Elhelyezés
Biztosítottak minket arról, hogy a szállodát felújították, de a szobánk elhanyagoltnak tűnt. A következő problémák különösen aggasztóak voltak: - minden öblítéskor víz csöpögött a WC alól (fotódokumentációval rendelkezünk); - bogarak voltak a szobában (szintén fotódokumentációval rendelkezünk); - piszkos ágynemű és lepedő volt, annak ellenére, hogy a takarítónő meglátogatott minket, és újakra cserélte őket. Annak ellenére, hogy ezen problémák miatt kértük a szobacserét, elutasították, arra hivatkozva, hogy nincsenek más szabad szobák. A fentiekre tekintettel megfelelő anyagi kártérítést kérek a kellemetlenségért és a legfontosabb követelmények teljesítésének elmulasztásáért. A szállodát magas színvonalú létesítményként dicsérték, jó ételekkel és az all-inclusive ajánlat teljes körű igénybevételével, ami rendkívül fontos volt számunkra, és a foglalási folyamat során egyértelműen szerepelt. Sajnos ezek közül a feltételek közül egyik sem teljesült.
Ellátás
Ételek és italok a szállodában: Az utazási irodával folytatott beszélgetéseink során hangsúlyoztuk, hogy olyan szállodára vágyunk, ahol jó ételek és széles, all-inclusive italválaszték áll rendelkezésre. Sajnos: - A szálloda ételei nagyon rossz minőségűek voltak – egyhangúak, íztelenek és gyakran ehetetlenek. Érzéseinket sok más lengyel vendég is osztozta a szállodában ugyanakkor megszállva, sőt maga a szórakoztató személyzet is. - A bárban csak négy alapvető alkoholos italt kínáltak (rum, vodka, whisky, sör), és nem lehetett olyan népszerű italokat rendelni, mint a mojito, az Aperol, a pina coladas stb. Ezekért az italokért külön díjat kellett fizetni, amelyet az utazási iroda korábban nem közölt.
Szállás szolgáltatások
Nincsenek pozitív benyomások
Tengerpart
Rendben
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra