Maldív-szigetek - Északi Atol Male Maldív-szigetek

• Repülési menetidő

11:40

• Leírás

Az Északi Male-atoll a Maldív-szigetek leglátogatottabb területei közé tatozik. A szigetcsoport központi részén fekszik, területén fekszik a főváros, Male. Itt található a legtöbb szálláslehetőség.és a nemzetközi repülőtér is. A főváros egy erődítmény maradványain épült fel, amelyek helyenként jó állapotban maradtak fenn.

Maleban a történelmi főtér körül több iparos háza és egyéb műemlék is található, amelyek még a 17. századból származnak. Ezek közé tartozik a The Grand Friday Mosque, amely a város és az egész Maldív-szigetek legdominánsabb építménye. Érdemes ellátogatnunk az elnöki palotába, a Nemzeti Múzeumba, vagy a helyi zöldség-, gyümölcs- és halpiacra. Az Északi Male-atoll, csakúgy, mint a többi sziget, lehetőséget kínál a búvárkodásra, és egyéb vízisportok kipróbálására.

Legújabb értékelések Maldív-szigetek - Északi Atol Male

Összesen: 10 A kiszolgálás a villa a környezet első osztályú hibátlan. A sziget keleti oldala mivel gáttal védett nagyon csendes kiváló búvárkodásra....

Összegzés:
A kiszolgálás a villa a környezet első osztályú hibátlan. A sziget keleti oldala mivel gáttal védett nagyon csendes kiváló búvárkodásra. A sziget növényzete nagyon dús rendezett. Az éttermek kiválóak, de érdemes a tematikus esteket választani a vacsorázáshoz. Teljes leírás

Elhelyezés
A vízi villák egy kicsit sűrűn helyezkednek el.

A parti villák saját parttal és napozó ágyakkal vannak ellátva pár méterre a víztől. A villák dús növényzettel vannak körülvéve, így eléggé el vannak zárva egymástól. A villák nagyon tágasak minden igényt kielégítenek.

Ellátás
A reggeli svédasztalos óriási választékkal, minden megtalálható.

A tematikus esti vacsorák felülmúlnak mindent korlátlan étel fogyasztással. Felejthetetlen élményt nyújt a sokszínű étel készítése. Az éttermekben mindent megtalál az ember kiváló minőségben.

Hotel szolgáltatások
A személyzettől nem lehet lehetetlent kérni a szigeten maximum 150 ember tud megszállni erre 300 fő a személyzet.

Az Spa. szolgáltatások jók a fakultatív lehetőségek akkora élményt nem nyújtanak, mint amilyen drágák.

Edzések, sportlehetőségek, órák tartalma
A sziget inkább felnőttek részére van kitalálva.Sportolási lehetőség a búvárkodáson kívül nincs nagyon.

Névtelen, 2020.01.24., Tartózkodás időpontja: 2019.02.02 - 02.09.
Régió: Maldív-szigetek Maldív-szigetek, Északi Atol Male, : Baros Maldives

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 9,8 2019 februárjában voltunk egy hetet a szigeten. Eddig a legjobb nyaralásunk volt, mindenben a legjobbat nyújtotta. Kiemelkedően magas...

• 9,5 Szállás

Összegzés:
2019 februárjában voltunk egy hetet a szigeten.

Eddig a legjobb nyaralásunk volt, mindenben a legjobbat nyújtotta.

Kiemelkedően magas színvonalon, szemet gyönyörködtető környezetben, kedves, segítőkész személyzettel találkozik az ember. Mindenből kitűnő, első osztályú kiszolgálást kap az ember ,így tökéletes, hibátlan nyaralásban volt részünk. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás kitünő bármelyik villában, talán a szárazföldi villák jobban elszigeteltek egymástól,így nyugodtabbak.

Ellátás
A reggeli fantasztikus az éttermek jók. Véleményem szerint elég a reggelis ellátást kérni, mert hetente négyszer tematikus estét szerveznek svédasztalos ellátással korlátlan étel fogyasztással ami felejdhetetlen.

Hotel szolgáltatások
A szolgáltatások jók de nem igazán használja ki az ember és aránytalanul drágák is.

Tengerpart
A part kitünő de legjobb a keleti oldal a partól 20 m-re épített gát ezen belül nagyon csendes áramlásmentes víz.

A partól 5-6 m-re már koralok és gyönyörű állatvilág.Nekünk szerencsénk volt mert cápákkal . oriás mantával és teknőssel is találkoztunk snorkelingezés közben. A cipő viselete ajánlott a vízben.

