Tunézia - Yasmine Hammamet Tunézia

• Repülési menetidő

02:20

• Leírás

Yasmine Hammamet elsősorban kongresszusokra is alkalmas szállodakomplexumai révén ismert. A világ minden tájáról érkeznek ide nagyvállalatok beosztottjai, hogy vállalati rendezvényeket bonyolítsanak itt le.

Legújabb értékelések Tunézia - Yasmine Hammamet

Összesen: 5,4 Ár-érték arámyban megfelelő a szálloda szolgáltatása.

• 5 Szállás
  • 5 Ellátás
  • 6 Környék
  • 6 Alapár

Összegzés:
Ár-érték arámyban megfelelő a szálloda szolgáltatása. Teljes leírás

Elhelyezés
Magyar viszonylatban 3*, takarítás terén még van hova fejlődni a fürdőben és a közös helyiségekben. A szoba tiszta volt es megfelelo, medencére néző szobával. A medencét és kornyékét tisztán tartották, a tengerpart is rendezett volt.

Ellátás
2 ingyenes bár (all incl), elegendő volt a kiszolgálásra, mivel főleg helyiek foglaltak itt szállást. Kiszolgálók kedvesek, étkezésnél nehezebben lehetett italhoz jutni.

Tengerparti bár sajnos fizetős.

Poolbarban muanyag poharak, a higienia nem europai szinvonalu volt.

Reggeli bőséges, frissen sütött omlett és palacsinta, fánk, ill. svédasztalos kínálat. Ebédre es vacsorára főleg a hely ízek jellemzőek, nem túl változatos, sokszor ki sem volt írva mi micsoda. Frissen sutott pizza es friss tészta mindig volt, de minden nap ugyanaz az íz.

Hotel szolgáltatások
Nem vettünk igénybe, animációs/szórakoztató programokat hiányoltam

Tengerpart
Földön 1-2 csikk, kupak kivételével minden rendben. Lassan mélyülő víz, homokos part, tiszta víz.

Névtelen, 2019.09.18., Tartózkodás időpontja: 2019.08.30 - 09.10.
Régió: Tunézia Tunézia, Yasmine Hammamet, Szállás: Saphir Palace & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (5) Nem (0)

Összesen: 7 Szép a szálloda, látványos, hatalmas fedett átriuma van, pálmafákkal a belső térben. Kényelmes nagy szobák vannak, de látszik, hogy nem...

• 7 Szállás
  • 6 Ellátás
  • 8 Környék
  • 7 Alapár

Összegzés:
Szép a szálloda, látványos, hatalmas fedett átriuma van, pálmafákkal a belső térben. Kényelmes nagy szobák vannak, de látszik, hogy nem mostanában adták át az épületet. A vendégek meghatározó része arab országokból származik, így európaiaknak furcsa, kicsit zavaró a burkában fürdőző nők látványa. Az étteremben a tányérok és az evőeszközök tisztasága nem 5 csillagos szállodához illő. Az egész családnak lett gyomor problémája, aminek nem kellene előfordulnia egy ilyen szállodában. Teljes leírás

Elhelyezés
Kényelmes, tágas szép szobák.

Ellátás
Rendes kávét nem lehet kapni sem reggelinél, sem a bárban. A nescafé szerű kávé ihatatlan. A reggelinél szörpöket adnak gyümölcslé gyanánt, ami megint csak nem 5 csillagos szolgáltatás. Az ételek általában megfelelőek, ettünk jókat.

Hotel szolgáltatások
Nem vettünk igénybe semmilyen szolgáltatást.

Tengerpart
A homok tele van csikkekkel, a tenger sok műanyag szemetet hord a partra, inkább a medencét használtuk.

István S., 2019.07.02., Tartózkodás időpontja: 2019.06.21 - 06.28.
Régió: Tunézia Tunézia, Yasmine Hammamet, Szállás: Saphir Palace & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (3)

Összesen: Ár/érték arányban megfelelő szálloda, nagy és kulturált szobákkal, kedves személyzettel, gyönyörű parkkal.

Bevezetés
Ár/érték arányban megfelelő szálloda, nagy és kulturált szobákkal, kedves személyzettel, gyönyörű parkkal. Teljes leírás

Elhelyezés
A szobák mérete megfelelő, a légkondicionálás működött, összességében kellemes benyomást keltettek. A folyosók nem mindig a legtisztábbak, de a medencétől a szobákig vizesen botorkáló vendégek mellett ez nem is meglepő.

Ellátás
Az All Inclusive ellátás remek volt, bár a szálloda konyhája a hagyományosabb ételek helyett inkább az "európaibb" izeket csempészte az asztalokra. Az étkeztetésért felelős személyzet munkája példás, hibátlan.

Hotel szolgáltatások
A szálloda számos programot kinál az ott pihenő vendégeknek, az animátorok fantasztikusak és szórakoztatók. Mindenképpen elismerést érdemel a heti egyszer megrendezésre kerülő szabadtéri vacsora.

Tengerpart
A szálloda medencéje kifogástalan. Nagy viztükör, s ráadásul két csúszda is boldogitja a játékosabb kedvű nyaralókat.

A tenger hozzávetőleg 50 méterre fekszik a szálloda körbekeritett, hatalmas parkjától. Itt a strand tiszta, kellemes. Lehetőség nyilik különféle vizi sportok kipróbálására is természetesen.

