Átlagos szállás (2,6/5) A gyerekkel kb 4 órát vártunk a recepción és cigivel is védettek voltunk, hogy előbb kapok egy szobát Étel és vendéglátás átlag (2,2/5) Nincs miből válogatni a minden, az egész egy hétig csak a rizsről volt szó Felszereltség, szolgáltatások és személyzet a szállodai átlagnak (2,4/5) Kaptunk egy szobát, amelyben poloskák voltak, egészen a 3. napig, amikor a gyerekem és én már bokától megharaptunk szembenézni Mi 3 órát foglalkoztunk a fogadással, adnak még egy szobát, kb 3-an foglalkoztak vele a recepción, és csak egy elég emelt hang után kezdett történni valami, a legjobb az egészben hogy amikor az irtó a szobába érkezett, kilökött a szobából és nem engedte, hogy kivegyem a 3 éves kislányomat és elkezdte porolni a szobát és a lányom fulladozott, megpróbáltam a keresztet megszerezni. őt és vidd ki levegőért, lökött, hogy menjek el, a kicsi már nagyon üvöltött Mert égette az orrmelléküregét, ezért csak sikoltozva mentem oda érte, amikor megpróbáltam kimenni friss levegőért. azonnal szaladt és kézen fogva visszarántott, hogy a lányommal az ajtó közé állhassak és nézhessem a port, de maszk nélkül nem tudtam, mindannyian égtünk, így kb 3 perc múlva ugyanazt otthagyta a lányával a pázsiton, ahol a mocskot lélegeztük pár perc múlva visszajött, hogy most már rendben van a szoba és menjünk vissza a szobába, ami nem volt lehetséges, mert ilyenek után. egy deratozac nem lehet benne több órán keresztül a recepciót nem érdekelte, nem oldották meg, és nem akartak új szobát adni, a küldöttek pedig csak nevettek rajtam, és arrogánsan elküldtek valahova. hogy nem oldja meg, hogy a recepción meg kell oldani a hibákat és az utolsó üzenete az volt, hogy érezd jól magad és mosolyogj. A delegátus úr az egész csoportunkat feladta, mert durván megtámadta a többieket amiatt, hogy ők a szálloda ajánlataiból vásárolnak ide utakat és nem tőle. Ilyen urat még nem tapasztaltam egyetlen országban, ahol jártam. Ezt a szállodát rossz személyzet üzemelteti és teljesen inkompetens minden tekintetben, a szobákat hetente egyszer takarítják ki indulás után és az újonnan elszállásolt emberek felkészítése érdekében, a szobák piszkosak, és vízért, WCért vagy törölközőért könyörögsz.