Aktuális Zanzibárra

Szállás Canary Golden (ex. Canary Nungwi)

Értékelés: 4/5

Zanzibár, Nungwi, Nungwi

Utasaink még nem értékelték ezt a szállást A szálloda nincs értékelve.

Minden értékelés megtekintése

Szállásleírás >

Már 549 664 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

Elhelyezkedés:
A Canary Nungwi Hotel Zanzibár északi partján található, mindössze 200 méterre Nungwi városától, ahol éttermek és vásárlási lehetőségek várják a vendégeket. Zanzibár repülőtere kb. 65 km-re található. A legközelebbi strand körülbelül 300 méterre található.

Berendezés:
A szálloda egy 3 szintes főépületből áll, recepcióval, étteremmel, bárral, szabadtéri medencével nyugágyakkal, WiFi-vel és parkolóval.

Szállás:
A deluxe kétágyas szobák zuhanyzóval/WC-vel, hajszárítóval, légkondicionálóval, mini hűtőszekrénnyel, széffel, TV-vel és vízforralóval felszereltek.

Étkezés:
A szálloda reggelit (svédasztalos), félpanziós és teljes ellátást kínál. A bárban felár ellenében helyi alkoholos és alkoholmentes italok fogyaszthatók.

Sport/szórakoztatás:
Kerékpár bérlés térítés ellenében.

Tippek:
Felhívjuk figyelmét, hogy Zanzibárra idegenforgalmi adót kell fizetni, amelyet érkezéskor vagy távozáskor a szállodában kell megfizetni. Az idegenforgalmi adó összege a szálloda csillag/kulcskategóriájától (országkategória) függ, és személyenként és éjszakánként kerül felszámításra.

1* motel/szálloda/apartman/üdülő = 2 dollár
2*/3* szálloda/apartman/üdülő = 4 USD
4*/5* szálloda/apartman/üdülő = 5 USD

Az országba való belépéshez vízum szükséges, amelyet a következő linken igényelhet: https://eservices.immigration.go.tz/visa
Vagy megvásárolhatja a vízumot a repülőtérre érkezéskor.

Felhívjuk figyelmét, hogy 2024. október 1-től minden Zanzibárba utazónak bejövő biztosítást kell kötnie, ez a biztosítás azért kerül bevezetésre, hogy biztosítsa minden külföldi biztonságát és jólétét, valamint fedezze a nyaralásával kapcsolatos esetleges kockázatokat. Fontos, hogy minden külföldi tegye meg a szükséges óvintézkedéseket, hogy CSAK a Zanzibar Insurance Corporation-től vásároljon utasbiztosítást, amelynek ára körülbelül 44 USD, és legfeljebb 92 napig érvényes (saját külföldi egészségbiztosítást nem fogadunk el).

Egy jegyzet:
Korlátozott mobilitás

Felhívjuk figyelmét, hogy utazási csomagjaink általában nem alkalmasak mozgássérültek számára, kivéve, ha a termékleírásban másként szerepel, de az alkalmasságról kérésre szívesen adunk részletesebb tájékoztatást az Ön igényeinek figyelembevételével.

Fontos információ:
Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a szállodai létesítményekre, kültéri létesítményekre, vendéglátó-ipari szolgáltatásokra és tevékenységekre gyakorolt hatások, például világjárvány esetén, de a be- és kilépés korlátozása és a helyi előírások általános betartása sem zárható ki bármikor.

Megjegyzés csomagtúrákhoz (repülőjegy+szálloda):
Felhívjuk figyelmét, hogy a lefoglalt légitársaság poggyászszabályaira és fedélzeti ellátására vonatkozó információink, valamint a belépési szabályok, az úti cél és a speciális információk az Ön utazási szerződésének részét képezik. Ezt az információt megtalálhatja az interneten: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Információ - Bejelentkezési díjak

Felhívjuk figyelmét, hogy a következő légitársaságoknál online check-in szükséges, mivel ellenkező esetben a repülőtéri check-inért többletköltségek merülhetnek fel. Az online check-in időpontjai és díjai a repülőtéren személyenként/gyermekenként a következők: Sun Express online check-in legkorábban 36 órával és legkésőbb 3,5 órával az indulás előtt, egyébként 5,00 euró; Eurowings online check-in legkorábban 72 órával és legkésőbb 3 órával az indulás előtt, egyébként 20 euró; TuiFly online check-in legkorábban 48 órával és legkésőbb 5 órával az indulás előtt, egyébként 25 euró; A Ryanair online check-in előzetes ellenőrzéshez köthető.legkorábban 24 órával, de legkésőbb 2 órával az indulás előtt, egyébként 55 euró.

Megjegyzés a szoba foglaltságáról:
Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy kétágyas szobát foglal több pótággyal, akkor a szoba hasznos területe csökken. Ezért azt javasoljuk, hogy amennyiben elérhető, foglaljon közvetlenül egy vagy több szobából álló családi szobát, az adott szálloda elérhetőségétől és ajánlataitól függően. Ezenkívül az ágyak mérete a szállodai bútorok regionális jellemzőitől függ.

Különleges higiéniai intézkedések
Általában
  • távolsági szabályok
  • fertőtlenítőszer adagoló
  • Higiéniai oktatás a személyzet számára
  • Kereskedelmi forgalomban kapható fertőtlenítőszerek használata
étkezések
  • Csomagolt edények (egyenként csomagolt edények)
Szoba
  • Takarítás csak kérésre
szolgáltatások
  • Érintés nélküli be- és kijelentkezés
  • Védőmaszkok a vendégeknek (ingyenes)
  • Érintés nélküli fizetés
  • Távoli orvosi konzultáció
  • A közterületeken nincs érintésigényes berendezés

A különleges higiéniai intézkedésekről közvetlenül a szálloda üzemeltetője ad tájékoztatást. Sem a szervező, sem a GIATA nem vállal felelősséget az információk aktualitásáért és helyességéért.
Lage:
Das Canary Nungwi Hotel befindet sich an der Nordküste von Sansibar, nur 200 meter von dem Ort Nungwi entfernt, wo sich Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten befinden. Bis zu dem Flughafen in Sansibar sind es ca. 65 km. Der nächste Strand liegt etwa 300 meter entfernt.

Ausstattung:
Das Hotel entsteht aus einem 3-stöckigen Hauptgebäude und verfügt über Rezeption, Restaurant, Bar, Außenpool mit Liegen, WLAN und Parkplatz.

Unterbringung:
Die Deluxe Doppelzimmer sind ausgestattet mit Dusche/WC, Haartrockner, Klimaanlage, Minikühlschrank, Safe, TV und Wasserkocher.Diese sind auch mit Balkon oder Terrasse buchbar.

Verpflegung:
Das Hotel bietet Frühstück (in Buffetform), Halbpension und Vollpension Konzepte an. Lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke erhalten Sie an der Bar gegen Gebühr. 

Sport/Unterhaltung:
Fahrradverleih gegen Gebühr.

Hinweise:
Bitte beachten Sie, dass für Sansibar eine Touristensteuer fällig wird, diese ist bei Anreise/Abreise vor Ort im Hotel zu zahlen. Die Höhe der Touristensteuer ist von der Sterne/Schlüssel-Kategorie (Landeskategorie) im Hotel abhängig und wird pro Person und Nacht berechnet.

1* Motels/Hotels/Appartements/Resorts = 2 USD
2*/3*  Hotels/Appartements/Resorts = 4 USD
4*/5*  Hotels/Appartements/Resorts = 5 USD

Zur Einreise benötigen Sie ein Visum, welches Sie unter folgendem Link beantragen können: https://eservices.immigration.go.tz/visa
Oder Sie können das Visum bei Ankunft am Flughafen erwerben.

Bitte beachten Sie, dass ab dem 1.Oktober 2024 alle Sansibar Reisende eine Incoming Versicherung benötigen, diese Versicherung wird eingeführt, um die Sicherheit und das Wohlergehen aller Ausländer zu gewährleisten und mögliche Risiken im Zusammenhang mit ihrem Urlaub abzudecken. Es ist wichtig, dass alle Ausländer die notwendigen Vorkehrungen treffen, um die Reiseversicherung NUR bei der Zanzibar Insurance Corporation abzuschließen, die Kosten dafür sind ca. 44 USD, gültig bis zu 92 Tage (eine eigene Auslandskrankenversicherung wird nicht anerkannt).

