Kenya - inspirációk és ajánlatok

Afrika egyik leglátogatottabb országa, mely számos dolog miatt vonzza a turistákat. Egyik ilyen jellegzetessége a szafari túra, ahol közelről is megfigyelhetőek a vadon élő állatok, úgy mint, zsiráfok, zebrák stb. Másik érdekessége a havas Klimandzsáró. Gyönyörű tengerpartokkal is rendelkezik, ahol mindig meleg az időjárás.

Legnépszerűbb helyek

Legjobb értékelést kapott szállások

Legjobb értékelést kapott kenyai szállások

Kenya gyorsan fejlődő ország, amely egyre kedveltebb a turisták körében. Az idegen tájak szépsége, a vadállatok közelsége, az eltérő kultúra mindenkit ámulatba ejtenek. Fürdőzhet korallzátonyok között az Indiai-óceánban, szafarikon vehet részt, megismerheti az őslakosokat és még számos élményben lehet része. Kiváló szállások várják Önt, melyekhez előfoglalva igazán kedvezően juthat hozzá.

Legjobb értékelések

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Az ügyfél nem akarta közzétenni a nevét

Értékelés 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.02.21 - 03.03. Értékelve: Március 2023

Abszolút elégedettség

Tágas, tiszta afrikai stílusú szoba egy gyönyörű kertben

Változatos nemzetközi és afrikai konyha

Szíves és segítőkész személyzet

Gyönyörű tiszta strand, rengeteg helyi eladó

Durčák Libor

Értékelés 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.01.19 - 01.29. Értékelve: Február 2023

Az utazás, az utazási iroda és a szálloda szolgáltatásai tökéletesek, csak a Lufthansa légitársaság katasztrófa, kétségbeesés

Nagyszerű, tiszta, csendes, háziállatokkal a teraszon...majmok

Ellátás
Remek, napi hal, trópusi gyümölcs, bőséges nem csak a reggeli, tényleg mindenkinek választania kell... minden nagyon finom

Tökéletes, semmi nem volt probléma, barátságos, mosolygós személyzet

Gyönyörű, finom homok, fokozatos belépés a tengerbe

Holčák Václav

Értékelés 4,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.03.02 - 03.17. Értékelve: Március 2023

Ehhez az értékeléshez nem tartozik megjegyzés

Elhelyezés 4,5 / 5

Gyönyörű tiszta strand, rengeteg helyi eladó

Kubíček Dušan

Értékelés 3,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.02.23 - 03.05. Értékelve: Március 2023

A táj, elhelyezkedés és szálloda rendben van. Az utazási irodától azonban sokkal többet vártunk, ill ügynökségek. Csak általános utasításokat kaptunk, amelyek minden országban érvényesek minden túrára. Mindenhol csak hivatkozások vannak a linkre, így mindent magunknak kellett kideríteni és megcsinálni. Vagyis poggyászadatok, transzferek, vízumok feldolgozása, bejelentkezés, mindez egyedül. A Központi Bizottság, illetve az ügynökség kezébe adtuk magunkat, és úgy gondoltuk, azért vannak ott, hogy ne kelljen a fentiekkel foglalkoznunk. A visszaúton nem tetszett a közlekedés megszervezése, amikor Frankfurtban kellett az éjszakát töltenünk, bár Mombasából megérkezve megtudtuk, hogy este még két járat indul Bécsbe, amit anélkül is el tudunk érni. bármilyen probléma. A frankfurti szállodát természetesen magunknak kellett megrendelnünk és kifizetnünk, az iroda egyáltalán nem foglalkozott vele.Ez egy tanulság a jövőre nézve, hogy csak magunkra számíthatunk. Egy laptopot kellett vinnünk Mombasába, hogy bejelentkezzünk a visszaútra. Nem mi vagyunk a legidősebbek, és nem vagyunk számítógépes írástudatlanok. De még így is idegesek voltunk és várnunk kellett a nyaraláson, hogy mikor nyílik a check-in, mert a cég, amivel repültünk, csak indulás előtt 23 órával nyit stb. Elgondolkodtunk azon, hogy miért utazunk a CK-n és egy ügynökségen keresztül, amikor úgyis mindent magunknak kell megcsinálnunk, és rengeteg időt és pénzt veszítettünk a visszaúton, naivan azt gondolva, hogy Bécshez nincs jobb összeköttetés. A szállodában 90 éves német nyugdíjasokkal találkoztunk és barátkoztunk, akik szintén a CK-n keresztül nyaraltak, és nem voltak gondjaik az előbb említett gondokkal. CK mindenről gondoskodott.

Elhelyezés 4,0 / 5

Ellátás 4,0 / 5

Környék 3,5 / 5

Alapár 4,0 / 5

Elhelyezés
A szállás szép volt, tiszta, kilátással a kertre.

Ellátás
Az étel kiváló volt, sok gyümölcs, zöldség, saláta, hús, tészta, desszertek, minden rendben volt.