Névtelen, 2019.10.01.
Régió: Maldív-szigetek Maldív-szigetek, Északi Atol Male, : Baros Maldives

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 7 Kiváló szervezés, minden információ időben rendelkezésünkre állt, segítőkész utazási tanácsadó, angol-német nyelven beszélő telepített...

• 7,5 Szállás
  • 6 Ellátás
  • 4 Alapár

Összegzés:
Kiváló szervezés, minden információ időben rendelkezésünkre állt, segítőkész utazási tanácsadó, angol-német nyelven beszélő telepített idegenvezető, valóban a fotókon látható szállás és tengerpart a valóságban is. Az ellátással sajnos gondjaink voltak, így, bár jól éreztük magunkat, mégis úgy érzem ,nem azt kaptuk a pénzünkért, amit befizettünk. Teljes leírás

Elhelyezés
A szoba és a szállás tiszta, modern bútorokkal, pont olyan, mint a fotókon. Légkondi, ventillátor, szobaszéf, minibár, stb. rendelkezésre állt. Kedves személyzet. Azt kaptuk, amit vártunk szállás tekintetében.

Ellátás
Karszalagot egyáltalán nem kaptunk, csodálkoztunk is, hiszen eddig is all inclusive tipussal utaztunk, több kontinensre, és valóban mindig, mindenhol volt karszalag. Még ez sem lett volna gond.

Amikor megérkeztünk a szállodába, elmondták, hogy van két étterem, az egyik étteremben történő fogyasztás benne van az árban a másik nincs… Már ez is furcsa volt.

Aztán kiderült, hogy a büfé étteremben, ahol reggeli-ebéd-vacsora volt, az is úgy van benne, hogy nem minden. Pl: kérdezték, hogy kérünk-e a pezsgőt a vacsora mellé, mondtuk igen, köszönjük, 1-1 pohárral szeretnénk. Majd közölték, hogy sajnos csak bontatlan üveg pezsgőjük van (?), azt szívesen felbontják, de azt ki kell akkor fizetnünk. Röviden, a büfé étteremben csak étkezés volt ingyenes + a csapvíz (nem ásványvíz, hanem drinking water, saját jelöletlen szállodai egyen palackban, tisztított csapvíz).

A napi 3 étkezésen túl, az all inclusive semmit en mtartalmazott, csak külön térítés ellenében tudtunk napközben enni valamit (szendvics, nasi, chips, stb.)

A minibár szintén fizetős volt, még az ásványvíz is…

A bárban volt egy itallap, jól eldugva, véletlenül láttuk meg, azon volt felsorolva, hogy az all inclusive vendégeknek mi van benne az árban: gyümölcslé, víz, fehérbor, rosé bor, vörösbor, kóla, bitter lemon.

Minden rendelésnél kérték a szobaszámot, mivel nem volt karszalagunk, így már a végén nem is tudtuk, hogy akkor most mit fognak külön felszámolni és mit nem.

Kértem egy pohár kólát, valami vizezett löttyöt kaptam, de ha külön fizetős üdítőt kértem ,akkor már fém dobozos coca-colat szolgáltak fel.

Volt ugyan bár és egész nap nyitva tartó étterem a büfé éttermen kívűl, de ott csak külön térítés ellenében tudtunk enni. (Ez szerintem a teljes ellátás, nem pedig az all inclusive.)

Az elutazásunk napján, déli 12 órakor szűnt meg az ellátásunk, ebéd viszotn csak 12:30-tól volt elérhető… délután 4-kor vitt a transzfer hajó bennünket a reptérre. Tehát, reggelizni még tudtunk, de utána 12 000 Ft/fő összegért tudtunk csak már étkezni délben.

Hotel szolgáltatások
Az all inclusive ellátásba a napi 3 étkezésen kívül, szinte semmi nem tartozik bele!

Elérhető szolgáltatások vannak: búvárkodás, snorkelling, kirándulás, teknősles, masszázs, szobaszervíz, infinity medence, bár

Tengerpart
A tengerpart pontosan 20 lépésre található a bungalow-tól, gyönyörű, kristálytiszta vize és tiszta partja van. VAlóban minden bungalow-hoz private beach rész tartozik, saját napozó ágyakkal. Cipő vagy papucs viselése a vízben ajánlott, mert sok korall van.

A parton átlagosan 6-8 fő tartózkodott rajtunk kívül, a medence szinté nem volt zsúfolt.

