Szeretnék figyelmeztetni minden csehet és minden tisztességes embert, aki nincs hozzászokva a mocsokban élni, hogy kerülje el ezt a szállodát. Nem értem, hogyan kaphatott 4*-ot, ez egy teljes átverés és a vendégek megtévesztése. Soha életemben nem volt még rosszabb nyaralásom, és jelenleg egy panaszon dolgozom az egész utazással kapcsolatban. Ha nem akarsz foltos lepedőben aludni, olyan vizet inni, ami olyan ízű, mintha egy virágvázából folyt volna, kinézni az ablakon egy bordélyházakkal és döglött állatokkal teli udvarra, és időt tölteni kellemetlen szagú keleti vendégekkel, akkor fuss, amilyen gyorsan csak tudsz.
Elhelyezés
A szálloda azt állítja, hogy 4 csillagos. Ha ez nem egy jó szándékú vicc április 1-jén, azaz áprilisban, akkor valószínűleg egy kunyhó a vendégek számára. A szálloda leromlott, lepusztult állapotban van. A folyosókon foltos szőnyegeket, lelógó kábeleket, repedt falakat vagy talán egy nem hatékony légkondicionálót találunk, amelynek a kimenete A RECEPCIÓN BELÜL található. A fürdőszobában kiterjedt penész, az étkezőben kosz, beleértve a mosogatnivalókat is. A szint megfelel egy hostelnek a hírhedt prágai Opatov lakótelepen 1996-ban. Az első éjszaka után kiütéseket kaptam a lepedőtől, féltünk bármihez is hozzányúlni.
Ellátás
Ötven vendég meg nem nevezett országokból már várja a testvéremet az ajtóban 40 perccel az ebédlő nyitása előtt. Amint kinyílik az étkező ajtaja, az egész vacsora a Titanic utolsó öt percére hasonlít. Ha figyelmen kívül hagyjuk azt a tényt, hogy az étel minden nap ugyanaz, és abszolút a legolcsóbb, amit kaphatsz, ha nincs kedved boltba menni egy munkaszüneti napon (rizs tésztával, a legolcsóbb puha junior szalámi, gyümölcslé porból...), akkor mindenütt jelenlévő szennyeződéssel kell megküzdened, mind az edényeken, mind a felületeken. Ráadásul ez nem all inclusive a szó valódi értelmében. Egy dolog történik, a gasztronómiai tartályokat kitakarítják, és senki sem tölt fel semmit. Egyik nap 19:40-kor érkeztünk vacsorára (azaz 40 perccel a kezdés után), és szinte semmi sem maradt. Ráadásul a szállodában nincs elég ülőhely. Az első napon 30 percet töltöttünk!!!! azzal, hogy teli tányérokkal köröztünk az étkezőben, helyet keresve. A személyzet egyik tagja sem reagált erre. Egy szót sem lehet szólni egyikükhöz sem, mert még angolul sem tudnak, és még csak "hellót" sem tudnak üzenni. Én injekciós gyógyszert szedek a vércukorszintem szabályozására, és már így is nagyon hányingerem volt, ezért elkezdtem (egy 4*-os szállodában!!!!!) enni egy állványon lévő tányérral. A személyzet körbejárt mellettem, és nem reagált, nem csináltak nekem helyet.
Szállás szolgáltatások
A recepción és a szálloda fő részében senki sem beszél egy szót sem angolul. Ráadásul a szálloda rendkívül az orosz vendégekre koncentrál, akik hihetetlenül durván és udvariatlanul viselkednek. A nagyon udvarias és kedves viselkedésünk vagy mosolyaink ellenére rendkívül nem érzi magát az ember szívesen. Senki sem mosolyog ránk, senki sem próbálja meg kellemesebbé tenni a tartózkodásunkat. Kivételt képeznek a medence bárjában dolgozó srácok, különösen Adam csapos - ők megpróbálják egy kicsit elrontani az összhatást. A szálloda azt hirdeti, hogy négy bárja van - valójában csak egy van, nagyon korlátozott választékkal. Külön fejezet az internet - 10 eurót fizetsz egy eszközért hét napra, az internet még mindig nem működik. Három nap után teljesen leáll, és a böngésződ átirányít egy szálloda értékelő oldalára. A recepción, tiltakozásom ellenére, a nem angolul beszélő recepciós elvette a telefonomat, és rákattintott a szálloda legjobb értékelésére. A hab a tortán az első nap volt, amikor a vendégek és több alkalmazott összeverekedtek a medence mellett.
Tengerpart
Körülbelül 7-10 percet gyalogolsz a tengerpartra. Elhaladsz egy szeméttelepnek tűnő hely mellett. A strand apró, koszos, és csak néhány napozóágy van rajta. Nincs bár (vagy akár egy kioszk) vagy WC a strandon.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra