

Megnyitás | Vissza a főmenühöz
Dél-Dalmácia régiója a horvátországi Adriai-tenger partvidéke mentén helyezkedik el. A népszerű turisztikai terület a horvát tengerpart legdélebbi és legkisebb tájegysége. Dél-Dalmácia központi városa a páratlan szépségű Dubrovník, amely egyben Dubrovník-Neretva megye székhelye is. Jelentős helysége még Korčula szigete és Orebić. A varázslatos természeti adottságú vidék egzotikus tengerpartokat, csendes üdülőhelyeket és történelmi látnivalókat is kínál az ide ellátogatóknak. Építészeti sajátosságai a régmúlt idők hangulatát idézik. A különleges régió kiváló lehetőséget nyújt a felhőtlen kikapcsolódásra, érdemes megkóstolnunk a nagyszerű helyi bor- és ételkülönlegességeket. A mediterrán tartomány nem véletlenül lett az utazóközönség kedvence.
Roman D.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.04.25 - 05.02. Értékelve: Május 2025
Remisens Albatros Értékelés: 4/5 Horvátország, Dél-Dalmácia
1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.
1. Mivel 65 év feletti vagyok, és keringési betegségeim vannak (vérnyomás, a feleségem és az enyém), a krakkói indulású 18:05-ös ajánlatot választottuk, mivel éjszaka nem tudunk utazni, és ez volt az eredeti szerződés, amelyet megkaptam és kifizettem. Fizetés után kíváncsiságból beléptem a *** iroda ügyfélszolgálati részlegébe, és megtudtam, hogy az indulási időpont április 25-én 18:05-ről 22:35-re változott. Az irodából senki sem vette a fáradságot, hogy felhívjon minket és tájékoztasson erről. Mi mindenképpen lemondanánk erről a lehetőségről. Miután felhívtam a *** segélyvonalat, megtudtam, hogy az időpont módosítható, és minden rendben van. 2. Sem az üzemeltetőtől (beszéltünk az ajánlatról), sem az irodából senki nem tájékoztatott minket arról, hogy ahhoz, hogy a repülőgépen melletted ülj, külön díjat kell fizetni, amiről mi nem tudtunk, és amit szívesen kifizettünk volna. Kevesebb mint 24 órával a repülés előtt kaptuk meg a jegyeket, és nagyon meglepődtünk, amikor azt tapasztaltuk, hogy én a gép elején ültem, a feleségem pedig leghátul. Ez a helyzet további stresszt okozott számunkra, mert nem erre számítottunk, és egyik irodában sem gondoskodott senki a házaspár nyugalmáról és kényelméről. 3. ***/-tól azt az információt kaptuk, hogy *** képviselője vár ránk a dubrovniki repülőtéren, és meg kell ismerkednünk a logójával, hogy könnyebben megtaláljuk. Nem vettünk észre senki ilyesmit az érkezési csarnokban, de ott egy magánember állt egy darab kartonnal, amin nem volt *** logó, csak az R.Dudek felirat és valami más név. Azt mondta, mindkettőnket elvisz a cavtati Albatros Hotelbe. Összejöttünk egy másik párral, akiknek egy másik városban volt foglalásuk.
