Sajnos a törökországi utam nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. A Kleopatra Ada Hotel nagy csalódás volt – mind a színvonal, mind a személyzet hozzáállása sok kívánnivalót hagyott maga után. A békés nyaralás helyett stresszt és kellemetlen helyzeteket tapasztaltam, amelyek elrontották az összélményt.
Elhelyezés
A szoba rossz állapotban volt – a tisztaság sok kívánnivalót hagyott maga után, a színvonal pedig határozottan elmaradt az ajánlatban ígérttől. A kényelem helyett középszerűség érzése uralkodott. A szobában lévő hangyák hemzsegtek egymástól, ami katasztrofális volt.
Ellátás
Az étel monoton és silány volt. A változatos konyha helyett az ételek ismétlődőek voltak, és gyorsan fárasztóvá váltak. Ráadásul az egyik étkezés után rosszul éreztem magam, aminek semmiképpen sem szabadna megtörténnie nyaralás közben. Ami még rosszabb, a szállodai személyzet fele ételmérgezést kapott, két orosz nőt pedig szalmonella gyanújával kórházba szállítottak. Ez azt mutatja, hogy a probléma nem elszigetelt volt, hanem széles körben elterjedt, és közvetlenül az ételek rossz minőségéből fakadt.
Szállás szolgáltatások
A legnagyobb probléma a kiszolgálás – a professzionalizmus és a vendégszolgálat hiánya. Volt olyan helyzetem is, amikor pénzt vesztettem, és a pénztárcám és a dokumentumaim visszaszerzése hihetetlenül stresszes volt, és a recepcióval is veszekedtem. A személyzet nem volt segítőkész; épp ellenkezőleg – úgy éreztem, mintha el akarnák titkolni a problémát. Ez teljesen elfogadhatatlan.
Tengerpart
A strand állítólag közel van, de egyáltalán nem felel meg az all-inclusive ajánlatok színvonalának. A napozóágyak külön díj ellenében vehetők igénybe, akárcsak a strandbár – ami abszurd, tekintve, hogy a szálloda a teljes ellátást és az italokat az árban hirdeti. A pihentető kikapcsolódás helyett a vendégeknek minden további díjat ki kell fizetniük.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra