Elhelyezés
A szálloda átlagos volt, sok minden nem működött a szállodában, még magában a szobában sem. A két lift közül általában az egyik, néha még mindkettő nem működött, és fel kellett mennem a 4. emeletre. Valami nem volt rendben a szobám zárjával, és annak ellenére, hogy a szobakártyát nem vittem a mobiltelefonommal, ritkán jöttek kinyitni a szobám ajtaját. Sokszor kellett visszamennem a recepcióra, sokszor vizesen és csak fürdőruhában vagy törölközőben, hogy újra beállítsák a szobám számát a kártyára és kinyithassam. Többször küldtek szerelőt is, de az elmúlt 3 napban végre úgy működött a zár, ahogy kell. Addig sokszor fel-alá rohangáltam a lépcsőn a recepcióhoz, hogy végre bemehessek a szobámba. A bejelentkezéskor a legcsendesebb szobát kértem. Sajnos minden este hangos zene szólt a szobában, mintha egy diszkó közepén lennék. A zene a szomszédos szálloda esti műsorából szólt, és minden este 23:30 és 22:15 között ért véget. Egyáltalán nem tudtam ellazulni, mert még csukott ajtóval és fülhallgatóval is iszonyatosan hangos volt a zene. A másik oldalra néző szobákban is hasonló volt a helyzet, és ott ismét hallhatták szállodánk esti műsorát. Az erkélyek és ablakok egyáltalán nem zárják le a hangot! A szálloda recepciója és előcsarnoka igazán szép, érdekes építészetű volt.
Ellátás
Előre, még az ottlétem előtt értesítettem az Inviát a speciális diétámról = gluténmentes vegán (nem eszek semmilyen állati eredetű terméket vagy glutént). Az Inviától azt mondták, hogy nem lesz gond, mert vannak all-inclusive büféasztalok. Természetesen a szálloda egyáltalán nem árult el semmit az étrendemről, és egyik ételen sem volt feltüntetve, hogy mi az, vagy allergén. Fogalmam sem volt, mit ehetek és mit nem. Minden nap megkérdeztem a pincéreket és a szakácsokat, de kevesen tudtak annyira angolul, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy tényleg megehetem. Arabul és franciául beszélnek, amit nem értek. Az a kevés gyümölcs és zöldség, ami szósz, sajt, péksütemény vagy hús nélkül volt ott, minden egyes nap pontosan ugyanaz volt, sőt gyakran már el is költöztek és romlottak, vagy még nem érettek. A friss gyümölcs jól nézett ki, de borzasztó íze volt, a nagy része annyira savanyú volt, hogy már rohadni kezdett. Nagyon csalódott voltam az ételben, mert mindig ugyanaz volt, krumpli, sárgarépa, paradicsom, uborka, saláta, dinnye, őszibarack, szőlő, alma. 11 napig újra és újra ugyanaz volt, és tényleg sokszor előfordult, hogy szinte semmit sem ettem, mert nagyon rossz volt és rohadni kezdett. Néhány nap múlva elintéztem a hotel recepcióján, és kértem, hogy az all inclusive-t váltsam félpanzióra a különbözet visszatérítésével, mert ott szinte semmit nem fizettem az ételért és nem ettem semmit, és azt akarták. elszállásolni, de végül kiderült, hogy nem tudták, mert utazási kártyával kifizetett nyaralásom volt és azt mondták, hogy csak az utazási kártyán keresztül tudom direkt megoldani. Így hát több e-mailben is megírtam az Inviának a tartózkodásom alatt, és állítólag továbbították a Kartagónak, de senki sem segített, és nem változtatott semmit a tartózkodásom hátralevő részében. Szerencsére az elmúlt napokban találtam egy pincért, aki kiválóan tudott angolul, így folyamatosan leírta az ételeket, és hogy mit tartalmaznak. Még ő is nevetett, mert tényleg minden nap ugyanaz volt. Nagyon rossz étel. Reggelire csak sárgadinnye, ebédre csak sárgadinnye és vacsorára némi zöldség. Szomorú. Ha tudtam volna előre, hogy milyen kaja lesz ott, akkor kaja nélkül vettem volna szállodát, mert ott keveset ettem.
Szállás szolgáltatások
A szálloda leírásában az áll, hogy wifi van. Nos, őszintén szólva a napok nagy részében egyáltalán nem lehetett csatlakozni az internetre, a köztes napokon pedig csak néha működött, és akkor is csak pár méterre a vételtől. Nagyon gyenge internet. A szálloda többi részén egyáltalán nem volt. A medence naplemente előtt 18 órakor bezár, ami személy szerint csalódást okozott, mert este végre kellemesebb volt ott úszni. Napközben nagyon lehetetlen volt normálisan úszni az összes gyerekes család között. Az esti show a szállodában egészen kellemes volt, minden este valami más. De személy szerint én este 9-kor kezdem, közvetlenül a vacsora vége után, és nem 21:30-tól, és amikor elkezdődött, már 10 óra volt. Utána kellett volna egy éjszakai csend, de nem viselkedett sem a szállodában, sem a szállodákban, egyáltalán nem tiszteli sajnos. Az ember nyaralni megy pihenni, de este lehetetlen abban a szörnyű zajban aludni. Néhány szállodai alkalmazott nagyon kellemes, kedves, mosolygós és profi volt, és nagyon hálás vagyok nekik. Sajnos a férfi nemzedékhez tartozók üldöztek, bosszantottak, este meghívtak stb. Meg kell szokni ezt a tipikus arab kultúrát, de nehéz ilyen körülmények között ellazulni, amikor valaki egész nap minden lépésnél zaklatott, üldözve kérte a telefonszámomat. számot és közösségi oldalakat, és folyamatosan hívott valahova. Pihenni mentem oda, de a szállodai alkalmazottak egy része nagyon nem akarta megérteni, és nem hagyott nyugodni, még akkor sem, amikor könyörögtem nekik.
Tengerpart
A bejárás egy nagy KATASZTRÓFA volt!!! A szálloda leírásában az áll, idézem, hogy egy ''gyönyörű homokos tengerparton található, fokozatos bejárattal a tengerbe.'' De megérkeztem oda, és a strand tele volt algákkal, algagolyókkal és műanyaggal. 11 nap alatt egyszer úsztam a tengerben közvetlenül a szálloda előtt, amikor kicsit kevésbé fújt a szél, legalább 2 órát. A tartózkodás hátralevő részében a tengerbe sem lehetett bemenni a szálloda előtt, annyi méteres alga és gerinc volt mindenhol. Annak ellenére, hogy szándékosan fizettem egy szállodát a strandtól 50 méteren belül, hogy a nap folyamán többször is el tudjak menni a strandra, és a közelben legyen, a tengerbe kellett úsznom, mielőtt más, néhány percre lévő szállodákba. A hotel. Nem értem, hogyan hazudhat CK így az ügyfeleknek, hogy van ott egy gyönyörű strand, amikor az egyik legrosszabb strand, amit valaha láttam. A helyszínen mindenki mesélte, hogy minden évben van ilyen pörgő strand szeptemberben ebben az évszakban, és már egy héttel az ottlétem előtt. Kevesebb, mint 6 órával az indulás előtt foglaltam le a szállásomat, igen, az indulás napján, tehát tudniuk kellett volna a CK-tól, hogy ott van egy homokos strand, és értesíteni kellett volna, ha még mindig oda akarok menni, vagy inkább valahol máshol. Amikor jelentkeztem rá, rettenetesen bántak velem Karthágóban, a küldött rendkívül szakszerűtlen és embertelen volt, nevetett, kiabált velem és letette a telefont. Egyáltalán nem változtattak semmit, és tartózkodásom hátralevő részében egyszerűen figyelmen kívül hagytak. 13 év intenzív utazás alatt még nem fordult elő velem, hogy a CK figyelmen kívül hagyott volna, és megengedte volna, hogy így viselkedjek az ügyfelekkel szemben. Maga a hazugság, a szakszerűtlenség, sőt az embertelenség is. Kártérítést kértem mind az ételért, mind a stranddal kapcsolatos igazság eltitkolása miatt, de még bocsánatkérést sem kaptam, és semmi mást. A szakszerűtlenség csúcsa így bánni az ügyfelekkel! Csak vegye a pénzt a nyaralásra, és ne csináljon semmit! Undorító!!! A szálloda tulajdonosa nem hajlandó pénzt adni a strand takarítására, több helyen is értesültem róla, és többszöri letöltés után más államokból érkező ügyfelekkel és kirándulások után kifizették a buldózert a tartózkodásom utolsó 3 napjára.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra