Vivien Panna M.
Ellenőrzött vélemény (Invia.hu) Tartózkodás időpontja: 2025.10.02 - 10.07. Értékelve: Október 2025
Adams Beach Értékelés: 5/5 Ciprus, Agia Napa
Sajnálattal kell megjegyeznünk, hogy rendkívül negatív élményekkel távoztunk a szállodából. Félpanziós ellátásunk mellett minden nap a hotel területén ebédeltünk és vacsoráztunk, az étkezéseket pedig helyben, kártyával vagy készpénzzel rendeztük.
A kijelentkezéskor azonban közölték velünk, hogy a 100 eurós letétből 64 eurót levontak, arra hivatkozva, hogy egy kártyás ebéd és az előző esti vacsoránál fogyasztott víz nem került kifizetésre. Ezt azzal indokolták, hogy minden vásárláskor kitöltöttük az általuk adott papírt, ami szerintük fizetési kötelezettséget jelentett.
Fontos megjegyezni, hogy senki nem tájékoztatott minket arról, hogy készpénzes fizetés esetén nem szükséges kitölteni ezt a dokumentumot. Mi minden alkalommal rendeztük a számlát, így a levonás teljesen indokolatlan volt.
A leginkább megdöbbentő az volt, hogy hiába kértük a biztonsági kamerafelvételek megtekintését az igazság tisztázása érdekében, ezt megtagadták arra hivatkozva, hogy az illetékes személy nincs jelen.
Megjegyeznénk továbbá, hogy minden étkezésnél és szolgáltatásnál adtunk borravalót, így különösen méltánytalan számunkra ez a bánásmód.
Ez az eljárás számunkra elfogadhatatlan, és komolyan megkérdőjelezi a hotel ügyfélkezelési gyakorlatát. A jövőben biztosan nem térünk vissza, és másoknak sem tudjuk jó szívvel ajánlani ezt a szálláshelyet.
Sajnálattal kell megjegyeznünk, hogy rendkívül negatív élményekkel távoztunk a szállodából. Félpanziós ellátásunk mellett minden nap a hotel területén ebédeltünk és vacsoráztunk, az étkezéseket pedig helyben, kártyával vagy készpénzzel rendeztük.
A kijelentkezéskor azonban közölték velünk, hogy a 100 eurós letétből 64 eurót levontak, arra hivatkozva, hogy egy kártyás ebéd és az előző esti vacsoránál fogyasztott víz nem került kifizetésre. Ezt azzal indokolták, hogy minden vásárláskor kitöltöttük az általuk adott papírt, ami szerintük fizetési kötelezettséget jelentett.
Fontos megjegyezni, hogy senki nem tájékoztatott minket arról, hogy készpénzes fizetés esetén nem szükséges kitölteni ezt a dokumentumot. Mi minden alkalommal rendeztük a számlát, így a levonás teljesen indokolatlan volt.
A leginkább megdöbbentő az volt, hogy hiába kértük a biztonsági kamerafelvételek megtekintését az igazság tisztázása érdekében, ezt megtagadták arra hivatkozva, hogy az illetékes személy nincs jelen.
Megjegyeznénk továbbá, hogy minden étkezésnél és szolgáltatásnál adtunk borravalót, így különösen méltánytalan számunkra ez a bánásmód.
Ez az eljárás számunkra elfogadhatatlan, és komolyan megkérdőjelezi a hotel ügyfélkezelési gyakorlatát. A jövőben biztosan nem térünk vissza, és másoknak sem tudjuk jó szívvel ajánlani ezt a szálláshelyet.
Elhelyezés
Sajnálattal kell megjegyeznünk, hogy rendkívül negatív élményekkel távoztunk a szállodából. Félpanziós ellátásunk mellett minden nap a hotel területén ebédeltünk és vacsoráztunk, az étkezéseket pedig helyben, kártyával vagy készpénzzel rendeztük.
A kijelentkezéskor azonban közölték velünk, hogy a 100 eurós letétből 64 eurót levontak, arra hivatkozva, hogy egy kártyás ebéd és az előző esti vacsoránál fogyasztott víz nem került kifizetésre. Ezt azzal indokolták, hogy minden vásárláskor kitöltöttük az általuk adott papírt, ami szerintük fizetési kötelezettséget jelentett.