Hotel szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások egészen az első napig rendben voltak, amikor is egy fárasztó utazás után 9 óra körül megérkeztünk a szállodába.

Tengerpart
A mombasai strand nem valami nagy fürdésre való, dagálykor jó, apálykor nagyon messze van a víz, de nem volt gond, tiszta, meleg a víz. 3 szép medencénk volt az üdülőhelyen, így váltogattuk őket.

Myszewska Izabela

Értékelés 3,4 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2023.02.14 - 02.20. Értékelve: Március 2023

Szálloda felújítás után, klíma, szobánk nagy volt, esztétikusan berendezett, nagy fürdőszoba, hűtő a szobában - sebesség Kenyában, gyönyörű nagy terasz két fotellel és egy asztallal, a terasz korlátján ülő majmok további látványosság. Internet jó, ivóvizes palackok cseréje naponta 0,5 liter fejenként. A szobákat minden nap takarították, a törölközőket minden nap cserélték, de az ágyneműt csak egyszer cserélték, és 6 éjszakát voltunk ott. Csak 2 étterem, egy medence, szórakozás csak este, általában nem gyerekes családoknak való hely, túl unalmas, napközben nincs gyerekprogram. Nagyon romantikus, inkább pároknak vagy idősebb felnőtteknek, akik békére és csendre vágynak. Többnyire indiai vagy németországi vendégek, muszlimok. Barátságos kiszolgálás, kávé, tea a reggelinél az asztalhoz.

Elhelyezés 3,5 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Alapár 3,0 / 5

Elhelyezés
Összességében egy jól karbantartott szálloda gyarmati hangulattal, luxus ..... kényelmes ágyakkal, nagy, nincs lift,

Ellátás
Sajnos a kaja szegényes, egyhangú volt, még a tematikus vacsorákon is az afrikai konyha volt a domináns, nem volt tenger gyümölcsei, nem volt más a halon kívül, hiányzott a rák és a garnélarák, még akkor is, amikor "halász éjszaka" volt, csak ugyanaz a hal, valami tengeri saláta garnélarákkal ..... a luxusért és az óceán közelsége miatt kicsit kicsi. A szakácsok nagyon jók, de a sütemények és a desszertek teljes kudarcot vallottak. A büfében a hűtők és hűtőházak hiánya miatt minden megolvadt, izzadt, két óra után még a sárga sajtok is kiborultak. Ugyanebből az okból kifolyólag nem volt gyerekeknek fagylalt, se zselé, se tejszínhab.... Megint - nem elég egy luxushoz... A Grill étteremben voltunk, (foglalás) teljes kudarc, minden száraz volt, ízléstelen nem hiszem el a véleményem....

Hotel szolgáltatások
A tömlővezetés jó, a szállodai mosodát használtuk, megfizethető áron, másnapra készen. Az edzőterem bezárt, a gyerekklub zárva....

Tengerpart
A strand szép tiszta, kérésre romantikus vacsora a strandon, erre előkészített helyen, lámpásokkal, gyertyákkal megvilágítva.... van olyan biztonság, ami nem engedi a helyi árusoknak a napozóágyakat, így pihenhetsz. Ha kókuszt akarsz, magadnak kell menned, különben nem zaklathatják a vendégeket. Nagyon hasznos. Ezen kívül a strandon vízi sportok és ajándékboltok is elérhetők.

Sklenář Karel

Értékelés 4,6 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.02.14 - 02.23. Értékelve: Március 2023

Négyszer voltam Kenyában, és ez a szálloda volt a legjobb. Az ünnep alatt először öntöttek korsó sört, reggelire sült szalonnát és kétszer finom sült sertéshúst. A strand ugyanolyan, mint máshol, de az elhelyezkedése jó, hogy közel van Mombasához

Elhelyezés 4,5 / 5

Ellátás 4,5 / 5

Ellátás
Kiváló. Csak néhány zöldség.

Durčák Libor

Nagyszerű, tiszta, csendes, háziállatokkal a teraszon...majmok

Tökéletes, semmi nem volt probléma, barátságos, mosolygós személyzet

Gyönyörű, finom homok, fokozatos belépés a tengerbe

Hasznosnak találta az értékelést? (0) (0)

Városok és települések a környéken

Összes város

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-P: 9-18.

+36 1 501 5600

Térkép

Kenya időjárása

Az országot általában nagy forróság jellemzi. Ez attól függ, hogy az ország mely részén tartózkodunk. A magas hegyekben ugyanis hideg van, a hegycsúcsok hóval fedettek. Az északi és keleti részeken sivatagi éghajlat uralkodik 30 C ° feletti hőmérséklettel. Itt jellemzőek a homokviharok. A legkellemesebb időjárás a tengerpartok közelében van. Az északnyugati részeket gyakran jellemzi csapadékosság.