• Magyar állampolgároknak Tunéziába történő utazás esetén útlevél szükséges. Az útlevélnek visszaérkezéstől számított legalább 6 hónapig érvényesnek kell lenni.
  • Tunéziában 11,99 éves kor felett személyenként 1-3 TND/éj kötelező idegenforgalmi adó fizetendő. Az adó összege szállodakategóriánként változhat és a szálloda recepcióján fizetendő.
További információval kapcsolatban, kérjük keresse fel a Konzuli Szolgálat oldalát.

Szállás L'Atrium Yasmine Hammamet

Értékelés: 4/5

Tunézia, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet

Már 224 336 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

Szállás ID száma: 164 603

Foglalási kódok:
  • MIR141


Elhelyezkedés:
- Yasmine Hammamet
- kb 30 m-re a szálloda saját homokos strandjától
- Üzletek kb. 500 m, Hammamet kb
- Repülőterek: NBE kb. 40 km, TUN kb. 98 km

Berendezés:
- Főépület, 4 szintes
- 225 szoba
- Felújítás 2024
- 24 órás recepció, lift, WiFi
- Svédasztalos étterem, à la carte étterem
- több bár
- úszómedence, fedett medence (szezontól és időjárástól függően)
- nyugágyak, napernyők a medencénél és a strandon (szezontól és időjárástól függően)
- Törülközők
- Szuvenir bolt

Szállás (szezontól függően):
Dupla szoba - Kád vagy zuhanyzó/WC, hajszárító
- Műholdas TV, telefon, mini hűtőszekrény, bérelhető széf, légkondicionáló - Felár ellenében foglalható: tengerre néző
Általában minden gazdaságos szoba a legolcsóbb szobakategóriának felel meg. Az elhelyezkedés, a méret és a berendezés eltérhet a standard szobáktól. Ha a szállodának van főépülete és melléképülete, a szállás a főépületben és a melléképületben is lehet. Sajnos nem áll módunkban a felszereltségre és a helyszínre vonatkozó kéréseket elfogadni. A megosztás kizárólag a szállodatulajdonos felelőssége a helyszínen.

Étkezés (szezontól függően):
Minden költséget magába foglaló
- Svédasztalos reggeli, ebéd és vacsora
-
Későn kelő reggeli
- Snack napközben, kávé/tea és péksütemények délután
- A meghirdetett időpontokban nyitva tartó bárokban a helyi alkoholos és alkoholmentes italok is biztosítottak
- Térítés ellenében extrák, mint például: import italok, frissen facsart gyümölcslevek, à la carte éttermek, Sisha
- Az all-inclusive karszalag viselése kötelező

Sport/szórakozás (szezontól függően):
- Napi animáció
- esti szórakozás

Wellness:
- Adott esetben felár ellenében: hammam, masszázs/wellness és szépségápolási kezelések

Vegyes:
- Parkolási lehetőségek (a készlet erejéig, esetleg térítés ellenében)
- Bejelentkezés: 15:00 órától
- Kijelentkezés: 11:00 óráig

ország kategória:
4 csillag

Országjegyzet Tunézia:
Egy jegyzet:
Felhívjuk figyelmét, hogy a kormány előírja, hogy minden szállodában csak június 15. és június 15. között használjon légkondicionálást. 09.15-ig. üzemben vannak.

Idegenforgalmi adó Tunézia:
Felhívjuk figyelmét, hogy Tunéziában idegenforgalmi adót kell fizetni.
Ez a szálloda besorolásától (országkategória) függ:
2* szállodák/szállások esetén az adó személyenként és éjszakánként kb. 4 tunéziai dinár
3*-os szállodák/szállások esetén az adó személyenként és éjszakánként kb. 8 tunéziai dinár
4* és 5* szállodák/szállások esetén az adó személyenként és éjszakánként körülbelül 12 tunéziai dinár
Az idegenforgalmi adó a helyszínen, a szállodában fizetendő. A gyermekek 11 éves korig mentesek az idegenforgalmi adó alól (változhat)



Általános információ:
Aktuális információk a koronavírusról (Covid-19):
Saját biztonsága érdekében messzemenő intézkedéseket hoznak a koronajárvány megfékezésére nyaralóhelyén vagy szállodájában. Az úti céltól és régiótól függően ez bizonyos változtatásokhoz vagy szolgáltatási korlátozásokhoz vezethet a szállodákban érvényes kormányzati utasítások miatt, amelyek hatással lehetnek a szállodai létesítményekre, a szabadtéri létesítményekre, az étkezési szolgáltatásokra és a tevékenységekre. Ezenkívül eltérő szabályozások vonatkozhatnak a teljesen beoltott, felépült vagy be nem oltott személyekre. Bizonyos létesítmények csak a teljesen beoltott személyek számára állnak rendelkezésre.

