Egyesült Arab Emírségek - Ras Al Khaimah Egyesült Arab Emírségek

• Repülési menetidő

07:00

• Leírás

Az emírség csodás természeti képződményekkel büszkélkedik, területén a Hajar-hegység húzódik, de a sziklás partszakasz, a fehér homokkal borított sivatag és a termékeny alföldek sem hiányoznak.A természeti csodákon kívül az arab történelmet is megcsodálhatjuk egy jellegzetes kis faluban.

A szomszédos Fujairah emírség sincs messze, ahol főként búvárkodásra nyílik lehetőség. Ehhez a szolgáltatások is alkalmazkodtak-úszómedencével ellátott luxusszállodák épültek itt, sok kísérő szolgáltatással.

Az emírséggel azonos nevű főváros viszonylag csendes és kevésbé modern, mint a többi emírség fővárosai. Ras Al Khaimah városa két részre van osztva-egy régi és egy új városrészre. Az új városrészben múzeumokat láthatunk, ahol mesterien megmunkált kagylókban és ásványokban gyönyörködhetünk. A beduin nők legszebb ezüstékszerei is ki vannak állítva.

Legújabb értékelések Egyesült Arab Emírségek - Ras Al Khaimah

Összesen: 3.8 Legkozelebb más szállást fogunk választani az ellátás(ételek) miatt, mivel azzal nem voltunkk megelégedve.

• 3.5 Szállás
  • 2 Ellátás
  • 5 Környék
  • 5 Alapár

Összegzés:
Legkozelebb más szállást fogunk választani az ellátás(ételek) miatt, mivel azzal nem voltunkk megelégedve. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás szép volt, tiszta.

Ellátás
All inclusive ellátás volt, ami azt jelenti hogy napi 3x volt svédasztalos étkezés. A választék nagyon rossz volt és kevés. Sokkal jobb all inclusive ellatasban volt már részunk és a Hilton 5 csillagos szállodájátol sokkal tobbet vartam. Minden nap szinte teljesen ugyanazok az ételek. Csupan 1 fajta hal volt, minden nap ugyanugy elkészítve. Nagyon csalodottak voltunk.

A 3 fo étkezes kozt semmilyen más étkezes nem volt, sem ingyenes snackbar a strandon, sem gyomolcsok. Még a fagyiért is kellett fizetni.

Hotel szolgáltatások
A kids klubban nem voltak haljandok megmutatni sem a játékokat amig be nem regisztraltuk a kisfiunk. Nem voltak kedvesek végkepp.Természetesen ezt latva a kisfiunk nem akart veluk ott maradni sem.

Tengerpart
Nagyon kagylótormelékes ezért a parton nem tudtunk fekudni csak a napozóágyon.

Nikoleta C., 2022.05.05., Tartózkodás időpontja: 2022.04.26 - 05.02.
Régió: Egyesült Arab Emírségek Egyesült Arab Emírségek, Ras Al Khaimah, Szállás: DoubleTree by Hilton & Spa Marjan Island

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 9.4 Nem volt teniszpálya, bár a leírásban ez szerepelt, csak asztalitenisz és padel, ami nem ugyanaz. Volt dress code, pedig erre direkt...

• 9.5 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 8 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés:

Volt dress code, pedig erre direkt rákérdeztem, azt mondták, nincs. És várták a borravalót nagyon is, erre is rákerdeztem utazás előtt és azt a választ kaptam, hogy nem elvárás, pedig nagyon is. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás kiváló, kényelmes, exclusive.

Ellátás
A reggeli minden ugyanaz volt, de elég bőséges választékkal, hogy ne legyen unalmas.

A vacsora is bő választékú volt, de túlsúlyban volt az indiai kaja, ami elég fűszeres, nem volt annyira ízletes.

Hotel szolgáltatások
Hiányoltam a tenisz pályát, pedig részben ezért választottam ezt a hotelt.

Tengerpart
Fehér homokos, nyugágyakkal, amiért néha harcolni kellett. A víz sekély, de tiszta.

Solymosi Gabriella, 2022.05.02., Tartózkodás időpontja: 2022.04.21 - 04.28.

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: Kitűnő hely, kivéve az első napot, amikor homokvihar volt.

Bevezetés
Kitűnő hely, kivéve az első napot, amikor homokvihar volt. Teljes leírás

Elhelyezés
A szobák tiszták, naponta tiszta törölközőnk volt, gyönyörűen beágyaztak, ha a párnára tettük a pizsamát, azt is szépen összehajtogatták. Ahhoz képest, hogy férfiak takarítanak, nagyon jó. Az ablakot sajnis nem lehet kinyitni, be volt zárva, de amikor megkértük a recepciót, hogy nyissák ki, megtették. Csak meg kell kérdezni.

Ellátás
Tökéletes, főleg a vacsora. Azt rendszerint a kertben kínálták, minden tökéletesen terített. Elég nagy volt a választék, de kevesebb süteményt kínáltak. Amikor a szobára ill. a strandra szerettünk volna gyümölcsöt vinni, az sem jelentett gondot, senki sem tette szóvá.

Jó.

Tengerpart
Tiszta és főleg nem egy nyilvános strand, csak pár szállodai vendég tartózkodott ott. Ami viszont zavart, azok a tengerben lévő kék medúzák és apró rákok, a homokban bújtak meg és ha a part közelében a vízben leültem volna, bemásztak volna a fürdőruhámba. Ennek ellenére a stranddal elégedett voltam.

Összegzés
Kitűnő. Nagyobb bevásárlást tettünk a Carefur-ben.Taxival a szállodától 20 percnyire van, a taxi nem drága. A szálloda közelében van egy üzlet, ahol jellegzetes arab árut kínálnak, ruhaneműt. Ami csalódást okozott, az a Dubai-i kirándulás. Az idegenvezető nem tartotta be az időpontokat és nem láttuk Burj Al Arabot valamint a Pálma szigetet. Idén újra elmegyünk, fogunk egy taxit és Ras al Khaimából elmegyünk Dubaiba, ez az út oda-vissza 20 euróba kerül. Jobb mint az autóbusz, a taxit mindenkinek ajánlom.

Burešová Kristýna, 2009.01.05., Tartózkodás időpontja: 2007.03.29 - 04.05.
Régió: Egyesült Arab Emírségek Egyesült Arab Emírségek, Ras Al Khaimah, Szállás: BM Beach Hotel (ex. Bin Majid Beach Hotel)

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (9) Nem (3)