Január Jan 12 °C Víz 14 °C

  • Február Feb 13 °C Víz 14 °C

  • Március Már 15 °C Víz 14 °C

  • Április Ápr 18 °C Víz 15 °C

  • Május Máj 23 °C Víz 18 °C

  • Június Jún 27 °C Víz 22 °C

  • Július Júl 29 °C Víz 24 °C

  • Augusztus Aug 30 °C Víz 25 °C

  • Szeptember Sze 25 °C Víz 23 °C

  • Október Okt 22 °C Víz 21 °C

  • November Nov 17 °C Víz 18 °C

  • December Dec 13 °C Víz 15 °C

Gyűjts inspirációt blogbejegyzéseinkből