Lukáš R.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.07.11 - 07.19. Értékelve: Július 2024
Vincci Marillia Értékelés: 4/5 Tunézia, Hammamet
Az összbenyomás jó volt, bár a szállodába érkezés nem volt teljes a szokásos alkudozás nélkül a szálloda recepciósával, aki azzal a vízióval, hogy valami plusz a saját zsebébe eshet, színházat játszott a szobák kihasználatlanságáról. foglalás, állandó telefonálások, mintha intenzíven oldaná meg a problémát, és várja, hogy mit tegyen. Végül felajánlott egy állítólagos jobb szobát, de további készpénzes fizetésért. Mivel Tunéziában többször is átéltem ugyanezt a helyzetet, úgy tűnik, ezeken a részeken ez a mérce.
Az összbenyomás jó volt, bár a szállodába érkezés nem volt teljes a szokásos alkudozás nélkül a szálloda recepciósával, aki azzal a vízióval, hogy valami plusz a saját zsebébe eshet, színházat játszott a szobák kihasználatlanságáról. foglalás, állandó telefonálások, mintha intenzíven oldaná meg a problémát, és várja, hogy mit tegyen. Végül felajánlott egy állítólagos jobb szobát, de további készpénzes fizetésért. Mivel Tunéziában többször is átéltem ugyanezt a helyzetet, úgy tűnik, ezeken a részeken ez a mérce.
Elhelyezés
Végül egy közös, családi típusú szobát osztottak ki 5 fő részére. A szoba folyamatosan párás volt, ami ilyenkor normálisnak mondható, ehhez hozzájárult, hogy az egyik nem lakott szobában állandóan be volt kapcsolva a klíma. A berendezés meglehetősen régebbi, ami már emlékszik valamire, de tiszta, a takarítás pedig napi és alapos.
Ellátás
Az ételek finomak, nagy a választék mindenkinek, az ételek ízesítése jó, az ebédlő külső és belső befogadóképessége még arra az időszakra is elegendő, amikor a szálloda gyakorlatilag teljesen foglalt.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai szélesek, bár nem vettük őket különösebben igénybe.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)