Marek N.
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2025.07.14 - 07.25. Értékelve: Augusztus 2025
PrimaSol Sineva Park Értékelés: 3/5 Bulgária, St.Vlas
Sajnálom a pénzt, amit egy ilyen szállodában fizettek. Az étel, a takarítás, a szolgáltatások nem felelnek meg a szórólapokban található leírásoknak.
Sajnálom a pénzt, amit egy ilyen szállodában fizettek. Az étel, a takarítás, a szolgáltatások nem felelnek meg a szórólapokban található leírásoknak.
Elhelyezés
A 132-es szoba mozgáskorlátozottak számára készült. A fürdőszoba nem felel meg a szállodai szabványoknak. Nincs zuhanyzó (a 2025.01.31-i utazási leírásban szerepelt), vagy bármilyen más, a fürdőszobától elkülönített zuhanyzóhelyiség. A zuhanyozás a fürdőszoba nyitott részében történik. A padlón lévő lefolyógolyók nem túl funkcionálisak, és a zuhanyozás utáni víz sokáig kiömlik a fürdőszobában. A mosdóban lévő mozgáskorlátozottak számára kialakított kar korrodált, a mosdókagyló körüli szilikon megsárgult. A kicserélt ágyneműt, lepedőt és törölközőket nem mossák. 2025.07.21-én egy piros (valószínűleg véres) lepedőt húztak, és befestették a nadrágot, amelyben David aludt. A feleségemmel, Martinával a 129-es szobában szálltunk meg. A bejárati ajtót nehéz bezárni. Takarítás után háromszor fordult elő, hogy bejöttünk a szobába, és a bejárati ajtó résnyire nyitva volt (nincs bezárva, nincs becsukva). Ez 2025.07.21-én is megtörtént, amikor egynapos kirándulásról tértünk vissza. 129-es szoba takarítása A szobában az erkélyablak mindkét oldalán levált a fehér festék vagy a vakolat, mióta eljöttünk nyaralni. A kanapéágy mögött édességeket találtunk, valószínűleg az előző vendégektől. Az erkélyt csak strandtörölközők szárítására használjuk, mert az asztalt és a székeket nem mostuk mostuk, a madárürüléket sem töröltük le a nyaralásunk kezdete óta. Nincs szemetes a szobában. A fürdőszobában az ajtó mögött kosz, az ajtó mögött pedig egy leesett higiéniai zacskó található az első nap óta. A kád és a mosdó nincs elmosva. 2025.07.14. és 2025.07.20. között sem a 132-es, sem a 129-es szobában nem cserélték a törölközőket és a fürdőlepedőket. A légkondicionáló 24 fokra volt állítva a hőmérséklet változtatásának lehetősége nélkül.
Ellátás
Az ételt hidegen, néha teljesen hidegen tálalták nekünk. A szakács, akinek a pultnál kellene melegítenie a spagettit, nincs mindig ott, így nem ehettünk meleg, túlmelegített spagettit. A főételhez nincs köret, hacsak nem számítjuk a lecsót vagy a rizottót köretnek (kétszer is volt krumplipüré). A pizza és a grillezett zöldségek állandóan hidegek. A teraszon enni kevésbé kellemes, a székeket madárürülék borítja, az étkezőasztalokat elválasztó falakat agyag borítja a cserepes virágok öntözésétől, madárürülék és pókhálók. Az asztalok lábánál hatalmas mennyiségű kosz van a padlón. Az asztalok keretezése szabálytalan, mosása szabálytalan - látszanak a rongy foltjai az asztal üvegén. Az étteremben a WC-ben csak hideg víz folyik. Az étteremben, a bárban vacsora után nem akartak nekem italt tölteni, azzal érvelve, hogy úgy fogok végezni, mint egy lengyel turista, aki aznap berúgott. Az utazás leírása szerint a következő ellátás áll rendelkezésre: „Felajánlott étkezés: All inclusive - kávé és sütemény (15:00 -17:00). Falatkák (15:00 - 17:00)”, de ezekben az időpontokban az étterem zárva tart, és a szolgáltatás nem elérhető (kivéve, ha az ebédhez tartozó pizzát és az étterem melletti hűtőben található néhány sütit számoljuk bele).
Szállás szolgáltatások
129-es szoba takarítása A szoba erkélyablakának mindkét oldalán fehér festék vagy vakolat vált le a nyaralásunk kezdete óta. A kanapéágy mögött édességeket találtunk, valószínűleg a korábbi vendégektől. Az erkélyt csak strandtörölközők szárítására használjuk, mert az asztalt és a székeket a nyaralásunk kezdete óta nem mostuk le és nem töröltük le a madárürüléktől. Nincs szemetes a szobában. A fürdőszobában az ajtó mögött kosz van, és egy higiéniai zacskó az első nap óta az ajtó mögé esett. A kádat és a mosdókagylót nem mostuk ki. 2025.07.14. és 2025.07.20. között sem a 132-es, sem a 129-es szobában nem cserélték a törölközőket és a fürdőlepedőket. A helyiség karbantartása egész nap zajlik, ami zavaró számunkra. A füvet reggeli után nyírják, valamint öntözik a füvet és a virágokat. A járdákon és a medence melletti bárban egy tömlő fut keresztül. Amikor a medence melletti virágokat öntözik, a víz ömlik a lépcsőn, a lépcsők nedvesek, csúszósak és jelöletlenek. A csapos minden nap 10:00 körül távozik a bárból, és 10:20 körül tér vissza. Amikor este kifogyott a sör, másnap reggel már nem volt elérhető. Ugyanez történt egy másik napon az alkohollal (vodkával). A kitöltött alkoholos italok forrók. A szálloda medencéje melletti nyugágyakon lévő matracokat nem fertőtlenítik vagy törlik le. Reggelre nedvesek és homokkal borítottak. Az utazás leírásában szereplő sportok közül a biliárd nem elérhető, az asztaliteniszezést pedig egy olyan teremben játsszák, amelynek méretei nem felelnek meg ennek a játéknak.
Tengerpart
Nincs foglalás. Büfé található a közelben (hideg italok és ételek kaphatók). Csak WC-k kaphatók. Zuhanyzó nincs. Vízi attrakciók elérhetők.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)