A koronajárvány okozta rendkívüli körülmények továbbra is járatok törléséhez, repülési időpontok/menetrend-módosításokhoz, valamint szállodabezáráshoz, későbbi szállodanyitásokhoz és túlfoglalásokhoz vezethetnek – akár nagyon rövid időn belül is. Ilyen esetekben igyekszünk a lehető leggyorsabban megfelelő alternatívát kínálni. Ha mégis le kell mondanunk az utazást a korona miatt, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Érkezési idő:
Kérjük, vegye figyelembe a recepció nyitvatartási idejét. Ha a recepció nyitvatartási idején kívül érkezik, kérjük, érkezése előtt tájékoztassa lefoglalt szállodáját.
Kiságyak (nem érvényes felnőtt szállodákban):
Kiságy kérésre és a készlet erejéig áll rendelkezésre. A szüleid ágyában szállásolható el. Szükség esetén a helyszínen külön díjat kell fizetni.
Korlátozott mobilitás:
A mi szempontunkból a szállodakomplexum mozgáskorlátozottak számára nem alkalmas.
Repülési információ:
Kérjük, tájékozódjon a poggyászra vonatkozó szabályokról, a fedélzeti étkezésekről és a lefoglalt légitársasághoz való bejelentkezésről online: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Ha repülőjegyet foglalt, a szállítás turista osztályon történik.
Minimális életkor:
Felhívjuk figyelmét, hogy a foglalásban részt vevő legalább egy résztvevőnek 18 évesnek kell lennie.

Éjszakai járatok:
Felhívjuk figyelmét, hogy a szállodai szobák csak az érkezés napján 14 órától állnak rendelkezésre. Ha másnap hajnali 3:59 előtt érkezik, azonnal megkapja a lefoglalt szobát.
Utazási, biztonsági és orvosi tanácsok:
Szerződéskötést megelőző tájékoztatási kötelezettségeink miatt Ön a foglalás előtt megkapja az EU-polgárok aktuális utazási, biztonsági és egészségügyi információit, vagy az utazási irodától kapja meg. Ezeket az információkat a foglalás előtt az internetes portálokon jelenítjük meg.
Szezonális korlátozások:
Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott szállodai létesítmények, vendéglátó-ipari szolgáltatások, szabadtéri létesítmények és tevékenységek csak korlátozottan vagy egyáltalán nem elérhetők október közepétől (október 15.) május végéig (május 31.) a szálloda foglaltságától és az időjárástól függően. körülmények. A szabadtéri létesítmény egyes részei, valamint a sport- és szórakoztató létesítmények szintén zárva tarthatnak vagy törölhetők ebben az időszakban, a foglaltságtól és az időjárástól függetlenül.

Nyelv:
Felhívjuk figyelmét, hogy a szórakoztató programokat, a gyermekfelügyeletet és a televíziós műsorokat nem feltétlenül német nyelven kínálják, kivéve, ha a szálloda leírásában ez szerepel.
Helyi transzfer / speciális vagy sportpoggyász:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes szállodák a szálloda közelében kijelölt megállóhelyeken teszik le Önt az egyéni szállodája/szálláshelye helyett. Egyes szállodák elhelyezkedése miatt (pl. sétálóutcák) ezeken a helyeken előfordulhat, hogy nem lehet háztól házig szolgáltatást nyújtani. Ebben az esetben a sofőrök a szállásodhoz legközelebbi helyen szállítják le. A szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön poggyászainak szállásra szállításáért.

Kérjük, tájékoztassa transzfer irodáját és lefoglalt szállodáját, ha járata késik utazása során.
Ha transzfer nélküli utazást foglalt, és 18 óra után érkezik a lefoglalt szállodába, kérjük, érkezése előtt tájékoztassa a szállásadót, hogy a lefoglalt szolgáltatás továbbra is érvényes legyen.
Felhívjuk figyelmét, hogy a speciális és sportpoggyászt indulás előtt nálunk kell regisztrálni, és a transzferek szállítási költséggel járnak.

