Irma Mária S.
Ellenőrzött vélemény (Invia.hu) Tartózkodás időpontja: 2024.04.19 - 04.26. Értékelve: Április 2024
Makadi Palace Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada
Az utóbbi 20 év legborzasztóbb utazása volt. Többszöri átfoglalás után lett ez a hotel választva. Az ETI oldalán lévő fotókból gondoltam, hogy szép és nem lesz probléma. Ami valóban szép volt és gondozott az a hotel parkja és a medencéi. A szervező iroda egyiptomi partnerirodájának idegenvezetője elképesztő hozzáállása a problémához eddigi tapasztalataim alapján teljesen negatív volt. Április 24.én tönkre ment a telefonom. Ez ügyben kértem segítséget. De közölte a recepciós, hogy pénzért hívhatom fel az idegenvezetőt. Megdöbbentem. De végül sikerül elérni. Ez is több órát vett igénybe. Úgy hogy végig ültem egy idegenvezetői órát. Annyi segítséget kaptam hogy egy néhány soros emailt elküldött . Másnap reggel kértem a recepciót hogy a biztosítónál be szeretném jelenteni problémát. A recepciós tudatta velem hogy nem tud külföldre telefonálni. keressek magyar utast. Utána felhívta az idegenvezetőt aki szintén ezt mondta. Este segített mit akarok megint? Keressek magyar utast. Kerestem egy magyar párt, az ő segítségükkel tudtam a biztosító felé tudatni a problémámat.
Az utóbbi 20 év legborzasztóbb utazása volt. Többszöri átfoglalás után lett ez a hotel választva. Az ETI oldalán lévő fotókból gondoltam, hogy szép és nem lesz probléma. Ami valóban szép volt és gondozott az a hotel parkja és a medencéi. A szervező iroda egyiptomi partnerirodájának idegenvezetője elképesztő hozzáállása a problémához eddigi tapasztalataim alapján teljesen negatív volt. Április 24.én tönkre ment a telefonom. Ez ügyben kértem segítséget. De közölte a recepciós, hogy pénzért hívhatom fel az idegenvezetőt. Megdöbbentem. De végül sikerül elérni. Ez is több órát vett igénybe. Úgy hogy végig ültem egy idegenvezetői órát. Annyi segítséget kaptam hogy egy néhány soros emailt elküldött . Másnap reggel kértem a recepciót hogy a biztosítónál be szeretném jelenteni problémát. A recepciós tudatta velem hogy nem tud külföldre telefonálni. keressek magyar utast. Utána felhívta az idegenvezetőt aki szintén ezt mondta. Este segített mit akarok megint? Keressek magyar utast. Kerestem egy magyar párt, az ő segítségükkel tudtam a biztosító felé tudatni a problémámat.
Elhelyezés
Foglalva 1 big J.Suite Doppel zur. A 4003 számút kaptam. A szoba ajtajának zár szerkezete rossz volt. Az első nap 3,5 órát vártam arra hogy be tudjak jutni a szobába. Délután írtam segítség kérő üzenetet WhatsAppon az idegenvezetőnek, de választ nem kaptam és a probléma egész kint tartózkodásom alatt fenn állt. Volt olyan hogy a takarító embertől kértem segítséget amikor már legalább 15 perce nem tudtam bejutni. A hotel személyzete arrogáns és nagyon pénzéhes. Készítettem fotókat . A bútor szörnyű. A szekrényeken nincs ajtó. A fürdőszoba kritikán aluli. Konnektorok, wc bekötés, .A szoba gyakorlatilag este csak zseblámpával használható. olyan sötét hogy olvasni egyáltalán nem lehet. A tv minősíthetetlen. A széf működött. Az ágy fölött baldahin lehetett régen. Mert a maradványok ott vannak most is.
Ellátás
Az éttermek közül a Melange és a személyzete is piszkos. Discovery szintén nem igazán tiszta. Ott a vacsorához foglalni kell du 13 kor. A pincér hazugnak nevezett mert szerinte nem foglaltam. A Thai Garden vacsora tökéletes volt. A Yoker bár szép volt és udvarias volt a személyzet. Es a TAM-TAM is tetszett. A választék nem egy all inclusive ellátás színvonala.
Szállás szolgáltatások
A park gondozott és szép. Azzal láthatóan törődnek. A medence mellett zene volt (ez tetszett)
Tengerpart
A part a hotelből megközelíthető. Szinte teljesen tele volt az összes napozóhely. Itt nem volt szemét.
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)