Hinweis:
Eingeschränkte Mobilität

Bitte beachten Sie, dass unsere Pauschalreisen im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind, sofern die Produktbeschreibung hierzu keine abweichenden Angaben enthält.Gerne lassen wir Ihnen aber auf Verlangen genauere Informationen über eine solche Eignung unter Berücksichtigung Ihrer Bedürfnisse zukommen.

Wichtige Informationen:
Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass Auswirkungen auf Hoteleinrichtungen, Außenanlagen, Verpflegungsleistungen und Aktivitäten bspw. im Pandemiefall, aber auch Einschränkungen bei der Einreise/Ausreise sowie allgemeine Einhaltungen von  Bestimmungen vor Ort zu keiner Zeit ausgeschlossen sind.

Hinweis für Pauschalreisen (Flug+Hotel):
Bitte beachten Sie, dass unsere Informationen über Gepäckbestimmungen und Bordverpflegung Ihrer gebuchten Fluggesellschaft sowie Einreisebestimmungen, Zielgebiets- und Sonderinformationen Bestandteil Ihres Reisevertrages sind. Sie finden diese Informationen im Internet unter: LMX Flug- und Zielgebietsinformationen (http://www.lmx.info).

Info - Check-In Gebühren

Es wird darauf hingewiesen, dass bei folgenden Fluggesellschaften ein Online-Check-In vorzunehmen ist, da ansonsten zusätzliche Kosten für einen Check In am Flughafen anfallen. Die Online Check-In Zeiten und Gebühren am Flughafen pro Person/Kind sind wie folgt: Sun Express Online Check-In frühestens 36 Stunden und spätestens 3,5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 5,00 ; Eurowings Online Check-In frühestens 72 Stunden und spätestens 3 Stunden vor Abflug, ansonsten € 20 ; TuiFly Online Check-In frühestens 48 Stunden und spätestens 5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 25 ; Ryanair Online Check-In ggf. zuzüglich einer vorherigen Verifizierung frühestens 24 Stunden und spätestens 2 Stunden vor Abflug, ansonsten € 55.

Hinweis zu Zimmerbelegungen:
Bitte beachten Sie, dass sich bei einer Belegung im Doppelzimmer mit mehreren Zustellbetten die Nutzfläche der Räumlichkeiten verkleinert. Wir empfehlen Ihnen daher, sofern verfügbar, direkt ein Familienzimmer bestehend aus einem Raum oder aus mehreren Räumen, je nach Verfügbarkeit und Angebot des jeweiligen Hotels, zu buchen. Weiterhin ist die Größe der zur Verfügung gestellten Betten abhängig von den jeweiligen regionalen Besonderheiten der Hotelmöblierung.

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Desinfektionsspender
  • Hygiene-Training für Personal
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
Verpflegung
  • Verpackte Gerichte (individuell verpackte Gerichte)
Zimmer
  • Housekeeping nur auf Anforderung
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzmasken für Gäste (ohne Gebühr)
  • Kontaktloses Bezahlen
  • Medizinische Fernkonsultation
  • Keine berührungsintensive Ausstattung in den öffentlichen Bereichen

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Szállásleírás

Szállás szolgáltatások

Szállásértékelés

Átlagos (3 értékelés alapján)

Információk a vélemények ellenőrzéséről

Invia értékelési arány 3,7 / 5

Zsófia H. K.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.hu) Tartózkodás időpontja: 2025.10.13 - 10.21. Értékelve: Október 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Értékelés: 4/5 Zanzibár, Nungwi

Az utazás jó volt, csak ajánlani tudom. Ami esetleg érdemelne előre egy említést az az, hogy az utazás részét képezte esetünkben egy fél órás megálló egy másik repülőtéren. Ez okozott némi kétségbeesést miután felszállítottak a gépre és megláttuk, hogy az uticél a szárazföld.

Az utazás jó volt, csak ajánlani tudom. Ami esetleg érdemelne előre egy említést az az, hogy az utazás részét képezte esetünkben egy fél órás megálló egy másik repülőtéren. Ez okozott némi kétségbeesést miután felszállítottak a gépre és megláttuk, hogy az uticél a szárazföld.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Ár 5,0 / 5

Elhelyezés
A szállás kitűnő volt. A leírásban szerepelt hogy 300 méterre van a tengerpartjától, de nekem annyinak sem tűnt. Mellette sok bevásárlási lehetőség, szuvenír és kisbolt is volt. Maga a szoba szép, rendezett, kényelmes, és ami egy tengerparti nyaralásnál véleményem szerint elengedhetetlen, tiszta volt, köszönhetően a minden napos takarításnak és tötlközőcserének.