Buchungscodes:
  • MIR141


Lage:
- Yasmine Hammamet
- ca. 30 m vom hoteleigenen Sandstrand entfernt
- Einkaufsmöglichkeiten ca. 500 m, Hammamet ca. 1 km
- Flughäfen: NBE ca. 40 km,  TUN ca. 68 km, MIR ca. 98 km

Ausstattung:
- Hauptgebäude, 4 Etagen
- 225 Zimmer
 - Renovierung 2024 
- 24h Rezeption, Aufzug, WLAN
- Buffetrestaurant, À-la-carte-Restaurant 
- mehrere Bars
- Swimmingpool, Hallenschwimmbad (saisonal und wetterabhängig)
- Liegen, Sonnenschirme am Pool und am Strand (saisonal und wetterabhängig)
- Badetücher
- Souvenirshop

Unterbringung (je nach Saison verfügbar):
 Doppelzimmer  - Bad oder Dusche/WC, Föhn 
- Sat-TV, Telefon, Minikühlschrank, Mietsafe, Klimaanlage - Gegen Aufpreis buchbar:  Meerblick 
Alle Economy Zimmer entsprechen in der Regel der preisgünstigsten Zimmerkategorie. Lage, Größe und Ausstattung können von den Standardzimmern abweichen. Sollte Ihr Hotel über Haupt- und Nebengebäude verfügen, kann die Unterbringung sowohl im Haupthaus als auch im Nebengebäude erfolgen. Leider können wir keine Wünsche bezüglich Ausstattung und Lage entgegennehmen. Die Einteilung obliegt ausschließlich dem Hotelier vor Ort. 

Verpflegung (je nach Saison verfügbar):
 All inklusive
- Frühstück, Mittag- und Abendessen in Buffetform
-
Spätaufsteherfrühstück
- Tagsüber Snacks, nachmittags Kaffee/Tee und Gebäck
- Lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke sind zu den ausgeschriebenen Zeiten an den jeweils geöffneten Bars inklusive
- Gegen Gebühr Extras wie: Importierte Getränke, frisch gepresste Fruchtsäfte, à-la-carte-Restaurants, Sisha
- Das Tragen eines All inklusive-Armbandes ist obligatorisch 

Sport / Unterhaltung (je nach Saison verfügbar):
- Tagesanimation
- Abendunterhaltung

Wellness:
- Ggf. gegen Gebühr: Hamam, Massagen / Wellness- & Beautyanwendungen

Sonstiges:
- Parkmöglichkeiten (je nach Verfügbarkeit, ggf. gegen Gebühr)
- Check-In ab: 15:00 Uhr
-  Check-Out bis: 11:00 Uhr  

Landeskategorie:
4 Sterne

Länderhinweis Tunesien:
Hinweis:
Bitte beachten Sie, dass von der Regierung vorgeschrieben ist, dass in jedem Hotel die Klimaanlagen ausschließlich vom 15.06. bis 15.09. in Betrieb sind.

Touristensteuer Tunesien:
Bitte beachten Sie, dass in Tunesien eine Touristensteuer erhoben wird.
Diese bemisst sich je nach Klassifizierung (Landeskategorie) des Hotels:
2* Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht ca. 4 Tunesischer Dinar
3* Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht ca. 8 Tunesische Dinar
4* und 5* Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht ca. 12 Tunesische Dinar
Die Touristensteuer wird vor Ort im Hotel entrichtet. Kinder bis 11 Jahre sind von der Touristensteuer ausgenommen (Änderungen vorbehalten) 



Allgemeine Hinweise:
Aktuelle Information zum Coronavirus (Covid-19):
Zu Ihrer eigenen Sicherheit werden weitreichende Maßnahmen zur Eindämmung der Corona-Pandemie in Ihrem Urlaubsland bzw. Hotel getroffen. Dies kann je nach Destination und Region zu einigen Änderungen bzw. Leistungseinschränkungen aufgrund behördlicher Anweisungen in den Hotels führen, die Auswirkungen auf Hoteleinrichtungen, Außenanlagen, Verpflegungsleistungen und Aktivitäten haben können. Darüber hinaus können abweichende Regelungen für vollständig geimpfte, genesene oder nicht geimpfte Personen gelten. Bestimmte Einrichtungen stehen gegebenenfalls nur vollständig geimpften Personen zur Verfügung.