Összegzés
Yasmine Hammamet remek hely. Olcsó, szinvonalas és szuper itt nyaralni.

Elek Teszt, 2011.05.09., Tartózkodás időpontja: 2009.06.30 - 07.07.
Régió: Tunézia Tunézia, Yasmine Hammamet, Szállás: Prima Life Imperial Park

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (6) Nem (0)

Összesen: Szuper volt!

Szuper volt! Teljes leírás

Elhelyezés
Gyönyörű szálloda, 4*-os felszereltség. Csendes helyen fekszik, 10 perc sétával el lehet érni a központot. Tágas, mindennap takarított szobák.

Ellátás
Bőséges reggeli, ebéd, vacsora. Mindenki megtalálja a kedvére valót. Vacsorához süti, torta, gyümölcs jár. Nagyon finomak voltak az ételek.

Hotel szolgáltatások
Benti fűtött medence, masszás, vízi torna, tánc óra, arab kurzus. Animációs műsorok esténként, kicsiknek mini disco.

Tengerpart
Szép tiszta, lassan mélyülő.

Összegzés
Nagyon jó, tartalmas nyaralás. Az animátorok nem hagyják unatkozni az embert (de nem tolakódóak). Segítőkész a személyzet, barátságosak. Egy kicsit tudnak magyarul, de beszélnek angolul és franciául is.

Amelita Kata Gódor, 2009.05.06., Tartózkodás időpontja: 2009.04.24 - 05.02.
Régió: Tunézia Tunézia, Yasmine Hammamet, Szállás: Prima Life Imperial Park

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (5) Nem (0)

Összesen: Másodjára voltam Tunéziában és mindig tanul az ember. A legelső tanulság amit én levontam, hogy az útlevélbe tenni kell eurót és így...

Bevezetés
Másodjára voltam Tunéziában és mindig tanul az ember. A legelső tanulság amit én levontam, hogy az útlevélbe tenni kell eurót és így talán szép szobát kap az ember. Mi nem tettünk sajnos és a másnapunk reklamálással telt. Az idegenvezető segítségével kaptunk egy szép szobát, de egy éjszakát nagyon rossz körülmények között töltöttünk.

A másik dolog az all inclusive - amin elgondolkodnék, hogy megéri-e az árát.

Fontos még: nem árt ha visz az ember valami gyógyszert a gyomrára. Lehet, hogy mi vagyunk érzékenyek, de mi 2ből 2x elkaptunk valamit és az utolsó néhány napban nagyon fájt a hasunk. Teljes leírás

Elhelyezés
Mint ahogy az elöbb említettem, talán ha adtunk volna pénzt a recepción, nem koszos szobát kaptunk volna.

Az első szobánk koszos volt: a fal olyan volt mintha lehányták volna, a takarón egy nagy folt volt.A tv nem működött rendesen.

A második szoba az tiszta volt és szép volt a kilátás onnan.A légkondicionáló is rendesen működött.

Ellátás
A reggelivel elégedett voltam, bár minden reggel ugyanazt ettem:croissant narancslével.

Ebédre, vacsorára hiába volt nagy a választék, ritkán találtam olyat amit szívesen fogyasztottam volna.

Sütemény:nagyon guszták voltak, de nem volt ízük.

A közelben van egy nagyon jó pizzéria, a legtöbb ételt mi ott fogyasztottuk.

Hotel szolgáltatások
A medence mellett van egy bár: ott lehet all inclusive-s vendégeknek sültkrumlit, lángost, palacsintát és innivalót kapni.Ezek jobban ízlettek mint az éttermi étel.

Azt megtanultuk, hogy amikor kezdődik a bárnál a felszolgálás (talán 1órakkor), akkor nyomban oda kell állni, hogy kapjunk még sültkrumplit. Egy idő után már nem sütöttek, csak palacsintát vagy lángost kaptunk.

A kinti és a benti medence is nagyon jó.Kellemes és tiszta a víz.

Lehet ping-pongozni is, de jobb ha viszünk ping-pong ütőt.

A szálloda kertjében folyamatos a szórakoztatás: lehet aqua fitnesezni, íjjászkodni, táncolni.....

Tengerpart
A tengerpart az nagyon koszos volt.Tele volt szeméttel.1 hét alatt összesen 1x mentem a tengerbe.2 Medina van Hammametben. Egyik nagyon közel (taxival kb.5perc), másik kb. 15 percre. Utolsó nap mentünk csak sajnos a messzebb lévő Medinába, de ott csodálatosan tiszta volt a tenger. Ha visszamennék Hammametbe, a Medinánál lévő tengerpartot választanám fürdésre.

Összegzés
Összességében jól éreztem magam, mert hiába nem az én gyomromnak való volt az étel és hiába volt koszos a tenger, én Tunéziában mindig jól érzem magam. Nagyon megéri szerintem megismerni ezt a kultúrát és engem elvarázsol a környezet, a házak, a pálmafák.

Névtelen, 2009.02.24., Tartózkodás időpontja: 2008.08.22 - 08.29.
Régió: Tunézia Tunézia, Yasmine Hammamet, Szállás: Prima Life Imperial Park

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (2) Nem (0)