Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-V: 8-20.
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Mely időpont lenne a legalkalmasabb a hívásra?
A legrövidebb várakozási időre 15 óra előtt és 17 óra után lehet számítani. Előfoglalási és nyári szezon kivételével nem szükséges jelentősebb várakozási időre számítania.
Ciprus - Észak-Ciprus
Szállásértékelések - Ciprus - Észak-Ciprus
Összesen:
9.4
A nyaralás kiváló volt, max. elégedettség és kiváló transzfer a repülőtérről a szállodába
8.5Elhelyezés
10Ellátás
10Környék
9Részvételi díj
Szállás általános értékelése
A nyaralás kiváló volt, max. elégedettség és kiváló transzfer a repülőtérről a szállodába
Teljes leírás
Elhelyezés
A szállás a szállodai szoba apró hiányosságait leszámítva elfogadható volt, ill fürdőszobák
Ellátás
Kiváló és változatos. Szerintem mindenki talál magának valót
Szállás szolgáltatások
A szoba takarítását pozitívan értékelem, a bárokban is pozitív a kiszolgálás néhány kivételtől eltekintve, kiváló animációs programok
Tengerpart
A strand tiszta, a tenger elképesztően meleg és tiszta
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
8.1
Összességében elégedettek voltunk a nyaralással.
6.5Elhelyezés
10Ellátás
8Környék
8Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Összességében elégedettek voltunk a nyaralással.
Teljes leírás
Elhelyezés
Remek szállás!
Ellátás
A szálloda ételei igazán fantasztikusak voltak. Sushiból, polipból, marhanyelvből all inclusive stb.
Szállás szolgáltatások
Minden a vártnak megfelelő volt. A szobatisztítás nagyszerű, a csaposok nagyszerűek. Ami nem illett, az a szolgáltatás. A pincér 1 alkalommal szolgált ki ebédnél és körülbelül 3 alkalommal vacsoránál. Abszolút érdektelenség tőlük, így egyedül mentem el inni.
Tengerpart
A hüllő beváltja az elvárásokat.
Jan P., Ellenőrzött vélemény (Invia.cz), Értékelve: 2024.07.22., Tartózkodás időpontja:: 2024.07.10 - 07.17.
Régió:
Ciprus, Észak-Ciprus, Szállás: Salamis Bay Conti Resort
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
10
Remek nyaralás. Ajánlom !!!
10Elhelyezés
10Ellátás
10Környék
10Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Remek nyaralás. Ajánlom !!!
Teljes leírás
Elhelyezés
Ajánlom !!!
Ellátás
Szuper!!!
Szállás szolgáltatások
Szuper!!!
Tengerpart
Szuper!!!
Anna K., Ellenőrzött vélemény (Invia.cz), Értékelve: 2024.07.22., Tartózkodás időpontja:: 2024.07.05 - 07.13.
Régió:
Ciprus, Észak-Ciprus, Szállás: Kaya Artemis
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
8.8
A szállodát tudom ajánlani
9Elhelyezés
9Ellátás
9Környék
8Részvételi díj
Szállás általános értékelése
A szállodát tudom ajánlani
Teljes leírás
Elhelyezés
Olvassa el, tisztítsa meg és tisztítsa meg a bárt minden nap
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Összesen:
7.8
Az átfogó összefoglaló az alábbi szakaszokban található, és nem szeretnék itt egyszerűsített változatot készíteni.
8Elhelyezés
9Ellátás
8Környék
6Részvételi díj
Szállás általános értékelése
Az átfogó összefoglaló az alábbi szakaszokban található, és nem szeretnék itt egyszerűsített változatot készíteni.
Teljes leírás
Elhelyezés
A szoba szép volt, és a légkondicionáló is jól működött. Mégis, miután megérkeztem a szobába, a hőmérséklet enyhült. Viszont sok minden nem működött/nem sikerült jól. 1. A TV nem működik. 2. A zuhanyzóban a padló csúnyán lejtött, ott még állt a víz. 3. Problémák a szobaszervizzel, beleértve a szálloda szolgáltatási részlegét is. Hozzá kell tenni, hogy ezek a problémák nagyon kicsik, és nem rontották a szállásról/üdülésről alkotott benyomásunkat. Végül is nem tévézni jöttünk, és összességében minimális időt töltöttünk a szobában.