Die außergewöhnlichen Umstände durch die Corona Pandemie können zudem weiterhin zu Flugstreichungen, Flugzeiten-/Flugplanänderungen sowie Hotelschließungen, spätere Hoteleröffnungen und Überbuchungen führen - auch sehr kurzfristig. Wir bemühen uns, Ihnen in diesen Fällen schnellstmöglich eine angemessene Alternative anzubieten. Sollten wir Ihre Reise dennoch Corona bedingt absagen müssen, werden wir uns mit Ihnen in Verbindung setzen.
Ankunftszeit:
Bitte achten Sie auf die Öffnungszeiten der Rezeption. Sollten Sie außerhalb der Rezeptionszeiten anreisen, informieren Sie bitte Ihr gebuchtes Hotel vor Ihrer Anreise.
Babybetten (gilt nicht in Erwachsenenhotels):
Babybett auf Anfrage und nach Verfügbarkeit. Eventuell erfolgt die Unterbringung im Bett der Eltern. Ggf. ist ein Aufpreis vor Ort zu zahlen.
Eingeschränkte Mobilität:
Aus unserer Sicht ist die Hotelanlage für Menschen mit eingeschränkter Mobilität nicht geeignet.
Fluginformationen:
Bitte informieren Sie sich über Gepäckbestimmungen, Bordverpflegung und Check-in Ihrer gebuchten Fluggesellschaft im Internet unter: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Sollten Sie eine Flugreise gebucht haben, findet die Beförderung in der Economy – Klasse statt.
Mindestalter:
Bitte beachten Sie, dass mindestens ein Reiseteilnehmer der Buchung 18 Jahre alt sein muss.

Nachtflüge:
Bitte beachten Sie, dass die Hotelzimmer am Anreisetag landesüblich erst ab ca. 14 Uhr zur Verfügung stehen. Bei einer Ankunftszeit am Folgetag bis 3:59 Uhr morgens erhalten Sie sofort Ihr gebuchtes Zimmer.
Reise-, Sicherheits- und medizinische Hinweise:
Aktuelle Reise-, Sicherheits- sowie medizinische Hinweise für EU-Bürger erhalten Sie aufgrund unserer vorvertraglichen Informationspflichten vor Buchung übermittelt beziehungsweise von Ihrem Reisebüro ausgehändigt. Auf den Internetportalen werden Ihnen diese Informationen vor Buchung dargestellt.
Saisonale Einschränkungen:
Bitte beachten Sie, dass die angegebenen Hoteleinrichtungen, Verpflegungsleistungen, Außenanlagen und Aktivitäten von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) je nach Hotelauslastung und Witterungsbedingungen nur eingeschränkt oder gar nicht zur Verfügung stehen können. Einige Bereiche der Außenanlage sowie Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten können auch unabhängig von Auslastung und Wetter geschlossen sein bzw. zu diesem Zeitraum gestrichen werden.

Sprache:
Bitte beachten Sie, dass das Unterhaltungsprogramm, die Kinderbetreuung und das Fernsehprogramm nicht zwangsläufig in deutscher Sprache angeboten werden, solange nichts genaueres in unserer Hotelbeschreibung aufgeführt wird.
Transfer vor Ort / Sonder- bzw. Sportgepäck:
Bitte beachten Sie, dass Sie bei manchen Hotels an vorgeschriebenen Haltepunkten in der Nähe Ihres Hotels abgesetzt werden, anstelle Ihres/r individuellen Hotels/Unterkunft. Aufgrund der Lage einiger Hotels (z.B. in Fußgängerzonen) in diesen Orten, ist es eventuell nicht möglich, einen Tür-zu-Tür-Service zu bieten. In diesem Fall werden die Fahrer Sie an der nächstmöglichen Stelle zu Ihrer Unterkunft absetzen. Der Anbieter ist nicht für den Transport Ihres Gepäcks zur Unterkunft verantwortlich.

Wir möchten Sie höflich bitten, Ihre Transfer Agentur sowie Ihr gebuchtes Hotel zu informieren, sofern es während der Anreise zu Verzögerungen Ihres Fluges kommen sollte.
Wenn Sie eine Reise ohne Transfer gebucht haben und nach 18 Uhr in Ihrem gebuchten Hotel ankommen, dann informieren Sie bitte den Hotelier vor Ihrer Anreise, damit Ihre gebuchte Leistung gewährt bleibt.
Bitte beachten Sie, dass Sonder- und Sportgepäck vor Abreise bei uns angemeldet werden muss und Kosten für die Beförderung auf den Transfers anfallen.

