Tunézia - Nabeul Tunézia

• Repülési menetidő

02:20

• Leírás

Ha szeretnénk, hogy romantikus nyaralásban legyen részünk, el kell látogatnunk Nabeulba. A sétákra, amelyeket kaktuszkombinációkból és bárányhúsból készített tunéziai vacsora tesz kellemesebbé, sokáig fogunk emlékezni. Minden étel mézesszenciával van illatosítva és száraz vörösborral van színezve.

Legújabb értékelések Tunézia - Nabeul

Összesen:: 7 Nagyon jo volt.

• 6,5 Szállás
  • 7 Ellátás
  • 7 Környék
  • 8 Alapár

Összegzés
Nagyon jo volt. Teljes értékelés megtekintése

Elfogadható

Normalis

Tökéletes

Pauló Alíz, 2015.06.15., Tartózkodás dátuma: 2015.06.05 - 06.12.
Régió: Tunézia Tunézia, Nabeul, Szálloda: Les Pyramides

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (3)

Összesen:: 1 Az all inclusive nyaralás felért egy rémálommal részünkre (2 felnőtt 3 gyerek) Last Minute utazásként fizettük be, 3 héttel az indulás...

• 1 Szállás
  • 1 Ellátás
  • 1 Környék

Összegzés
Az all inclusive nyaralás felért egy rémálommal részünkre (2 felnőtt 3 gyerek)

Last Minute utazásként fizettük be, 3 héttel az indulás előtt. Akkor még az utazásszervező iroda nem tudta megmondani, hogy a gép mikor indul. (Bár ezek a járatok legalább fél évre le vannak szervezve, a gépek jobb kihasználtsága miatt). Érdekes, hogy más utazási irodák programfüzetében már az év elején szerepel a gépek menetrendje. A gép odafelé 21.00-kor indult volna, de helyette 22.35-kor sikerült csak. Hajnali 2-re sikerült elfoglalni a szállást. Visszaút: a szobát 12.00-ig el kellett hagyni, a gép 23.30-ra lett kiírva. A bőröndöket be lehetett volna tenni egy eldugott külön helységbe, aminek odaadták a kezembe a kulcsát (és bárki másnak). Volt benn már egy jó pár bőrönd. Ezért inkább az előtérben várakoztak velünk együtt. Az idegenvezetőt első nap láttuk, majd közölte, hogy megy Szahara túrára, nem lesz elérhető. Bíztatott, hogy próbáljuk jól érezni magunkat, ekkor még optimisták voltunk. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Megérkezéskor eldőltünk, mint maci a málnásban, de sötétben is látszódott, hogy kicsomagolni nem nagyon kell. Reggel gondoltam lemosom az út porát és lezuhanyozom. A kád aljában kb. 40 cm hosszú repedés volt, amiből mikor beléptem, mint a gejzír tört fel a zacc. Ezt videóra véve mentem a recepcióra, ahol meglepődtek, s közölték másik szobát csak 13 óra után tudnak adni. Kivártuk. Szobacsere, kád egyben, szoba koszos, (majd kitakarítjuk), légkondi csöpög (máshol úgy folyt, hogy tocsogni lehetett a szobában)

Ellátás
Reggeli: válogatni nem kellett, pedig próbáltuk megelőzni az oroszokat, hátha akkor még nagyobb a választék

Ebéd: sajt( egy féle) , felvágott ( egy féle pulyka párizsi), vaj, dzsem, joghurt, bagett, péksütemény( 3 féle ),főtt tojás, tojásrántotta, müzli

ebéd, vacsora: saláták, főtt- sült burgonya, rizs ,tészta vagy kuszkusz, marhapöri szerűség, sült szárnyas hús, sült halfej, vaddisznópöri, párolt zöldség, süti ( 1 féle fehér krémmel, kétszer csokisan ), dinnye ( görög)

Étterem: padlózata ragad cuppog, nem tudni mikor lett utoljára felmosva, fala penészes, reggelinél az

előző esti spagetti kupac még a földön !!!

- evőeszközt, tányért nehéz kevésbé piszkosat találni, szerencsés esetben le lehet vakarni a rászáradt maradékot

Összegzés: érdemes minden étkezést időben letudni, mert az oroszok szatyorban viszik fel a kaját azoknak, akik nem all inclusive ellátást kapnak.

- Palackos vizet este 9-től adtak, szobánként egyet, de előfordult, hogy 5-en kaptunk egyet, mert azt mondták elfogyott. Ezt kellett beosztani másnap 10-ig a bár vagy strandbüfé nyitásáig. Elmentem a boltba és vettem.