Elhelyezés
4. Miután elvittek minket az Albatros Hotelbe, egyedül mentünk a recepcióra. Már egy órával hajnali 1 előtt volt, és megtudtuk, hogy a szállodában nincsenek foglalások a nevünkre. A hölgy azt javasolta, hogy talán rossz szállodát választottunk. Arra gondoltunk, hogy valószínűleg a mi hibánk volt, hogy nem kerestük meg alaposan a Der Turistik képviselőjét a repülőtéren, és hogy a feliratos fickó valószínűleg csak a nevek egybeesése. Megmutattuk a recepciós hölgynek az összes utazási dokumentumunkat, igazoltuk, hogy foglalásunknak kellene lennie ebben a szállodában, de a hölgy széttárta a kezét, mondván, hogy nincs foglalása számunkra. Már nagyon fáradtak voltunk, mert a krakkói járat előtt még el kellett jutnunk a rzeszówi lakhelyünkről. A recepciós hölgy folyamatosan kereste az adatainkat a rendszerekben, kérdezgette, hogy egyénileg vagy csoportban vagyunk-e itt, kereste a nevünket néhány turistacsoportban, de hiába. Végül kiderült, hogy ugyanarra az időszakra és ugyanazokkal a tartózkodási feltételekkel van foglalása a rendszerben, de Logman vagy Longman néven (így értettem). Ismét megmutattam a dokumentumoknak, hogy mennyit fizettem a tartózkodásért zlotyban, átváltottam az összeget euróra a hölgynek, és ő ellenőrizte, hogy ezek a befizetések többé-kevésbé megegyeznek-e. Végül, körülbelül 45 perc elteltével a hölgy empatikusan viselkedett, és saját felelősségére úgy döntött, hogy a vezetéknevek eltérése ellenére elszállásol minket a szállodában. 5. Majdnem egy órával a szállodába érkezésünk után a hotelszobában találtuk magunkat. Már hajnali fél 1 körül járt az idő, és a nagy fáradtság, stressz és magas vérnyomás miatt nehezen tudtunk elaludni. Más szóval, egy álmatlan éjszaka. Már nem figyeltünk arra, hogy nem a ***-ban kért franciaágyat kaptuk, hanem két összetolt egyszemélyes ágyat.
Ellátás
6. Április 26-án reggel felhívtam az Exim forródrótját, ismertetve a fent említett helyzetet, és azt a választ kaptam, hogy mivel most nincs probléma, és nem rúgtak ki minket a szállodából, minden rendben van. Azért kértem tisztázást az ügyben, mert mi fog történni, ha Mr. és Mrs. Longman megérkezik? 7. Április 26-án, szombaton bepótolhattuk az átvirrasztott éjszakát, ahelyett, hogy élveztük volna a hely örömeit, ahol találtuk magunkat (azaz egy elvesztegetett napot). 8. Kevesebb mint egy nappal az indulás előtt, május 2-án, e-mailben megkaptuk a visszaútra szóló repülőjegyeket, de semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor, vagy hogy jön-e valaki értünk, hogy elvigyen a repülőtérre. Május 2-án reggel rákérdeztem a recepción, de senki sem tudott semmit. Szóval felhívtam a segélyvonalat, hogy *** újra, és a labda a segélyhívó számra pattant az angolul – amit nem beszélek – történő átutalással kapcsolatban. Végül a hölgy a forródrótról magára vállalta a dolgot, és végre kaptam információt az átszállás időpontjáról. A visszajáratunk csak este fél 8-kor indult, és ahelyett, hogy pihenhettünk volna, újabb hívások és fokozott stressz következett.
Szállás szolgáltatások
x
Tengerpart
x
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)
Miroslav J.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.10.26 - 11.01. Értékelve: November 2024
Osmine Értékelés: 3/5 Horvátország, Dél-Dalmácia
Nagyon szép szállás kiváló ételekkel, kellemes és mosolygós személyzettel. A hüllő tiszta volt.
Nagyon szép szállás kiváló ételekkel, kellemes és mosolygós személyzettel. A hüllő tiszta volt.
Elhelyezés
A szoba nagy és tiszta, kilátással a tengerre.
Ellátás
Nagyon finom ételek és jó választék
Tengerpart
Helyezze a Cistát.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!
Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.
Dél-Dalmácia területén a nyári időszak során kellemesen meleg és döntően napos időjárásra számíthatunk, mely ideális a tengerparti vakációhoz. Augusztusban a tenger vízhőfoka eléri a 28C fokot. Az őszi és téli hónapok jellemzően csapadékosak, a legtöbb eső novemberben és januárban esik. Dél-Dalmácia térségének évi átlaghőmérséklete 16C fok, klímáját a mediterrán éghajlati hatások határozzák meg.
Hőmérséklet 22 °C Éjjel 11 °C
A víz hőmérséklete 18 °C
Szombat 19 °C Éjjel 9 °C
Vasárnap 21 °C Éjjel 12 °C
Hétfő 24 °C Éjjel 14 °C
Kedd 24 °C Éjjel 15 °C
Összes térség és város