Pozíció - kb 80 m-re a homokos strandtól
- kb. 500 m-re Ca'n Pastilla központjától
- kb 6 km-re a fővárostól
- Tömegközlekedési kapcsolat közvetlenül a szálloda előtt
Berendezés - 249 szoba 8 emeleten, 2 lift
- Lobby recepcióval
- Internet sarok (térítés ellenében), WiFi a fogadóteremben (tartozék)
- Társalgó műholdas TV-vel
- 2 bár, étterem terasszal
- Medence külön gyermekmedencével, napozóterasz, medence/snack bár
- Nyugágyak és napernyők (tartozék), strandtörölközők (letét ellenében)
- Fedett medence, pezsgőfürdő
sztenderd szoba - kb 20 nm
- Fürdőszoba, zuhanyzó, wc, hajszárító, kozmetikai tükör
- klíma (hideg/meleg)
- Telefon, műholdas TV, WiFi (térítés ellenében)
- Hűtőszekrény, széf (térítés ellenében)
- erkély
további szobák a foglalási rendszer szerint
étkezések - Reggeli (svédasztalos)
- Félpanzió (svédasztalos reggeli/vacsora)
- Élő főzés az étteremben
Sport és szórakozás - Hetente többször animációs és szórakoztató programok
- fitneszterem, biliárd (térítés ellenében)
- Wellness (térítés ellenében): szauna, gőzfürdő
Beutazási feltételek Spanyolországba: A német állampolgároknak (beleértve a kiskorúakat is)
személyi igazolványra, érvényes ideiglenes személyi igazolványra, útlevélre vagy ideiglenes útlevélre van szükségük Spanyolországba való belépéshez. 12 éves korig érvényes gyermekútlevéllel is beléphetnek.
Az ideiglenes személyi igazolványon kívüli úti okmányok érvényessége legfeljebb egy év lehet. A vonatkozó spanyol légiközlekedés-biztonsági előírásoknak megfelelően azonban a szállításhoz általában érvényes személyazonosító okmány szükséges.
Azok a kiskorúak , akik szülő/gondviselő kísérete nélkül utaznak és
spanyol állampolgársággal rendelkeznek (beleértve a német-spanyol kettős állampolgárokat is),
kiutazási engedélyre (Permiso de viaje para menores) van szükségük az ország elhagyásához.
Más országok állampolgárai a beutazási feltételekről érdeklődjenek a megfelelő spanyol nagykövetségen vagy főkonzulátuson.
Forrás: Spanyolország: Utazási és biztonsági információk – Szövetségi Külügyminisztérium (auswaertiges-amt.de) (2024 januárjától)
Ökoadó a Baleár-szigeteken: Felhívjuk figyelmét, hogy a mallorcai és ibizai szállodák ökoadót számítanak fel, amelyet érkezéskor kell fizetni a szállodába. Minden 16 éven felüli vendégre vonatkozik éjszakánként.
Jelenleg a következő összegek érvényesek az első 8 éjszakára (a változás jogát fenntartjuk):
- 4+/5 csillagos: 4,40 €/fő/éj
- 3+/4 csillagos: 3,30 €/fő/éj
- 1, 2 és 3 csillagos: 2,20 €/fő/éj
9. éjszakától 50% kedvezmény jár. Főszezonban november 1-től április 30-ig. az ökoadó 25%-ra csökken.
Tippek: Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden olyan vendégnek, aki nem az EU-ban lakik, problémák léphetnek fel a szállodába való bejelentkezéssel, különösen a „csak szállodai foglalások” esetében a célterületen. Ebben az esetben a szállásadók jogosultak a helyszínen pótdíjat követelni, vagy a foglalást elutasítani!
Létesítmények, szolgáltatások, szórakozási és sport ajánlatok a téli szezonban: A téli szezonban (általában november elejétől március végéig/április közepéig) és a korai és késői szezonban (április és október) az itt felsorolt létesítmények egy része egyáltalán nem, vagy csak egy korlátozott mértékben az időjárási viszonyok vagy az alacsony látogatószám miatt. Ez különösen vonatkozik a strand- és medencelétesítményekre (napernyők és nyugágyak, fürdőstégek, medence- és strandbárok), szabadtéri szórakoztatásra és sporttevékenységekre (különösen a vízi sportokra). Sok szállodában a téli hónapokban karbantartják vagy teljesen kiürítik az úszómedencéket, a csúszdák/aquaparkok pedig nem üzemelnek. A téli szezonban az a la carte éttermek, snack éttermek, bárok kínálata is szűkülhet, illetve a kiszolgálási idők korlátozottak lehetnek, svédasztalos étkezés helyett menü formájában is felszolgálható. Az esti szabadtéri rendezvények elmaradnak, vagy beltérbe kerülnek. A miniklubokat a téli szezonban gyakran egyáltalán nem, vagy csak az iskolai szünetekben kínálják. Ha a szobában van légkondicionáló, akkor a téli hónapokban fűtésként szolgál.
Tippek: Kérjük, vegye figyelembe, hogy az EU-n kívüli vendégek, akik „csak szállodai foglalást” foglalnak a desztinációban, problémák léphetnek fel a szállodába való bejelentkezéskor. Ebben az esetben a szállásadók jogosultak a helyszínen pótdíjat követelni, vagy a foglalást elutasítani!