Dominikai Köztársaság Dominikai Köztársaság

Hivatalos megnevezés: Dominikai Köztársaság
Főváros: Santo Domingo
Állami irányítás: plurális köztársaság kétkamarás parlamenttel
Vallás: római katolikus 95%
Hivatalos nyelv: spanyol, a turistaközpontokban használatos az angol
Időeltérés: a közép-európai időhöz képest -5 és nyari időszámításkor -6 óra az eltérés

Dominikai Köztársaság - már 38 052 Ft-tól

DOMINIKAI KÖZTÁRSASÁG

A Dominikai Köztársaság minden szempontból rászolgál a trópusi paradicsom elnevezésre. Aki már járt itt, egészen biztosan visszavágyik. Az itt található szépségek miatt a Karib-tenger gyönygyszemének is nevezik. A kristálytiszta tengeren kívül itt találhatók a karibi térség legtermékenyebb völgyei, legnagyobb sztyeppjei és tavai, legmagasabb hegycsúcsa, itt láthatjuk a legtöbb nemzeti parkot és a karibi térség leghosszabb, pálmákkal övezett tengerpartját. A pihenni vágyó, a romantikus, ellenben a kalandvágyó turista is megtalálja a kedvére valót. A Hispaniola szigetén található földi paradicsomot Kolumbusz Kristóf fedezte fel 1492-ben, jelenleg ez a Karib-tenger második legnagyobb és legnépesebb állama. Kellemes meglepétésként hat, hogy az ide tervezett üdülés jóval olcsóbb, mint a többi karib-tengeri szigeten. A sziget legjelentősebb városa a főváros, Santo Domingo, amelyet 1496-ban alapítottak. Igazi látványosságnak minősül a városi erődítmény, az óváros koloniális stílusban megépült központja, a kiterjedt botanikuskert, vagy a Los Tres Ojes, amely egy 15 m belmagasságú cseppkőbarlang. Mindenképpen figyelmet érdemel Kolumbusz Kristóf háza, a Gyantamúzeum, vagy a washingtoni Fehér Ház kicsinyített, de pontos mása. Az ország ideális hely egy csodás és felejthetetlen üdülés eltöltéséhez.

Legújabb értékelések Dominikai Köztársaság

Összesen: 10 Szép hely, igényes szálloda, kedves személyzettel.

• 10 Szállás

Összegzés
Szép hely, igényes szálloda, kedves személyzettel. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Tiszta, rendezett, előfordult, hogy a légkondi nem működött áramszünet miatt, a Wi-fi kissé nehézkes működésű.

Ellátás
All inclusive, a mi igényeinknek tökéletesen megfelelt.

Botond H., 2017.09.19., Tartózkodás dátuma: 2017.09.09 - 09.16.
Régió: Dominikai Köztársaság Dominikai Köztársaság, Punta Cana, Hotel: IFA Villas Bavaro Beach Resort

Hasznosnak találta az értékést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 Luxus, teljes kényelem.

• 10 Szállás

Összegzés
Luxus, teljes kényelem. Teljes értékelés megtekintése

Névtelen, 2017.07.08., Tartózkodás dátuma: 2016.01.19 - 01.30.
Régió: Dominikai Köztársaság Dominikai Köztársaság, Punta Cana, Hotel: Secret Royal Beach Punta Cana

Beach bár 4 fénykép

Összesen: 9,4 .

• 8,5 Szállás

. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Szoba, nagyon nedves volt, penészes falak, ezen kívül más baj nem volt

Névtelen, 2017.05.29., Tartózkodás dátuma: 2017.05.05 - 05.14.
Régió: Dominikai Köztársaság Dominikai Köztársaság, Bayahibe, Hotel: Be Live Collection Canoa

Hasznosnak találta az értékést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 8,4 Ket hetet toltottunk el , nagyon jol ereztuk magunkat , harom napot esett az eso azon kivul sutott a nap mindig . Minimum 50 es faktoru...

• 9 Szállás
  • 8 Ellátás típusa
  • 8 Környék
  • 8 Alapár

Összegzés
Ket hetet toltottunk el , nagyon jol ereztuk magunkat , harom napot esett az eso azon kivul sutott a nap mindig . Minimum 50 es faktoru kremmel lehet csak kinn maradni a napon , utana 30 as , a vegen minimum 20 as - al. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A szoba nagyon szep uj kenyelmes uj agy semmi panaszunk nem volt a szobara bogarak nincsenek !

Ellátás
Az ellatas rengeteg , enni inni pazzar full cool !!

Hotel szolgáltatások
Nem probaltuk

Tengerpart
Szep de sok a fü , takaritjak de folyamatosan jon ki a vizbol , a hajok jonnek mennek gazolaj szag van az zavaro kicsit , a vizben semmi nincs latnivalo , buvarkodasra nem alkalmas ,

Névtelen, 2017.05.11.

Hasznosnak találta az értékést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 9,2 Szenzációsnak ígérkezett, nem is csalódtam, Gyönyörű, tágas a szoba, nagy erkéllyel, hatalmas területen fekvő a komplexum! A berendezés...

