Összességében elégedettek voltunk, a személyzet segítőkész és kedves volt, de mint megtudtuk, a szálloda eladó, és ez sok mindenben meg is látszott, különösen a karbantartás terén, legyen szó akár a szobákról, akár az épületről. Csak a legszükségesebb dolgokat javítják és tartják karban. Eltört a zuhanyajtónk, ki kellett cserélniük a WC-nket. Volt egy szobánk medencével és terasszal. A virágágyásban lévő teraszon eltört az öntözőcső, és 2 napig fröcskölte a víz az egész teraszt, folyamatosan ragaszkodtunk hozzá, a recepción, de volt idejük. A privát medencében a víz olyan volt, mint a jég. Sikerült két napig úsznunk benne, aztán nem tudom, mi történt, de a víz teljesen jéghideg volt. Panaszkodtunk emiatt, de a nyaralásunk végéig nem változott. Többet fizettünk, hogy legyen medence, és nem tudtunk úszni. Ráadásul a komplexum medencéjében a víz teljesen jéghideg volt. Az is meglepett minket, hogy ha valaki napozóágyat szeretne napernyővel a strandon vagy a mólón, akkor napi 200-300 eurót kell fizetnie ezért a kényelemért, még akkor is, ha all inclusive ellátást kér. Ennek az az oka, hogy a strandon lévő napozóágyak fele üres, a másik felén pedig, ahol a klasszikus napozóágyak ingyenesek, kevés a hely, így előfordulhat, hogy nem lesz elérhető. A programon nem volt szabad hely, ezért leültünk egy oldalsó dobozba, és jött egy pincér, aki 80 eurót kért tőlünk azért, hogy ott ülhettünk. Elmentünk. Ez egy fénypont. Egy felfújható jeggyel, ami általában 20 euróba kerül, a szállodában a strandon lehet vásárolni 62 euróért. A szálloda környékén nincsenek közvetlen vásárlási lehetőségek. Máshová kell busszal menni. Mi még nem voltunk ott. Egyébként a szálloda egy igazán gyönyörű épület, pazar, az ételek a legjobbak, amiket valaha tapasztaltunk, és már sokat gyalogoltunk is. A szálloda tele van orosz turistákkal és helyiekkel, velünk is előfordult, hogy elvették a törölközőinket a napozóágyról vagy a napozóágyak melletti asztalról, pedig ott voltak a holmink. Furcsa viselkedés.