Ellátás
Az étel kiváló volt. A reggeli és a vacsora a főépületben az étkezés legjobb része volt. A reggeli hatalmas választékot kínált mindenféle édes és sós ételből, ahol biztosan mindenki megtalálta a kedvencét. Tojás sokféleképpen (előtt készült omlett, ízlés szerint, rántotta, ökörszem, 5 perces tojás, 3 perces tojás és még kenyér a tojásban). Frittek, sajtok, sonkák, gabonafélék, joghurtok, .... . A vacsorával ellentétben azonban a reggeli nem kínált annyi variációt, mint a vacsora, ami abszolút nem okozott gondot a választék sokféleségével. A tengerparti étteremben elfogyasztott ebédek rávilágítottak arra, hogy az ebéd ne legyen a nap legnagyobb étkezése (ilyen melegben érthető). Továbbra is kínáltak tésztát, csirkét, marhahúst és többféle halat (párolt/grillezett/sült). Köretként számos saláta, burgonya, rizs vagy sült krumpli közül lehetett választani, amelyek a csirke rögökkel együtt minden nap az ebédek, vacsorák és reggelik részét képezték. A főépületben elfogyasztott vacsora azt a benyomást keltette, hogy a vacsora a fő és legkiadósabb étkezésük. Minden nap rengeteg változást hozott, így sosem tudtad, mire számíthatsz. Azonban továbbra is tartalmazott bizonyos alapvető elemeket, amelyek nem változtak. Minden vacsora tartalmazott csirke-, bárány-, pulyka- és marhahúst. Persze hiába keresnéd a sertéshúst. Minden nap tengeri/hal választékot is kínáltak. A vacsora változatos desszerteket is tartalmazott. Minden étel professzionálisan készült, és nagyon jó ízű volt. A környék fagylalttal, kukoricával és egy kis gyorsétteremmel is kínált standot, amit nem próbáltunk ki. Az egyes vendéglátó egységek nyitvatartási ideje annyira rugalmas volt, hogy amikor megéheztünk, volt hol enni. Az esti büfé hajnali 1 óráig volt (péksütemények, sajtok, sonkák, zöldségek, leves). A személyzet, aki vacsora közben szolgál, és gondoskodik a tisztaságról és a rendről, valamint a bárpultosok kedvesek és hihetetlenül segítőkészek voltak. Kezdettől fogva hozzá kellett szoknunk az ilyen segítőkészséghez.
Szállás szolgáltatások
Itt jön egy nagy probléma. A személyzet, még a recepció személyzete sem beszélt vagy értett angolul a végéig. És amikor megpróbálja elmagyarázni a recepciós személyzetnek, hogy problémája van a szobájával, és nem tud angolul vagy számokat, akkor elfelejtheti a telefonálást, és elmehet a recepcióra papírra írni a szoba számát. A szobaszerviz gyakran figyelmen kívül hagyta az utasításainkat olyan kártyákkal, mint a "takarítsd ki a szobát", "Cseréld ki az ágyneműt", amelyek a szobában voltak, és pontosan arra szolgáltak, hogy tudassák, mit akarsz. Még a régi törölközőidet is elvették és nem adtak újat, úgyhogy üldözni kellett őket, és a kezünkkel/lábbal magyarázni, hogy tiszta törölközőt akarsz. Néhány nap azt vettük észre, hogy teljesen figyelmen kívül hagynak minket, és még szobaszervizért vagy a minibár feltöltéséhez sem jöttek. Akkor nem volt más dolgod, mint felhívni a recepciót és elmagyarázni nekik, hogy mi hiányzik/szükséged van, és imádkozni, hogy legalább a szobaszámokat megértsék. Ha felvesznek egy pincért a recepción, a szolgáltatásuk azonnal javulna már csak az angol miatt. Néhány látogató panaszkodott, hogy nem ultra all inclusive, hanem csak All inclusive, és nem tetszett nekik, hogy bizonyos szolgáltatásokért fizetni kell a szállodában. Ami a nyaralásra fizetett összeggel kicsit érthetetlen.
Tengerpart
Az első nap koszos volt és sok műanyag úszott benne, állítólag valahol esik az eső, de amikor láttad, hogy a szülők a parton műanyag poharakkal, szívószálakkal, zacskókkal játszanak a gyerekeikkel, majd ott hagyják, azonnal tudod, hogy ez nem biztos, hogy teljesen igaz. Szerencsére ez a következő napokban nem fordult elő, így a legnagyobb félelmünk elmúlt. A strand tiszta és teljesen gyönyörű volt a következő napokban. Lehet választani egy helyet az emberek között, elmenni egy csendesebb strandra, vagy egy mólóhoz, ahol nem volt homok. A tenger bejárata fokozatos volt, homok volt mindenhol és tengeri sünök nyoma sem, így nem féltünk mezítláb besétálni a tengerbe és az egész nyaralás alatt semmi élesre/kellemetlenre nem léptünk. Volt bőven hely, a napozóágyak száma kicsit meghaladta a parton lévőket, így nem volt értelme reggel felkelni és rohanni egy jó helyért. Kettőnknek könnyen volt akár 4 napozóágyunk is. Kettőt az árnyékban, kettőt a napon. És még volt bőven szabad hely.
Az ajánlatkérés díjmentes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár. Online ügyfélszolgálatunkat hétfőtől vasárnapig minden nap, 8 és 20 óra között bátran keresheti a +36 1 501 5640 telefonszámon. Utazási szakértőink örömmel segítenek álmai utazásának megtalálásában.
Legalacsonyabb ár garancia: Ha a megrendelt utazást az utazásszervezőnél kedvezőbb áron találja, visszatérítjük az árkülönbözetet, valamint 40.000 Ft jutalmat adunk!