Michal K.
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2023.08.27 - 09.06. Értékelve: Szeptember 2023
Jaz Makadi Oasis Egyiptom, Hurghada
többször voltunk a szállodában, a szolgáltatások minősége romlott a korábbi évekhez képest, különösen az animáció vezetője, a strandbár. probléma a küldötttel a repülőtéren, rossz információ az utazási irodától
többször voltunk a szállodában, a szolgáltatások minősége romlott a korábbi évekhez képest, különösen az animáció vezetője, a strandbár. probléma a küldötttel a repülőtéren, rossz információ az utazási irodától
Elhelyezés
őrzik a tisztaságot és feltöltik a fürdőben a drogériát, ha takarítás közben nem sikerül, kérésre azonnal hozzák a hiányzót, törülközőből különböző formákat készítenek.
Ellátás
az étrend elég volt, váltogatták csirkét, kacsát, halat, marhahúst, tésztát, galuskát, krumplit, sült krumplit, rizst, sok gyümölcs-zöldség salátát, rengeteg gyümölcsöt, desszerteket.
Szállás szolgáltatások
a szállodában wellness, edzőterem, játékterem, tenisz, vízipipa, két étterem, három bár, ala carte
Tengerpart
strandszolgáltatás elegendő, a strandbár asztalainak tisztasága javítható, a látnivalók árusai nem voltak idegesítőek, elegendő ital, gyümölcs, étel
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak találta az értékelést? (0) (0)