Szállás szolgáltatások

  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Beltéri medence Beltéri medence igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Golf Golf igen
  • Étterem Étterem igen

Szállásértékelés

Elfogadható (10 értékelés alapján)

Invia értékelési arány 2,6 / 5

Elhelyezés 2,7 / 5

Ellátás 2,9 / 5

Környék 2,0 / 5

Részvételi díj 2,6 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Yasmine Hammamet 31 értékelt szállásai közül a 7. legjobb

Martina M.

Szállásértékelések 1,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.08 - 08.18. Értékelve: Szeptember 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

Teljes elégedetlenség nyaralásunk elejétől a végéig. Soha többé ez a hely és az utazási iroda sem. Reklamáltuk az utazást is, de sajnos nem fogadtak be, hiába a mi oldalunkról készült fényképes dokumentáció. Kosz, csótányok, használhatatlan koszos strand.

Teljes elégedetlenség nyaralásunk elejétől a végéig. Soha többé ez a hely és az utazási iroda sem. Reklamáltuk az utazást is, de sajnos nem fogadtak be, hiába a mi oldalunkról készült fényképes dokumentáció. Kosz, csótányok, használhatatlan koszos strand.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Érkezésünkkor egy olyan szobában kaptunk szállást, amely zárható ajtóval volt összekötve egy másik szobával. A szobák ajtaját gyakran nem lehetett kinyitni és nehezen lehetett becsukni, éjszaka is hallani lehetett a reccsenést. A személyzet készséges volt, de csak akkor, ha megértették, mit akarunk, ami ritkán volt így. Kézzel-lábbal kommunikáltunk, mivel nem tudtak angolul. Néhányszor láttunk csótányokat a közös WC-kben, sokszor undorítóan koszosak voltak. A szobák takarítását úgy intézték, hogy bár reggel takarítottak, de a törölközőket is elvitték és kora este hoztak újat. Az egyetlen jó dolog a medence volt, ahol szinte minden időnket eltöltöttük a koszos strand miatt.

Ellátás
Az étel nem volt rossz, de nagyon kevés volt a választék, és az ételeket minden nap ismételték. Az ebédlő pici volt, végeláthatatlan sorokat alakított ki, hiányoztak a gyakran koszos tányérok, valamint a terítők, amelyeket a személyzet csak az ellenkező oldalra fordított. Az első napokban nem volt gondunk evés után, de a nyaralás végén már nem tudtunk enni anélkül, hogy vécére szaladtunk volna.

Szállás szolgáltatások
A személyzet kedves volt, de a kommunikáció probléma volt. A bárban rossz volt a választék. Ha egy tengerparti bárra emlékezünk, elsírjuk magunkat, már ha bárnak nevezhetjük. A szennyezett tengerparton lévő fakunyhó az első napokban nem is működött. Reklamáció után kinyitották, ülőhely nélkül, csak bicikli és víz választásával.

Tengerpart
A tengerpart volt a legnagyobb katasztrófa. Az algát még tudtuk kezelni, hiszen az a természet része, de az ott töltött 10 nap alatt senki sem próbálta kitisztítani az algát a strandról. Szemét, salak, üveg és rendetlenség is volt mindenhol. Nem mertünk mezítláb sétálni a parton. Néhány nap után, amikor sajnáltuk, hogy nem megyünk a tengerhez, és a kosz ellenére próbáltuk élvezni a nyaralást, abbahagytuk a strandolást, és csak a szálloda medencéjét használtuk, ami hála Istennek tiszta volt. De ugyanez nem mondható el a medence környezetéről.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Mária M.

Szállásértékelések 0,7 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.04 - 08.15. Értékelve: Augusztus 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

A nyaralás egyáltalán nem felelt meg az általunk fizetett árnak. Semmi sem működött megfelelően ebben a szállodában. A szállodai dolgozók nagyon keveset értenek angolul, mindent többször el kell ismételni, és olyan szavakat kell keresniük, amelyeket megértenének. Az ügyfélkör összetétele 90%-ban helyi és 10%-ban európai volt. Szörnyű volt a háziak viselkedése, mindenhol nyomulnak és rendetlenséget csinálnak. Egyáltalán nem alkalmas olyan európai ügyfelek számára, akik más szabványokhoz vannak szokva.

