Elhelyezkedés: A szálloda közvetlenül a tengerparton található. Hurghada központja körülbelül 3 km-re található. Hurghada repülőtere körülbelül 8 km-re található.
Berendezés: A szálloda összesen 196 szobával rendelkezik. A szolgáltatások közé tartozik a recepció recepcióval/lobbyval, TV-szoba, konferenciaterem, kis üzletek, WLAN (ingyenes a hallban), valamint büféétterem, a la carte éttermek és különféle bárok. Kívül egy medencetáj található, külön gyermekmedencével és napozóterasszal. A napozóágyak és napernyők a medencénél és a strandon is rendelkezésre állnak.
Szállás: Minden szobához tartozik fürdő/zuhany/WC hajszárítóval, légkondicionáló, telefon, széf, műholdas TV, minibár (térítés ellenében) és erkély vagy terasz.
Étkezés: Az all inclusive ellátás tartalmazza a svédasztalos reggelit, ebédet és vacsorát, valamint minden helyi alkoholos italt 10:00 és 24:00 óra között, valamint alkoholmentes italokat a nap 24 órájában.
Sport/szórakoztatás: Ingyenes: foci, kosárlabda, strandröplabda, asztalitenisz, fitneszterem és napi animációs program. Térítés ellenében: a strandon squash, tenisz, biliárd és különféle vízi sportolási lehetőségek foglalhatók a helyi szolgáltatóknál.
Gyermekek: Gyermekmedence, miniklub, mini disco, játszótér.
Bevándorlási hivatal: Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőtérre érkezés után a megfelelő turistavízumot¹ adják ki. Ennek költsége személyenként 29,50 euró (beleértve a kezelési díjat is) érkezéskor közvetlenül az idegenvezetőnek fizetendő.
¹Az egyiptomi jogszabályok értelmében a vízumdíjak összege nem a foglalás időpontja, hanem az indulás dátuma alapján történik. Ha a vízumdíjak az utazás megkezdése előtt emelkednek vagy csökkennek, a szolgáltatási díj ennek megfelelően emelkedik vagy csökken. Ebben az esetben a tudomásunkra jutást követően azonnal értesítjük.
Fontos információ: Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a szállodai létesítményekre, kültéri létesítményekre, vendéglátó-ipari szolgáltatásokra és tevékenységekre gyakorolt hatások, például világjárvány esetén, de a be- és kilépés korlátozása és a helyi előírások általános betartása sem zárható ki bármikor.
Megjegyzés csomagtúrákhoz (repülőjegy+szálloda): Felhívjuk figyelmét, hogy a lefoglalt légitársaság poggyászszabályaira és fedélzeti ellátására vonatkozó információink, valamint a belépési szabályok, az úti cél és a speciális információk az Ön utazási szerződésének részét képezik. Ezt az információt megtalálhatja az interneten: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Információ - Bejelentkezési díjak Felhívjuk figyelmét, hogy a következő légitársaságoknál online kell bejelentkezni, ellenkező esetben további költségek merülnek fel a repülőtéri bejelentkezéskor. Az online check-in időpontok és díjak a repülőtéren személyenként/gyermekenként a következők: Sun Express online check-in legkorábban 36 órával és legkésőbb 3,5 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 5,00 €; Eurowings online bejelentkezés legkorábban 72 órával, de legkésőbb 3 órával az indulás előtt, egyébként 15 €; TuiFly online bejelentkezés legkorábban 48 órával és legkésőbb 5 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 25 €; Ryanair online check-in
plusz előzetes ellenőrzés, ha szükségeslegkorábban 24 órával és legkésőbb 2 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 55 €.
Megjegyzés a szoba foglaltságáról: Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy kétágyas szobát foglal több pótággyal, akkor a szoba hasznos területe csökken. Ezért azt javasoljuk, hogy amennyiben elérhető, foglaljon közvetlenül egy vagy több szobából álló családi szobát, az adott szálloda elérhetőségétől és ajánlataitól függően. Ezenkívül az ágyak mérete a szállodai bútorok regionális jellemzőitől függ.
Egy jegyzet: Korlátozott mobilitás
Felhívjuk figyelmét, hogy utazási csomagjaink általában nem alkalmasak mozgássérültek számára, kivéve, ha a termékleírásban másként szerepel, de az alkalmasságról kérésre szívesen adunk részletesebb tájékoztatást az Ön igényeinek figyelembevételével.
Különleges higiéniai intézkedések Általában
- távolsági szabályok
- Higiéniai védőfalak
- Megerősített tisztítási intézkedések
- A személyzet egészségügyi ellenőrzése
- védőfelszerelés a személyzet számára
- Időeltolódás a szobafoglalások között
- Kereskedelmi forgalomban kapható fertőtlenítőszerek használata
Szoba
- Nincs érintésigényes berendezés
szolgáltatások
- Védőmaszkok a vendégeknek
- Érintés nélküli fizetés
- A közterületeken nincs érintésigényes berendezés
- Védőfelszerelés a vendégek számára
A különleges higiéniai intézkedésekről közvetlenül a szálloda üzemeltetője ad tájékoztatást. Sem a szervező, sem a GIATA nem vállal felelősséget az információk aktualitásáért és helyességéért.