Fontos megjegyezni, hogy senki nem tájékoztatott minket arról, hogy készpénzes fizetés esetén nem szükséges kitölteni ezt a dokumentumot. Mi minden alkalommal rendeztük a számlát, így a levonás teljesen indokolatlan volt.
A leginkább megdöbbentő az volt, hogy hiába kértük a biztonsági kamerafelvételek megtekintését az igazság tisztázása érdekében, ezt megtagadták arra hivatkozva, hogy az illetékes személy nincs jelen.
Megjegyeznénk továbbá, hogy minden étkezésnél és szolgáltatásnál adtunk borravalót, így különösen méltánytalan számunkra ez a bánásmód.
Ez az eljárás számunkra elfogadhatatlan, és komolyan megkérdőjelezi a hotel ügyfélkezelési gyakorlatát. A jövőben biztosan nem térünk vissza, és másoknak sem tudjuk jó szívvel ajánlani ezt a szálláshelyet.
Ellátás
Sajnálattal kell megjegyeznünk, hogy rendkívül negatív élményekkel távoztunk a szállodából. Félpanziós ellátásunk mellett minden nap a hotel területén ebédeltünk és vacsoráztunk, az étkezéseket pedig helyben, kártyával vagy készpénzzel rendeztük.
A kijelentkezéskor azonban közölték velünk, hogy a 100 eurós letétből 64 eurót levontak, arra hivatkozva, hogy egy kártyás ebéd és az előző esti vacsoránál fogyasztott víz nem került kifizetésre. Ezt azzal indokolták, hogy minden vásárláskor kitöltöttük az általuk adott papírt, ami szerintük fizetési kötelezettséget jelentett.
Fontos megjegyezni, hogy senki nem tájékoztatott minket arról, hogy készpénzes fizetés esetén nem szükséges kitölteni ezt a dokumentumot. Mi minden alkalommal rendeztük a számlát, így a levonás teljesen indokolatlan volt.
A leginkább megdöbbentő az volt, hogy hiába kértük a biztonsági kamerafelvételek megtekintését az igazság tisztázása érdekében, ezt megtagadták arra hivatkozva, hogy az illetékes személy nincs jelen.
Megjegyeznénk továbbá, hogy minden étkezésnél és szolgáltatásnál adtunk borravalót, így különösen méltánytalan számunkra ez a bánásmód.
Ez az eljárás számunkra elfogadhatatlan, és komolyan megkérdőjelezi a hotel ügyfélkezelési gyakorlatát. A jövőben biztosan nem térünk vissza, és másoknak sem tudjuk jó szívvel ajánlani ezt a szálláshelyet.
Szállás szolgáltatások
Sajnálattal kell megjegyeznünk, hogy rendkívül negatív élményekkel távoztunk a szállodából. Félpanziós ellátásunk mellett minden nap a hotel területén ebédeltünk és vacsoráztunk, az étkezéseket pedig helyben, kártyával vagy készpénzzel rendeztük.
A kijelentkezéskor azonban közölték velünk, hogy a 100 eurós letétből 64 eurót levontak, arra hivatkozva, hogy egy kártyás ebéd és az előző esti vacsoránál fogyasztott víz nem került kifizetésre. Ezt azzal indokolták, hogy minden vásárláskor kitöltöttük az általuk adott papírt, ami szerintük fizetési kötelezettséget jelentett.
Fontos megjegyezni, hogy senki nem tájékoztatott minket arról, hogy készpénzes fizetés esetén nem szükséges kitölteni ezt a dokumentumot. Mi minden alkalommal rendeztük a számlát, így a levonás teljesen indokolatlan volt.
A leginkább megdöbbentő az volt, hogy hiába kértük a biztonsági kamerafelvételek megtekintését az igazság tisztázása érdekében, ezt megtagadták arra hivatkozva, hogy az illetékes személy nincs jelen.
Megjegyeznénk továbbá, hogy minden étkezésnél és szolgáltatásnál adtunk borravalót, így különösen méltánytalan számunkra ez a bánásmód.
Ez az eljárás számunkra elfogadhatatlan, és komolyan megkérdőjelezi a hotel ügyfélkezelési gyakorlatát. A jövőben biztosan nem térünk vissza, és másoknak sem tudjuk jó szívvel ajánlani ezt a szálláshelyet.
Tengerpart
Több helyen szemetes és rendezetlen volt, ami egy ötcsillagos szállodától elfogadhatatlan. A tisztaság hiánya jelentősen rontotta az ott-tartózkodás élményét.
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)