A nyaralás egyáltalán nem felelt meg az általunk fizetett árnak. Semmi sem működött megfelelően ebben a szállodában. A szállodai dolgozók nagyon keveset értenek angolul, mindent többször el kell ismételni, és olyan szavakat kell keresniük, amelyeket megértenének. Az ügyfélkör összetétele 90%-ban helyi és 10%-ban európai volt. Szörnyű volt a háziak viselkedése, mindenhol nyomulnak és rendetlenséget csinálnak. Egyáltalán nem alkalmas olyan európai ügyfelek számára, akik más szabványokhoz vannak szokva.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
A szoba tisztasága rendben volt, de nem volt hűtőszekrény a szobában. Másnap kértük a küldöttnél, így végül három nappal később adták nekünk. Az ajtó elektronikus zárja nem működött megbízhatóan. Időnként eltört, állandóan dörömbölni kellett rajta, hogy a zseblámpák érintkezzenek. A kártyát kétszer kellett újrachipelnünk a recepción.

Ellátás
A diéta monoton, mindig ugyanaz, de főleg hiányzik. Ugyanez vonatkozik a tányérokra, evőeszközökre, csészékre. Amikor elhozták őket, szó szerint csata volt. A helyiek egyáltalán nem állnak sorban, egymás előtt járnak és borzasztóan pazarolják az ételt. Sorba kellett állnunk az élelemért, mire éghető mennyiséget kanalaztak fel, és enni hagyták, amit aztán ki kellett dobni. Fél órát vártunk, míg sült rizst készítettek reggelire. Ugyanez a kávéfőzővel, fél órás sorban állás. Csak egy kávéfőző volt, nyilván nem elég ennyi vendég számára. Nem volt idejük letakarítani az asztalokat, piszkosak voltak az abroszok.

Szállás szolgáltatások
A bár elég szegényes volt, rossz a választék. Napozóágyak hiánya a medence mellett, 15 percet vártunk a törölközőkre, mire elhozták. Munkájuk megszervezése katasztrófa. Csak az otthoni arab zenéjüket játszották, itt-ott némi európai zenével. Éjfélig nagyon hangosan játszották a zenét. Korábban nem volt nyugalmunk, mert a szoba a medencére nézett.

Tengerpart
A strand volt a legrosszabb. Piszkos, egyáltalán nem takarítják. Tele algával és szeméttel. Ugyanaz a tenger, tele algákkal és vízinövényekkel, és amikor hullámok voltak, ami szinte mindig volt, akkor is megfelelő mennyiségű szeméttel, műanyaggal, mikroténnel. Borzalom. Amikor megérkeztünk, csak 6 napernyő volt felállítva! A napozóágyak összetörtek, megsérültek. Az életmentő azt mondta, hogy menjünk korábban, ha napozóágyat akarunk. Kétszer is elküldött minket napozóágyakhoz egy másik szállodából, hogy rendben van. De nem így volt, kirúgtak minket. Tehát csak a homokon. A tengerparti bár egyáltalán nem működött. Ottlétünk közepén éppen ki akarták festeni! A strand környéke is koszos volt, senki nem takarította.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (0)

Értékelések szűrése

Martina M.

Szállásértékelések 1,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.08 - 08.18. Értékelve: Szeptember 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

Teljes elégedetlenség nyaralásunk elejétől a végéig. Soha többé ez a hely és az utazási iroda sem. Reklamáltuk az utazást is, de sajnos nem fogadtak be, hiába a mi oldalunkról készült fényképes dokumentáció. Kosz, csótányok, használhatatlan koszos strand.

Teljes elégedetlenség nyaralásunk elejétől a végéig. Soha többé ez a hely és az utazási iroda sem. Reklamáltuk az utazást is, de sajnos nem fogadtak be, hiába a mi oldalunkról készült fényképes dokumentáció. Kosz, csótányok, használhatatlan koszos strand.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Érkezésünkkor egy olyan szobában kaptunk szállást, amely zárható ajtóval volt összekötve egy másik szobával. A szobák ajtaját gyakran nem lehetett kinyitni és nehezen lehetett becsukni, éjszaka is hallani lehetett a reccsenést. A személyzet készséges volt, de csak akkor, ha megértették, mit akarunk, ami ritkán volt így. Kézzel-lábbal kommunikáltunk, mivel nem tudtak angolul. Néhányszor láttunk csótányokat a közös WC-kben, sokszor undorítóan koszosak voltak. A szobák takarítását úgy intézték, hogy bár reggel takarítottak, de a törölközőket is elvitték és kora este hoztak újat. Az egyetlen jó dolog a medence volt, ahol szinte minden időnket eltöltöttük a koszos strand miatt.