• 9 Szállás
  • 9 Környék
  • 9 Alapár

Összegzés
Szenzációsnak ígérkezett, nem is csalódtam, Gyönyörű, tágas a szoba, nagy erkéllyel, hatalmas területen fekvő a komplexum! A berendezés hófehér, az ágy kényelmes, a matrac legalább 25 cm, kemény! A tusoló is tágas, a WC külön, a törölközőket cserélik állandóan! Kávé és teafőző van, üdvözlőitalt sörnek néztem, de barna rum volt! A tengerpart álomszép! A személyzet segítőkész. Az ellátás szuper, a kínálat gazdag, a programokon jól szórakozhatunk, ha részt veszünk! A központi WI-FI nagyon gyenge, külön fizetőssel megoldható a nélkülözhetetlen internet használat. Csalódtam az időjárásban! 3napig szakadt az eső, kapucnis kabát, meleg ruha vált szükségessé, amit a repülőn is magunkon kellett tartani! Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A felújított szállások gyönyörűek! /érdemes a felárasat választani, nem bánja meg az ember/! Kényelmesek, tiszták, modernek, mindennel felszereltek! Tágas erkély is tartozik hozzájuk! A telefon töltők a falban vannak kiépítve, itt nem kell átalakító dugalj, mint máshol! A légkondi csendes! Beépített trezor külön térítésért! Óriási területen fekszik, ezért aki nem szeretne a pálmafák alatt gyalogolni, kezében az üdítővel, a türkizkék tengerpartig, bátran felülhet az állandósított közlekedési eszközre, oda-vissza. Egyetlen gyenge pontja az internet! A központi részen használandó ingyenes WI-FI zsúfolt, szinte használhatatlan! Extra pénzért lehet vásárolni, készülékenként külön-külön, de azt nem lehet megosztani, az is gyakran kidob, de a fizetőssel képeket tudtunk küldeni az itthoniaknak!

Ellátás
Terülj-terülj asztalsor "U" alakban, kiegészítve friss, facsart, 100%-os gyümölcsök nagy mennyiségével és választékával, előétel és sajtpulttal, de a desszertek is megtalálhatóak, melyeket különböző öntetekkel egészíthetünk ki, hogy a nyaralás végére vitamingombócokká váljunk! Semmi nem fogy el, ha később étkezünk! Inkább már korábban kicserélik a roskadozó tálakat! Minden nap próbálnak más, országonként eltérő típusú étellel kedveskedni. /ettünk kínait, dominikai specialitást, egész malacsültet, sushit.../, sőt a homárszezon miatt, kipróbáltuk a rákot is, ezt ugyan külön térítésért/. Mindennap teletál, de a saját országunk ízeit senki ne várja el! Egy központi étterem van, melyben csúcsidőben, kicsi várakozással jutunk az asztalhoz, de ezt is jól megoldották! Közlekedési rendőrként irányítják a vendéget a megüresedett helyre, attól kezdve már a gyomrunk befogadó képessége szab csak határt az ott időzőknek! A tengerparton is teljes étel és italkínálat, bármennyiszer fordulhat a szomjazó turista, persze All. ellátásnál.

Hotel szolgáltatások
A szálloda mindenre felkészült! Konditerem felszerelt, használtuk is, igaz a tengerparti homokban futás naplemente után, vagy séta, vonzóbbnak bizonyult. A SPA-t nem használtuk /mi még fiatalok voltunk a masszázsra/ 10-22 óráig szervezett programok szórakoztatják az aktív résztvevőket, vagy csak a bámészkodókat.Kényelmes, ingyenes, napágyak a medencénél és a strandon is, melyre naponta cserélhettük a strandtörölközőinket. Japánkakas kukorékolására ébredhettünk, a villáknál pedig 2 páva, néha nagy hanggal, volt a házőrző. A közbiztonsággal sincs gond! Látható és láthatatlan módon, de figyelnek ránk! A recepción segítőkészek, megoldják a problémát, ha van! Angolul jól beszélő fiatalember azonnal segített! pl.delfinfotózásról a CD mellé, videót rendeltünk utólag, Ő mondta, kihez forduljunk...

Tengerpart
Először voltam Punta Canán! Nekem mesébe illő látvány volt az első pillanattól. Ahol égig érő pálmafák a napernyők, szikrázóan fehér homokban gyalogolhatunk és azok a képeslapba illő türkizkék tengerszín árnyalatok, szóképekben leírhatatlanok. Az apály-dagály partra vetett növényei mutatták, hogy korábban a tengervíz meddig járt! Mindig kaptunk szabad ágyat, a tömeg eloszlott! Gyalog közelítettük meg a nagy kerten átgyalogolva, a pálmafák alatt, pinya ko ládát ittunk és csodáltuk az éppen beérő kókuszdiókat, vagy a szelíd tyúkokat,melyeket etettek a turisták.Tusoló, lábmosó, mindig tiszta WC van! A kényelmesebbek nyitott motoros járművel közlekedtek, mint a kis vonatokon.

Kálmán Imréné P., 2017.03.20., Tartózkodás dátuma: 2017.02.26 - 03.13.

Hasznosnak találta az értékést? Igen (8) Nem (1)