Aneta D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.10.26 - 11.02. Értékelve: November 2025
Mediterraneo Értékelés: 4/5 Görögország, Kréta
A szolgáltatás minősége biztosan nem felelt meg a négycsillagos szállodáénak. Ráadásul csalódást okozott, hogy az eredeti indulási idő körülbelül hajnali 1 óra volt, és néhány nappal az indulás előtt 17:55-re módosították a járatunkat. Amikor megérkeztünk a szállodába, 23:30 volt. Így a bárban az all-inclusive szolgáltatásokat sem vettük igénybe, mert 23:00-ig all-inclusive szolgáltatások voltak, és ételt sem kaptunk, így éhesen feküdtünk le. Így tulajdonképpen egy egész napot elvesztettünk a tartózkodásunkból valamilyen ismeretlen okból. Az 1 órás járat megtörtént, így nem értettük, miért változtattak rajta az utolsó pillanatban. Nagyon langyos vízzel rendelkező szobát kaptunk, az erkélyajtó pedig nem záródott be, és rosszul zárt, így el sem tudtunk aludni, mert egy meluzin alakult ki, és egy kellemetlen hangot kellett hallgatnunk.
A szolgáltatás minősége biztosan nem felelt meg a négycsillagos szállodáénak. Ráadásul csalódást okozott, hogy az eredeti indulási idő körülbelül hajnali 1 óra volt, és néhány nappal az indulás előtt 17:55-re módosították a járatunkat. Amikor megérkeztünk a szállodába, 23:30 volt. Így a bárban az all-inclusive szolgáltatásokat sem vettük igénybe, mert 23:00-ig all-inclusive szolgáltatások voltak, és ételt sem kaptunk, így éhesen feküdtünk le. Így tulajdonképpen egy egész napot elvesztettünk a tartózkodásunkból valamilyen ismeretlen okból. Az 1 órás járat megtörtént, így nem értettük, miért változtattak rajta az utolsó pillanatban. Nagyon langyos vízzel rendelkező szobát kaptunk, az erkélyajtó pedig nem záródott be, és rosszul zárt, így el sem tudtunk aludni, mert egy meluzin alakult ki, és egy kellemetlen hangot kellett hallgatnunk.
Elhelyezés
Csalódott voltam a szállással és a szoba berendezésével, és eleinte elégedetlen voltam, amíg meg nem szoktam. A bútorok és az általános berendezés nagyon elavult volt. Az egyetlen új dolog, amivel a szoba büszkélkedhetett, Temu képe volt pár dollárért. Rögtön reggel panaszkodtam a betört erkélyajtóra és a forró, nem folyó vízre a recepción, amikor a recepciós arrogánsan közölte velem, hogy küld valakit megnézni, de valószínűleg peches vagyok, mert kint fújt a szél, és nem tudtak mit tenni. Majdnem egész délelőtt a szobában vártunk, és senki sem jelent meg. A helyzetet a foglalási iroda szolgáltatásával kellett megoldanom, mert a javítás egy egész nap nem történt meg. Azonban meg kell dicsérnem a foglalási iroda szolgáltatását, akik azonnal intéztek egy szerelőt, aki megpróbálta megjavítani az ajtót. A kilincset megjavították, de az ajtótömítést és a vizet nem, így ismét nem tudtunk aludni. Minden csak négy napos tartózkodásunk után lett helyrehozva. A szálloda valószínűleg csak négy csillagot kapott, így a turistáknak szobánként és éjszakánként 10 eurós idegenforgalmi adót kellett fizetniük.
Ellátás
Az étel egészen elfogadható volt. Csak a reggelivel kapcsolatban voltak fenntartásaink, ami elég ismétlődő volt. Számomra elég kicsi volt a választék, de az ízére nem panaszkodhatom. Számomra az étel rendben volt, leszámítva a koszos poharakat és a hiányzó evőeszközöket.
Szállás szolgáltatások
Ahogy fentebb említettem, csalódott voltam a szálloda szolgáltatásaiban és a recepciós hozzáállásában is. Amikor az ötödik napon megkérdeztem a recepcióst, hogy a takarítónő végre kicserélhetné-e a törölközőinket és beágyazhatná-e az ágyat, természetesen arrogáns hangnemben válaszolt, de amikor este a szobaszerviz után visszatértünk, semmi sem változott. Bár nem tetszett, hogy újra az utazási iroda szolgáltatásait kellett zavarnom, legalább tiszta törölközőket cseréltek nekünk. Másnap a takarítónő egy szemeteszsákban hagyta a törölközőinket a WC ablaka mögött. A zsák túl vékony volt és elszakadt, ráadásul aznap esett az eső, így a törölközők vizesek voltak. Az volt a benyomásom, hogy a takarítónő szándékosan tette ezt velünk.
Tengerpart
A strandra való eljutáshoz át kellett kelni az úton, vagy egy kis, nagyon alacsony földalatti átjárón kellett áthaladni. A szállodában nincs bár a strandon. Hozni kell saját harapnivalót és takarót vagy törölközőt, mert a napozóágyak külön díj ellenében állnak rendelkezésre. A strand tiszta, homokos és problémamentes volt. Még soha nem láttam olyan szállodát, amelynek ne lenne bár a strandon az all-inclusive csomag részeként.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)