Ellátás
Az étel nem volt rossz, de nagyon kevés volt a választék, és az ételeket minden nap ismételték. Az ebédlő pici volt, végeláthatatlan sorokat alakított ki, hiányoztak a gyakran koszos tányérok, valamint a terítők, amelyeket a személyzet csak az ellenkező oldalra fordított. Az első napokban nem volt gondunk evés után, de a nyaralás végén már nem tudtunk enni anélkül, hogy vécére szaladtunk volna.

Szállás szolgáltatások
A személyzet kedves volt, de a kommunikáció probléma volt. A bárban rossz volt a választék. Ha egy tengerparti bárra emlékezünk, elsírjuk magunkat, már ha bárnak nevezhetjük. A szennyezett tengerparton lévő fakunyhó az első napokban nem is működött. Reklamáció után kinyitották, ülőhely nélkül, csak bicikli és víz választásával.

Tengerpart
A tengerpart volt a legnagyobb katasztrófa. Az algát még tudtuk kezelni, hiszen az a természet része, de az ott töltött 10 nap alatt senki sem próbálta kitisztítani az algát a strandról. Szemét, salak, üveg és rendetlenség is volt mindenhol. Nem mertünk mezítláb sétálni a parton. Néhány nap után, amikor sajnáltuk, hogy nem megyünk a tengerhez, és a kosz ellenére próbáltuk élvezni a nyaralást, abbahagytuk a strandolást, és csak a szálloda medencéjét használtuk, ami hála Istennek tiszta volt. De ugyanez nem mondható el a medence környezetéről.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Mária M.

Szállásértékelések 0,7 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.04 - 08.15. Értékelve: Augusztus 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

A nyaralás egyáltalán nem felelt meg az általunk fizetett árnak. Semmi sem működött megfelelően ebben a szállodában. A szállodai dolgozók nagyon keveset értenek angolul, mindent többször el kell ismételni, és olyan szavakat kell keresniük, amelyeket megértenének. Az ügyfélkör összetétele 90%-ban helyi és 10%-ban európai volt. Szörnyű volt a háziak viselkedése, mindenhol nyomulnak és rendetlenséget csinálnak. Egyáltalán nem alkalmas olyan európai ügyfelek számára, akik más szabványokhoz vannak szokva.

A nyaralás egyáltalán nem felelt meg az általunk fizetett árnak. Semmi sem működött megfelelően ebben a szállodában. A szállodai dolgozók nagyon keveset értenek angolul, mindent többször el kell ismételni, és olyan szavakat kell keresniük, amelyeket megértenének. Az ügyfélkör összetétele 90%-ban helyi és 10%-ban európai volt. Szörnyű volt a háziak viselkedése, mindenhol nyomulnak és rendetlenséget csinálnak. Egyáltalán nem alkalmas olyan európai ügyfelek számára, akik más szabványokhoz vannak szokva.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
A szoba tisztasága rendben volt, de nem volt hűtőszekrény a szobában. Másnap kértük a küldöttnél, így végül három nappal később adták nekünk. Az ajtó elektronikus zárja nem működött megbízhatóan. Időnként eltört, állandóan dörömbölni kellett rajta, hogy a zseblámpák érintkezzenek. A kártyát kétszer kellett újrachipelnünk a recepción.

Ellátás
A diéta monoton, mindig ugyanaz, de főleg hiányzik. Ugyanez vonatkozik a tányérokra, evőeszközökre, csészékre. Amikor elhozták őket, szó szerint csata volt. A helyiek egyáltalán nem állnak sorban, egymás előtt járnak és borzasztóan pazarolják az ételt. Sorba kellett állnunk az élelemért, mire éghető mennyiséget kanalaztak fel, és enni hagyták, amit aztán ki kellett dobni. Fél órát vártunk, míg sült rizst készítettek reggelire. Ugyanez a kávéfőzővel, fél órás sorban állás. Csak egy kávéfőző volt, nyilván nem elég ennyi vendég számára. Nem volt idejük letakarítani az asztalokat, piszkosak voltak az abroszok.

Szállás szolgáltatások
A bár elég szegényes volt, rossz a választék. Napozóágyak hiánya a medence mellett, 15 percet vártunk a törölközőkre, mire elhozták. Munkájuk megszervezése katasztrófa. Csak az otthoni arab zenéjüket játszották, itt-ott némi európai zenével. Éjfélig nagyon hangosan játszották a zenét. Korábban nem volt nyugalmunk, mert a szoba a medencére nézett.