Ellátás
Az ellátás szintén kitűnő volt. Fél panziós ellátást vettünk igénybe, svéd asztalos reggelivel és vacsorával, ami rendkívül bőséges volt, a személyzet pedig vidám és kedves. Vasárnap ráadásul alakart lehetett vacsorázni, ami különösen jó volt, tekintve hogy a szálláson étterem is működik, aminek rendkívül széles választéka van.

Szállás szolgáltatások
A becsekkoláskor nem tájékoztattak róla, hogy az utolsó napunkon mikor kell majd elhagynunk a szobát. Az utolsó napunk attól volt különleges, hogy este 11 órakor jött értünk a transzfer, a gépünk pedig másnap hajnali 3 órakor indult haza. Ez vetette fel a problémár is, mert mi ez alapján, illetve hogy nem kaptunk külön tájékoztatást sem érkezésünkkor, sem reggel, azt feltételeztünk, hogy későbbi kicsekkolásunk lesz. A tengerpartról 11 óra 50 perckor a recepciós (aki mellett aznap 4 alkalommal mentünk már el), megkérdezte, mikor csekkolunk ki, aznap, vagy másnap. Mivel ekkor még a transzfer időpontjáról sem kaptam az iroda emberétől tájékoztatást, ezt nem tudtam megmondani, kértem egy perc türelmet, hogy felvegyem vele a kapcsolatot és megkérdezzem hogy még az aktuális napra várhatjuk az autót, vagy éjfél után fog jönni. (Itt hozzá kell tennem, hogy ezt a kérdést a kinti asszisztenciának már feltettem az érkezésünk másnapján, de ekkor még nem kaptam információt. Külön kérése volt, hogy a repülő indulása előtt egy nappal kérdezzek rá ismét). Megkaptam a választ, jeleztem a recepciósnap hogy este 11-kor jön értünk a transzfer, aki erre mosolygott hogy oké, kitöltetett velünk egy elégedettségi kérdőívet, majd miután mindenre megadtam a maximum értékelést, közölte hogy akkor 10 percünk van elhagyni a szobát, mert a kicsekkolás így délben van. Ekkor merült fel a kérdés, hogy oké, de fürdenünk kéne, össze kéne pakolni amit eddig még nem tettünk el és mit csinálunk este 11-ig, ha elzavarnak minket a szobánkból. Férjem megkérdzete, ha ráfizetünk, lehet e későbbi kicsekkolást kérni, a válasz nemleges volt. Utána megkérdeztük, oké, de akkor tudunk e valahol mosdót, zuhanyzót használni ha kell. Készséges válasz volt erre, hogy természetesen, a SPA-ban van, azt használhatjuk. Igen ám, de amikor délután szerettüknk volna elmenni zuhanyozni, egy másik recepciós volt, aki meghallgatta a történetünket, de nem engedett minket a SPA-ba, csak a recepció mögötti részt használhattik, ahol csak wc volt.. Ez a napunk így szenvedés volt.

Tengerpart
A tengerpart közel volt, a "sétálóutca" irányából, egy jó étterem mellett volt egy lejáró. Az apály-dagály állásától függően tapasztaltunk hínár áradatot a parton vagy a vízben. Egyébként homokos, a víz meleg. Októberben volt élet, de nem kifejezetten mondanám zsúfoltnak. Ellenben lépten nyomon megkörnyékezték az embert a helyiek a portékájukkal, ami rém kellemetlen volt.

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Barbara W.

Szállásértékelések 3,3 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.09.10 - 09.18. Értékelve: Szeptember 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Értékelés: 4/5 Zanzibár, Nungwi

A *** ügynökség üdüléseket értékesít a Canary Golden Hotelben, fotókkal és a szállodáról szóló értékelésekkel illusztrálva. A Canary Hotel & Spa két különböző épületből áll.

A *** ügynökség üdüléseket értékesít a Canary Golden Hotelben, fotókkal és a szállodáról szóló értékelésekkel illusztrálva. A Canary Hotel & Spa két különböző épületből áll.

Elhelyezés 3,0 / 5

Ellátás 3,0 / 5

Környék 4,5 / 5

Ár 2,5 / 5

Elhelyezés
A Canary Golden Hotel szállása megfelelő volt. A személyzet mindent megtett. Az egyetlen hátrány a szag volt. A Canary Hotel and Spa szállása sokkal magasabb színvonalú volt.

Ellátás
Reggeli - rendben

Szállás szolgáltatások
nem használtam

Tengerpart
Gyönyörű, tiszta. Moderált értékelés.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Értékelések szűrése

Zsófia H. K.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.hu) Tartózkodás időpontja: 2025.10.13 - 10.21. Értékelve: Október 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Értékelés: 4/5 Zanzibár, Nungwi

Az utazás jó volt, csak ajánlani tudom. Ami esetleg érdemelne előre egy említést az az, hogy az utazás részét képezte esetünkben egy fél órás megálló egy másik repülőtéren. Ez okozott némi kétségbeesést miután felszállítottak a gépre és megláttuk, hogy az uticél a szárazföld.

Az utazás jó volt, csak ajánlani tudom. Ami esetleg érdemelne előre egy említést az az, hogy az utazás részét képezte esetünkben egy fél órás megálló egy másik repülőtéren. Ez okozott némi kétségbeesést miután felszállítottak a gépre és megláttuk, hogy az uticél a szárazföld.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Ár 5,0 / 5

Elhelyezés
A szállás kitűnő volt. A leírásban szerepelt hogy 300 méterre van a tengerpartjától, de nekem annyinak sem tűnt. Mellette sok bevásárlási lehetőség, szuvenír és kisbolt is volt. Maga a szoba szép, rendezett, kényelmes, és ami egy tengerparti nyaralásnál véleményem szerint elengedhetetlen, tiszta volt, köszönhetően a minden napos takarításnak és tötlközőcserének.

Ellátás
Az ellátás szintén kitűnő volt. Fél panziós ellátást vettünk igénybe, svéd asztalos reggelivel és vacsorával, ami rendkívül bőséges volt, a személyzet pedig vidám és kedves. Vasárnap ráadásul alakart lehetett vacsorázni, ami különösen jó volt, tekintve hogy a szálláson étterem is működik, aminek rendkívül széles választéka van.

Szállás szolgáltatások
A becsekkoláskor nem tájékoztattak róla, hogy az utolsó napunkon mikor kell majd elhagynunk a szobát. Az utolsó napunk attól volt különleges, hogy este 11 órakor jött értünk a transzfer, a gépünk pedig másnap hajnali 3 órakor indult haza. Ez vetette fel a problémár is, mert mi ez alapján, illetve hogy nem kaptunk külön tájékoztatást sem érkezésünkkor, sem reggel, azt feltételeztünk, hogy későbbi kicsekkolásunk lesz. A tengerpartról 11 óra 50 perckor a recepciós (aki mellett aznap 4 alkalommal mentünk már el), megkérdezte, mikor csekkolunk ki, aznap, vagy másnap. Mivel ekkor még a transzfer időpontjáról sem kaptam az iroda emberétől tájékoztatást, ezt nem tudtam megmondani, kértem egy perc türelmet, hogy felvegyem vele a kapcsolatot és megkérdezzem hogy még az aktuális napra várhatjuk az autót, vagy éjfél után fog jönni. (Itt hozzá kell tennem, hogy ezt a kérdést a kinti asszisztenciának már feltettem az érkezésünk másnapján, de ekkor még nem kaptam információt. Külön kérése volt, hogy a repülő indulása előtt egy nappal kérdezzek rá ismét). Megkaptam a választ, jeleztem a recepciósnap hogy este 11-kor jön értünk a transzfer, aki erre mosolygott hogy oké, kitöltetett velünk egy elégedettségi kérdőívet, majd miután mindenre megadtam a maximum értékelést, közölte hogy akkor 10 percünk van elhagyni a szobát, mert a kicsekkolás így délben van. Ekkor merült fel a kérdés, hogy oké, de fürdenünk kéne, össze kéne pakolni amit eddig még nem tettünk el és mit csinálunk este 11-ig, ha elzavarnak minket a szobánkból. Férjem megkérdzete, ha ráfizetünk, lehet e későbbi kicsekkolást kérni, a válasz nemleges volt. Utána megkérdeztük, oké, de akkor tudunk e valahol mosdót, zuhanyzót használni ha kell. Készséges válasz volt erre, hogy természetesen, a SPA-ban van, azt használhatjuk. Igen ám, de amikor délután szerettüknk volna elmenni zuhanyozni, egy másik recepciós volt, aki meghallgatta a történetünket, de nem engedett minket a SPA-ba, csak a recepció mögötti részt használhattik, ahol csak wc volt.. Ez a napunk így szenvedés volt.

