Jitka J.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.06.03 - 06.14. Értékelve: Június 2025
Labranda Club Makadi (ex. Club Azur) Értékelés: 4.5/5 Egyiptom, Hurghada
Ez a harmadik alkalom, hogy ebben a szállodában jártam, és azt hiszem, az utolsó is. A szállodai szolgáltatások továbbra is magas színvonalúak, kivéve az ételt, ami romlott, például a gyümölcs a teljes 12 nap alatt csak zöld dinnye, alma, narancs alkalmanként, és füge volt, Afrikában ananászra stb. számítottam volna. Tekintettel arra, hogy a szállodát orosz állampolgárok foglalják el, akik hihetetlenül arrogánsan és durván viselkednek, a csehek pedig csak szegény látogatókká válnak, nem éreztem jól magam. Mindig is sok német és ukrán volt ebben a szállodában. Olaszok stb., és soha nem voltak konfliktusok, ami most többször is előfordult, most csak hat cseh volt, és ez meglepett. Egy ismerősöm hosszabb ideig maradt itt, és azt írta, hogy a távozásunk után még több orosz érkezett, és az étel azonnal javult, több gyümölcs volt, jobb levesek és húsok. Ami engem illet, nem fogok oda menni újra, ahol nem érzem magam ugyanazon a szinten, mint a többi látogató.
Ez a harmadik alkalom, hogy ebben a szállodában jártam, és azt hiszem, az utolsó is. A szállodai szolgáltatások továbbra is magas színvonalúak, kivéve az ételt, ami romlott, például a gyümölcs a teljes 12 nap alatt csak zöld dinnye, alma, narancs alkalmanként, és füge volt, Afrikában ananászra stb. számítottam volna. Tekintettel arra, hogy a szállodát orosz állampolgárok foglalják el, akik hihetetlenül arrogánsan és durván viselkednek, a csehek pedig csak szegény látogatókká válnak, nem éreztem jól magam. Mindig is sok német és ukrán volt ebben a szállodában. Olaszok stb., és soha nem voltak konfliktusok, ami most többször is előfordult, most csak hat cseh volt, és ez meglepett. Egy ismerősöm hosszabb ideig maradt itt, és azt írta, hogy a távozásunk után még több orosz érkezett, és az étel azonnal javult, több gyümölcs volt, jobb levesek és húsok. Ami engem illet, nem fogok oda menni újra, ahol nem érzem magam ugyanazon a szinten, mint a többi látogató.
Elhelyezés
A szobák modernizáltak, de az első öt napban a tévé mögötti nagy fal mögötti lámpa még egész éjjel égett, csak egy fényfüzér volt, és a fény is gyenge volt, de éjszaka lehetetlen volt aludni. A szálloda küldött egy szerelőt, de nappal semmit sem láttak. A többi lámpát kapcsolóval lehetett vezérelni, de a mi esetünkben fel kellett mászni az asztalra, és ki kellett húzni a lámpát a fal mögötti konnektorból, ...ki gondolta volna ezt?. Két napig nem folyt le a mosogató, és az erkélyajtón lévő érzékelő is kilazult, és amikor fújt a szél, az ajtó elmozdult, és a légkondicionáló leállt. Egyébként a takarítás és a kiszolgálás teljesen rendben volt, csak a szobatársam vesztette el a parfümöt a szobából, és nekünk már nem volt erőnk azzal foglalkozni.
Ellátás
Kevés a gyümölcsválaszték és az ételek állandó ismétlődése, de ehhez hozzá kell szokni Egyiptomban. Sokféle zöldséges és hús nélküli szószuk van, amelyek számunkra ugyanolyannak tűnnek. A levesek ízletesek, de kicsit hígak.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai jók, a strandszolgáltatás luxus, az étkező tökéletes helyen található reggelihez és ebédhez közvetlenül a tengerparton.
Tengerpart
A homokos és mindig tökéletesen tiszta strand fokozatos tengerbe folyással, kényelmes napozóágyakkal és matracokkal, újdonságként pedig a törölközőcsere lehetősége közvetlenül a strandon. A strandbár barátságos kiszolgálással és sorban állás nélkül várja a vendégeket. Közvetlenül a strandon négy nagy hűtőszekrény található palackozott vízzel, amelyet a látogatók szükség szerint korlátlanul magukkal vihetnek.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)