Tengerpart
A strand volt a legrosszabb. Piszkos, egyáltalán nem takarítják. Tele algával és szeméttel. Ugyanaz a tenger, tele algákkal és vízinövényekkel, és amikor hullámok voltak, ami szinte mindig volt, akkor is megfelelő mennyiségű szeméttel, műanyaggal, mikroténnel. Borzalom. Amikor megérkeztünk, csak 6 napernyő volt felállítva! A napozóágyak összetörtek, megsérültek. Az életmentő azt mondta, hogy menjünk korábban, ha napozóágyat akarunk. Kétszer is elküldött minket napozóágyakhoz egy másik szállodából, hogy rendben van. De nem így volt, kirúgtak minket. Tehát csak a homokon. A tengerparti bár egyáltalán nem működött. Ottlétünk közepén éppen ki akarták festeni! A strand környéke is koszos volt, senki nem takarította.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (0)

Edita T.

Szállásértékelések 1,2 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.01 - 08.08. Értékelve: Augusztus 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

Kosz mindenhol.Hangyák a szobákban.Amikor nem adsz pénzt a pincéreknek,akkor észre sem vesznek.Vizet kell kérni,nem magától értetődő,annak ellenére,hogy nem tudsz inni víz.Koszos a strand,nem működött a bár.2 csillagot érdemelnek.

Kosz mindenhol.Hangyák a szobákban.Amikor nem adsz pénzt a pincéreknek,akkor észre sem vesznek.Vizet kell kérni,nem magától értetődő,annak ellenére,hogy nem tudsz inni víz.Koszos a strand,nem működött a bár.2 csillagot érdemelnek.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 2,0 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 1,0 / 5

Elhelyezés
Kosz, hangyák.

Ellátás
Szegény All inclusive.

Szállás szolgáltatások
Nagyon rossz szolgáltatás

Tengerpart
Nagyon koszos volt a strand és a tenger is.Csupa szemét.Rendetlen.Legalább a víz meleg volt.Kétszer inkább a medencében voltunk.Tiszta volt.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Janka T.

Szállásértékelések 2,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.07.07 - 07.14. Értékelve: Július 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Értékelés: 4/5 Tunézia, Yasmine Hammamet

A vakáció remek volt abból a szempontból, hogy megpihentünk, de csak a medencénél, mivel a tenger borzalmas volt, és a strand is durva volt, rendben volt, de nem történt semmi.. nem volt rossz, de azt mondtuk, ne gyere vissza ebbe a szállodába többé..

A vakáció remek volt abból a szempontból, hogy megpihentünk, de csak a medencénél, mivel a tenger borzalmas volt, és a strand is durva volt, rendben volt, de nem történt semmi.. nem volt rossz, de azt mondtuk, ne gyere vissza ebbe a szállodába többé..

Elhelyezés 2,3 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 2,0 / 5

Elhelyezés
Ami a szállodát illeti, kicsit többet vártunk.Nem volt a legrosszabb, minden nap takarították a szobát, de azt mondták, hogy lesz minibár a szobában.. nem volt.. nincs wifi ill. TV a szobában.Az első benyomás mikor beléptünk a szobákba a szocializmus alatt volt berendezve..A zuhany alig működött, pedig jöttek javítani, a "minibárban" pedig egy törött hűtőt adtak, amit magunknak kellett feltöltenünk.

Ellátás
Az ételek kiválóak voltak, minden nap ezt vártuk a legjobban, tele dinnyével, hússal, rizzsel, krumplival, süteménnyel, sajttal, levessel, de mindenki azt kap, amit szeret, és jóízűen eszik.

Szállás szolgáltatások
Egyes alkalmazottak készségesek voltak, mások nem, a pincérlányok az ebédlőben udvariasak, kedvesek, készségesek voltak, királyként bántak velünk.De mi van a bárral, pl. üres

Tengerpart
A strand totális csalódás és fiaskó volt.Undor, rendetlenség, mocsok.Elsősorban a tengerre és a strandokra mentünk, de mivel nagyon vártuk a strandolást, sajnos ez nem történt meg.Minden barátunk ajánlotta nekünk Tunéziát, mert rendkívül tiszta és átlátszó vize van és különösen tiszta a strandja, de ez tiszta trágya volt.. Vannak fotóim a tengerről és a strandról, de sajnos nem tudom hozzáadni az értékeléshez

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-V: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Vízhőmérséklet 22 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január
  2. Február
  3. Március
  4. Április
  5. Május
  6. Június
  7. Július
  8. Augusztus
  9. Szeptember
  10. Október
  11. November
  12. December

További szállások, amelyek érdekelhetik