Bulgária - Balcsik Bulgária

• Repülési menetidő

01:35

• Leírás

A várost a híres antik költő és filozófus, Ovidius „Fehér városnak“ nevezte. Festőien szép kisváros, kevés szállodával, amelyek mészkősziklákon helyezkednek el. A hosszú partszakaszon halételeket kínáló és exotikus éttermek helyezkednek el, egészen barátságos árakkal. Bulgária harmadik legfontosabb kikötőjéból még oly messzi helyekre is szerveznek hajókirándulást, mint a Kaliakra-fok. A városközpont viszonylag kicsi, de bárokból nincs hiány, a parkban két fehér nyírfa alatt forrásvíz tör a felszínre. Ellátogathatunk a román Mária királyné lakhelyére, vagy Tuzlata iszapfürdőjébe. Mivel a hely Afrodité istennő szülőhelyeként ismert, Mária királyné 1926-ban itt építtetett lakhelyet. A nyári kastély a keleti és nyugati kultúra építészetének elemeit is tartalmazza, az épület körül élő kerítés és kaktuszkert is található.

Legújabb értékelések Bulgária - Balcsik

Összesen: 5,2 Szezon végi hangulat,sorozatosan zártak be mindent a parton, kevesebb volt a program lehetôség. Szozopol nem volt szerencsés választás.

• 5 Szállás
  • 5 Ellátás
  • 6 Környék
  • 5 Alapár

Összegzés:
Szezon végi hangulat,sorozatosan zártak be mindent a parton, kevesebb volt a program lehetôség. Szozopol nem volt szerencsés választás. Teljes leírás

Elhelyezés
Alapvetôen izléses, kényelmes szoba két fôre. A baj Az,hogy Mi hárman voltunk és a pótágy miatt nem lehetet kimenni Az erkélyre. Három fônek kényelmetlen.

Nem kértünk ellátást.

Hotel szolgáltatások
Sajnos nincs lift a hotelben és felcipelni böröndöket nem túl kellemes. Nincs semmi kert ahol lehetne pihenni. A böröndök biztonságba helyezése és a szoba elfoglalása közötti idô hosszú és kényelmetlen. Szerencsére volt WC ahova a várakozási idôben elmehettünk,de semmi más. Se tusoló,se légkondicionált helyiség.

Tengerpart
Szép volt, több partszakasz is volt a közelben. Homokos és lassan mélyülô. Kellemes, fürdözésre kiváló.

Németh Vilmosné, 2017.09.21., Tartózkodás időpontja: 2017.09.08 - 09.17.
Régió: Bulgária Bulgária, Balcsik, : Morska Zvezda

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 3,1 Primorsko egy szép hely, de a szálloda legfeljebb 2-3 napos szolgálati útra alkalmas, nem pedig egy nyaralásra.

• 3,1 Szállás
  • 2,8 Ellátás
  • 3,2 Környék
  • 3 Alapár

Bevezetés
Primorsko egy szép hely, de a szálloda legfeljebb 2-3 napos szolgálati útra alkalmas, nem pedig egy nyaralásra. Teljes leírás

Elhelyezés
Az utazási iroda információi szerint csak közvetlenül az úttól 1,5 m-re fekvő szobák bérelhetők, melyek az úttal vannak egy szinten ‼ A kipufogógázok az ablakon keresztül mind a szobába és az erkélyre jutottak. A nap 24 óráján át hallatszó zajról már nem is beszélve. A szobák ugyan szépek, de a fekvése gyerekek számára alkalmatlan.

Szép.

Összegzés
Többször voltam már Primorskoban, nagyon szép hely, de ezt a szállodát inkább elkerülöm.

Sušilová Hana, 2008.09.02., Tartózkodás időpontja: 2008.08.21 - 09.01.
Régió: Bulgária Bulgária, Balcsik, : Sea Star

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (2) Nem (0)

Összesen: Borzasztó unalom volt‼ A várost 1 nap alatt bejárhatja. A botanikus kert állítólag szuper, de nem vettem észre semmi különöset,...

Bevezetés
Borzasztó unalom volt‼ A várost 1 nap alatt bejárhatja. A botanikus kert állítólag szuper, de nem vettem észre semmi különöset, ráadásul a belépődíj személyenként 5 leva. Teljes leírás

Elhelyezés
A szálloda nem sokat ér. Este szinte minden behallatszik a szobára - alig aludtunk valamit. Ami kitűnő, az a légkondícionáló volt, ezt kihasználtuk.

Ellátás
Csak reggelink volt, ami meg kell mondani, szuper volt. Nagy volt a választék és finom volt az étel.

Hotel szolgáltatások
A személyzet és a szálloda medencéje szuper‼ Dícséretet érdemel a medence mellett a kiszolgálás.

Tengerpart
Ennél rosszabbal még nem találkoztam.

Csalódott vagyok.

Dvořák Petr, 2008.01.05., Tartózkodás időpontja: 2007.08.25 - 09.09.
Régió: Bulgária Bulgária, Balcsik, : Holiday Beach

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (7) Nem (0)

Összesen: 9,6 A nyaralást Last Minute-ben vásároltam, nagyon alacsony áron a magam és a barátnőm részére. Egyikünk sem számított rá, hogy ilyen...

• 9,4 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 8 Környék
  • 10 Alapár

Bevezetés
A nyaralást Last Minute-ben vásároltam, nagyon alacsony áron a magam és a barátnőm részére. Egyikünk sem számított rá, hogy ilyen csodálatos nyaralásban lesz részünk. Teljes leírás

Elhelyezés
Nagyon meglepődtünk, amikor megérkeztünk. A panzió lakályos, tiszta és nagyon jó fekvésű. Minden közel volt - a város, még a strand is, habár kicsit gyalogolni kellett, de nekünk ez nagyon megfelelt.

Ellátás
Étkezés nélküli nyaralást rendeltem, naponta éttermekben ebédeltünk és vacsoráztunk. Elmondhatom, hogy csupa finomságot ettünk és keveset fizettünk érte. Nem számítottunk rá, hogy minden ilyen olcsó lesz‼

Hotel szolgáltatások
Mire este hazatértünk a strandról, a szobában tisztaság volt, a fürdőszobát és a WC-t is beleértve. Amit kifogásolnék, hogy a fürdőszoba és a WC a folyosón volt, de ez nem jelentett akkora gondot. A legfontosabb, hogy csak mi használtuk.

Tengerpart
A strand gyönyörű, mivel a nagyobb szállodák strandjai zsúfoltak, találtunk olyan helyet, ahol kevesebben voltak, naponta oda jártunk. Még egy cseh családdal is megismerkedtünk, akik rendeszeresen nyaralnak itt, legalább volt témánk. A strand és a tenger tiszta. Nagyszerűek a strand bárjai, ahol gyakori vendégek voltunk.

Összegzés
Csodálatos nyaralás volt‼ Sütött a nap, gyönyörű, meleg volt a tenger - mi mást kívánhattunk volna még...

Brázda David, 2007.10.31., Tartózkodás időpontja: 2007.07.22 - 07.15.
Régió: Bulgária Bulgária, Balcsik, : pension Rumi

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (7) Nem (0)

Összesen: 9,3 Kicsit különleges nyaralásunk volt, mivel hatan utaztunk, három 18 és 30 év közötti pár. 3 szobánk volt egymáshoz közel , nagyon...

• 8,2 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 9,7 Környék
  • 10 Alapár

Bevezetés
Kicsit különleges nyaralásunk volt, mivel hatan utaztunk, három 18 és 30 év közötti pár. 3 szobánk volt egymáshoz közel , nagyon örültünk, mert 2 szobának volt közös erkélye. A 304 és 305-ös szobákban laktunk. Teljes leírás

Elhelyezés
Az elszállásolásra 3 órát vártunk, mivel az előző vendégek még nem hagyták el a szobát, aminek nem nagyon örültünk. Mivel együtt utaztunk, egy szobában átöltöztünk és addig kimentük a strandra. Szerény szállásunk volt, de nem hiányzott semmi, volt a szobán TV és hűtőszekrény is.

Ellátás
Reggelit rendeltünk, amit szervíroztak - salátát, rántottát, palacsintát. A bolgár konyha a miénktől eltérő, nem nagyon sóznak, de elégedettek voltunk.

Hotel szolgáltatások
A szállodai szolgáltatásokat nagyon jónak tartom. A személyzet igyekezett csehül is beszélni. Magunkkal vittük a notebookot, kamerákat, fényképezőgépeket, amit ka kimentünk, ott hagytunk a szobán, de soha nem veszett el semmi, még az apróbb dolgok sem.

Tengerpart
A strand a panziótól elég messze van, kb. 300 m-re, ez egy homokos strand. Minden 100 m-n úszómester volt, aki ügyelt a biztonságra. A tenger tiszta volt, ha messzebb úsztunk a parttól, párszor megcsíptek a medúzák. A strandon vizisportok is vannak - ejtőernyőzés, banánozás, szkútert, hajót is bérelhettünk.

Összegzés
A Rumi panzió a városka központjához közel fekszik, sok sátorban ajándéktárgyakat, frissítőket kínálnak. Az éttermekben hasonlóak az árak mint Csehországban. A kirándulások közül résztvettünk a szafarin. Egy nyitott jeep-pel utaztunk az érintetlen természetben, 3 helyen megálltunk. Egy bolgár településen, egy bolgár étteremnél és egy borospincénél, ahol borkóstolót tartottak. Mi egyedül autóbusszal voltunk Nessebarban, az óvárosban is és a Napfényes Parton. A buszjegy 5 levába került. Az autóbusz állomás a panziótól 1 km-re volt. Egyéni kirándulást csak akkor ajánlok, ha ismeri a cirill betűket és kicsit beszél oroszul.

Knespl Václav, 2007.08.27., Tartózkodás időpontja: 2007.08.26 - 08.19.
Régió: Bulgária Bulgária, Balcsik, : pension Rumi

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (3) Nem (0)