Névtelen, 2019.07.01., Tartózkodás időpontja: 2019.06.18 - 06.27.
Régió: Maldív-szigetek Maldív-szigetek, Északi Atol Male, : Summer Island Maldives

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (8) Nem (1)

Összesen: 10 Bármikor újra visszamennék. Bármikor.

Bármikor újra visszamennék. Bármikor. Teljes leírás

Elhelyezés
Négy fajta szállás van itt. A vízi villa jacuzzis, klassz, de este biztos nem fogsz bemenni a vízbe, mert mindenféle állat úszkál a megvilágított vízbe vezető lépcső környékén.

Van a sziget belsejében villa, itt nincs jacuzzi.

Van ún. water front villa, a sziget keleti oldalán. Saját szabadtéri jacuzzi, a víz talán 10 méterre, nagyon klassz. Itt mindig fújt a szél, nekem már kicsit túl erősen is. Ez lehet hogy évszak függő, de novemberben így volt.

Szerintem messze a legjobb a beach jacuzzi villa, a sziget nyugati oldalán. Kb 30 m2 villa, kb 40 m2 fallal körbevett de szabadtéri fürdőszoba - jacuzzi - kert. Na, ez csodálatos volt. Én ezt ajánlanám. A part kb 40 m, közben pálmafák.

Ellátás
A mi éttermünkben mindig volt minden: hidegkonyha - meleg ételek - marha-disznó-bárány hús ételek, köretek száz fajta, szóval mindenki tud enni finomat. Ha ezen kívűl is éhes lennél, akkor a bárokban az All Inclusive keretében bármikor lehet enni (van 0-24 órán át nyitva tartó bár) mini hamburgert, melegszendvicset. Mindenféle alkoholt is lahat kapni 'ingyen': sör, whiskey, koktélok

Hotel szolgáltatások
Van kajak, hajókirándulás, ajándékbolt, ahol cigit is lehet venni, jetski, snorkeling, disco, előzene, hajókirándulás

Tengerpart
Mindenképpen ajánlott valami olyan cipő, amiben a vízbe is be tudsz menni, mert a homok között rengeteg korallmorzsalék is van, ami bök. Legyen nálad zseblámpa este, mert a remeterák forgalom igen jelentős. (a hátukon mind cipel egy csigaházat, van 1 cm -től 10 cm-ig mindenféle nagyság. Nagyon aranyosak. Igen magas a levegő páratartalma, este a 24 fok is nagyon melegnek érzik.

Tóth Endre, 2018.12.04., Tartózkodás időpontja: 2018.11.19 - 12.01.
Régió: Maldív-szigetek Maldív-szigetek, Északi Atol Male, : Meeru Island

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (8) Nem (1)

Összesen: 10 Miután több alkalommal,és több szigeten voltam a Maldívon azt gondoltam nem ér már meglepetés.TÉVEDTEM.A sziget a várakozásnak...

Összegzés:
Miután több alkalommal,és több szigeten voltam a Maldívon azt gondoltam nem ér már meglepetés.TÉVEDTEM.A sziget a várakozásnak megfelelően gyönyörű,viszont a szállás ,szolgáltatások,étkezés,a fogadtatás,minden tekintetben átlagon felüli kitünő.Igaz az árak is expenzívek,de miután a Maldívon mindenütt az,ez nem meglepetés,meglepetés viszont az hogy pénzünkért kitűnő,átlagon felüli élménybe volt részünk. Teljes leírás

Elhelyezés
Vizi bungalóba voltunk.Az óceán gyönyörű,/cápák,ráják,különböző szép halak mindennaposak/.Aszobák tiszták,a minibár minden nap feltöltve,személyzet rendkivül udvarias

Ellátás
Várakozáson felüli! Minden igényt kielégít!Az Európai,Ázsai konyhák remekei bőségesen,látványkonyha, Sertéshús,/általában más szigeteken nincs/,hatalmas gyümölcs és édesség választék.

Hotel szolgáltatások
Meglepetés volt hogy igény esetén minden nap kétszer kivittek bennünket egy koralszigetre sznorkerlingezni /árban benne/ Különböző hajókirándulások 1-3 napig.Akár más szigetekre is,különböző horgászatok,két nagy/tényleg nagy/ uszómedence,nagyon sok poolbár,Tv, internet,......stb

Gyönyörű,tiszta, nem zsúfolt,fehér koral...stb

Czeglédi Gyula, 2016.03.31., Tartózkodás időpontja: 2016.01.23 - 02.06.
Régió: Maldív-szigetek Maldív-szigetek, Északi Atol Male, : Meeru Island

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (17) Nem (4)