Tengerpart
A tengerpart közel volt, a "sétálóutca" irányából, egy jó étterem mellett volt egy lejáró. Az apály-dagály állásától függően tapasztaltunk hínár áradatot a parton vagy a vízben. Egyébként homokos, a víz meleg. Októberben volt élet, de nem kifejezetten mondanám zsúfoltnak. Ellenben lépten nyomon megkörnyékezték az embert a helyiek a portékájukkal, ami rém kellemetlen volt.

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Barbara W.

Szállásértékelések 3,3 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.09.10 - 09.18. Értékelve: Szeptember 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Értékelés: 4/5 Zanzibár, Nungwi

A *** ügynökség üdüléseket értékesít a Canary Golden Hotelben, fotókkal és a szállodáról szóló értékelésekkel illusztrálva. A Canary Hotel & Spa két különböző épületből áll.

A *** ügynökség üdüléseket értékesít a Canary Golden Hotelben, fotókkal és a szállodáról szóló értékelésekkel illusztrálva. A Canary Hotel & Spa két különböző épületből áll.

Elhelyezés 3,0 / 5

Ellátás 3,0 / 5

Környék 4,5 / 5

Ár 2,5 / 5

Elhelyezés
A Canary Golden Hotel szállása megfelelő volt. A személyzet mindent megtett. Az egyetlen hátrány a szag volt. A Canary Hotel and Spa szállása sokkal magasabb színvonalú volt.

Ellátás
Reggeli - rendben

Szállás szolgáltatások
nem használtam

Tengerpart
Gyönyörű, tiszta. Moderált értékelés.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Henryk Józef S.

Szállásértékelések 2,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.06.25 - 07.03. Értékelve: Július 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Értékelés: 4/5 Zanzibár, Nungwi

Nincs olyan szálloda, amelyik *** makacsul ajánlatokat tesz. Leírom az esetemet, ami engem érintett. A *** weboldalán lefoglaltam és kifizettem a Canary Nungwi Hotel & Restaurant szobáját, és szerződést kaptam a Canary Nungwi Hotel & Spa szállodára. A valóságban a szálloda neve Canary Hotel & Spa. Miután 2025. június 25-én este, körülbelül 23 órakor megérkeztem ebbe a szállodába, a szálloda recepcióján nem volt foglalásom, annak ellenére, hogy bemutattam a *** irodától kapott szállásutalványt. Miután a szállodaigazgató egy órával felhívta a lakót a *** irodában, és én elégedetlenségemet fejeztem ki, a foglalásomat megtalálták, de egy másik szállodában, a Canary Goldenben szállásoltak el, amely körülbelül 100-150 méterre található a Canary Hotel & Spa-tól. Tiltakozásom ellenére szállást kellett találnom. Írtam a My *** alkalmazás chatjébe az egész helyzetről, és tájékoztattam a *** irodát, hogy ha nem kapom meg a lefoglalt szobát, visszatérítést követelek. Ennek ellenére a szállodaigazgató folyamatosan próbált meggyőzni arról, hogy a lefoglalt szobám megvan. Ismét írtam a My *** chatben, hogy a szobámat és a szállodámat nem változtatták meg. Csak a következő, körülbelül délután 4 órakor a Canary Hotel & Spa recepcióján tett látogatásom után irányítottak át a Canary Hotel & Spa recepciójára. 2025. július 26-án egy luxus szobát kaptam a lefoglalt szállodában, azaz a Canary Nungwi Hotel & Restaurantban, vagy inkább a Canary Hotel & Spa-ban.

Nincs olyan szálloda, amelyik *** makacsul ajánlatokat tesz. Leírom az esetemet, ami engem érintett. A *** weboldalán lefoglaltam és kifizettem a Canary Nungwi Hotel & Restaurant szobáját, és szerződést kaptam a Canary Nungwi Hotel & Spa szállodára. A valóságban a szálloda neve Canary Hotel & Spa. Miután 2025. június 25-én este, körülbelül 23 órakor megérkeztem ebbe a szállodába, a szálloda recepcióján nem volt foglalásom, annak ellenére, hogy bemutattam a *** irodától kapott szállásutalványt. Miután a szállodaigazgató egy órával felhívta a lakót a *** irodában, és én elégedetlenségemet fejeztem ki, a foglalásomat megtalálták, de egy másik szállodában, a Canary Goldenben szállásoltak el, amely körülbelül 100-150 méterre található a Canary Hotel & Spa-tól. Tiltakozásom ellenére szállást kellett találnom. Írtam a My *** alkalmazás chatjébe az egész helyzetről, és tájékoztattam a *** irodát, hogy ha nem kapom meg a lefoglalt szobát, visszatérítést követelek. Ennek ellenére a szállodaigazgató folyamatosan próbált meggyőzni arról, hogy a lefoglalt szobám megvan. Ismét írtam a My *** chatben, hogy a szobámat és a szállodámat nem változtatták meg. Csak a következő, körülbelül délután 4 órakor a Canary Hotel & Spa recepcióján tett látogatásom után irányítottak át a Canary Hotel & Spa recepciójára. 2025. július 26-án egy luxus szobát kaptam a lefoglalt szállodában, azaz a Canary Nungwi Hotel & Restaurantban, vagy inkább a Canary Hotel & Spa-ban.

Elhelyezés 3,0 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Ár 3,0 / 5

Elhelyezés
Az első éjszaka a Canary Golden Hotelben szörnyű volt. A fennmaradó 6 éjszaka a szállodában és a szobában rendben volt.

Ellátás
Csak reggelit ettem. Semmi különös, éhezni nem lehet, de egy négycsillagos szállodához képest nagyon szegényes volt és nem volt választékos. Ráadásul néha még a szerény étlap is hiányzott, mert üres volt. Egyszer próbáltam ebédet (vacsorát) rendelni az étlapról. Finom volt, de nagyon sokáig és nagyon drága volt a várakozás. Ráadásul euróban fizettem, amit 2000 tanzániai shillingre (TS) váltottak be, miközben a valóságban az euró 2950 TS-ért kelt el a pénzváltónál. A szállodám éttermének fent említett hiányosságai miatt ez volt az utolsó étkezés, amit abban a szállodában vettem, ahol megszálltam. Sajnos a reggelivel még mindig kénytelen voltam foglalkozni.

Szállás szolgáltatások
Nem vettem igénybe, mert a masszázs ugyanolyan volt, mint a strandon, de a szállodámban kétszer annyiba került.

Tengerpart
Kellemes strand, de az időjárás nagyon változékony volt. Hat napból (melyek közül az egyik egy egész napos kirándulás volt) három napon esett az eső vagy felhős volt. Ráadásul, hogy úszni lehessen, messze ki kell menni az Indiai-óceánba, mivel az apály napközben van, és a part nagyon sekély. Ráadásul sok az alga és némi zöld békalencse. Nincsenek vízimentők a parton. A legrosszabb az egészben, hogy nem lehet pihenni, mert folyamatosan kereskedők és maszájok zaklatnak, akik nagy számban vannak, és tömegesen kóborolnak. Lehet, hogy a nőket nem zavarja, de nekem nagyon nem tetszett. Zanzibár strandjai túl vannak értékelve. Moderált értékelés

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.

+36 1 501 5631

Időjárás

Mai időjárás

  • Levegő hőmérséklet 30 °C

  • Vízhőmérséklet 29 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Kítűnő
  2. Február: Kítűnő
  3. Március: Kítűnő
  4. Április: Ideális
  5. Május: Ideális
  6. Június: Ideális
  7. Július: Ideális
  8. Augusztus: Ideális
  9. Szeptember: Ideális
  10. Október: Ideális
  11. November: Ideális
  12. December: Ideális

További szállások, amelyek érdekelhetik