Nem is csodálom ezen körülményeket, mivel a személyzet 2-3 hónapja nem kapott fizetést. A Piramidesben sem (ugyanaz a tulaj)

Hotel szolgáltatások
medence: este 6-kor bezár, pedig fürdésre épp kellemes lenne az idő, ha sikerül napágyat szerezni (jó korán), azt meg is kell őrizni, mert a ruszki pofátlanul lepakol róla

mini golf : alig látszott ki a gazból, mellette rothadó levágott fűkupac bűzlött

csúszda: bár a leírásban szerepelt, hogy időszakosan működik, de az hogy ez az ebédidőben kezdődik, azt nem gondoltam

- vízi sportok : másik szálloda partszakasza után volt , itt nem

Tengerpart
- homokos part : zátonyos, köves, strandcipő nélkül használhatatlan, törmelék , sitt, tányérdarabok a tengerben! part szemetes

Névtelen, 2015.01.13., Tartózkodás dátuma: 2014.08.02 - 08.09.
Régió: Tunézia Tunézia, Nabeul, Szálloda: Kheops

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (8) Nem (6)

Tengerparti büfé 8 fénykép

Összesen:: 7,4 A nyaralás minden szempontból megfelelt az elvárásainknak

• 6,5 Szállás
  • 7 Ellátás
  • 9 Környék
  • 8 Alapár

Összegzés
A nyaralás minden szempontból megfelelt az elvárásainknak Teljes értékelés megtekintése

Nagyon jó elhelyezkedésű szálloda,

Ellátás
Megfelelő mennyiségű és minőségű étel volt és a tisztasággal sem volt probléma

Hotel szolgáltatások
A medencét mindennap tisztították,az animátorok lelkesek és szimpatikusak voltak.A szállodában levő kis üzletben jó árak és sokféle áru volt.

Tengerpart
A szálloda közvetlenül a tengerparton helyezkedik el.A víz tiszta volt és finom homokos. a partot is takarították,.

A napernyők ingyenesek voltak csak a napágyakért és matracokért kellett fizetni.

Júlia, 2014.11.17., Tartózkodás dátuma: 2014.09.23 - 10.03.
Régió: Tunézia Tunézia, Nabeul, Szálloda: Les Pyramides

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (1)

Összesen:: 3 2014. 07.29. 23 órakor érkeztünk meg a hotelnek nevezett létesítménybe. A telepített idegenvezető két szállodával korábban elbúcsúzott...

• 1,5 Szállás
  • 3 Ellátás
  • 8 Környék

Összegzés
2014. 07.29. 23 órakor érkeztünk meg a hotelnek nevezett létesítménybe. A telepített idegenvezető két szállodával korábban elbúcsúzott tőlünk. A beígért vacsorának híre - hamva sem volt. Kitöltöttük a bejelentkezési lapokat, aztán elkisértek minket az egyik bungalóba, a 804-be. Itt aztán meglepődtünk . Kosz , mocsok . Se takaró, se párna , egy darab kétes árnyalatú törölköző a mosdószélén, a terasz ajtón nem volt függöny, TV nem volt, bár ez nem is hiányzott, hisz nem ezért jöttünk. A WC és a vizesblokk siralmas állapotban volt. Visszamentem a recepcióra reklamálni . Sok vendég érkezett, és a szálloda alkalmazottai láthatóan kevesen voltak, egyszerűen nem foglalkoztak velünk. "Five minit" - ezt hajtogatták folyamatosan , és nem történt semmi. Közben éjfél lett , és bezárt a büfé is , és ott maradtunk ivóvíz nélkül. Egy pincért sikerült megkérnem, hogy váltson be egy tíz euróst, és " all iclusive " adjon egy üveg ásványvizet három dinárért, mert már nagyon szomjasak voltunk. Nyolc órai utazás, és a fogadtatás fáradalmai után a saját törölközőinkből hajtogattunk párnát, és arra feküdtünk le aludni.

Másnap a telepített idegenvezető 12:30-kor érkezett a szállodába. Az ő segítségét kértük, hogy cseréljék ki a szobánkat. A cserére fölajánlott szobában nyüzsögtek a hangyák , és rendkívül büdös volt a WC. Az idegenvezető azzal vigasztalt minket, hogy örüljünk hogy nincs skorpió , vagy kígyó a szobában. Közben előkerült a takarító személyzet, és kaptunk ágyneműt, tiszta törölközőket , függönyt a 804-es szobába. A két rossz közül inkább a 804-t választottuk. A csomagjainkat nem csomagoltuk ki, mert a beépített szekrény belseje is igen poros volt. Ha autóval vagyunk , és nem repülővel, biztos hogy továbbálltunk volna. Így kénytelenek voltunk maradni, és átvészelni ezt a hetet. Az étterem állapota sem volt különb a szobáétól . Az evőeszközökön, tányérokon , poharakon gyakran találtunk ételmaradékot. Gyakori volt az evőeszközök hiánya , például a villák rendszeresen hiányoztak. Teljes értékelés megtekintése

Névtelen, 2014.09.04., Tartózkodás dátuma: 2014.07.29 - 08.06.
Régió: Tunézia Tunézia, Nabeul, Szálloda: Les Pyramides

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (3) Nem (0)

WC 1 fénykép

Összesen:: 1,8 Ezzel mellé nyúltam(:

• 2 Szállás
  • 1 Ellátás
  • 3 Környék

Összegzés
Ezzel mellé nyúltam(: Teljes értékelés megtekintése

Koszos , nehéz rá megfelelő Magyar szót találni

Csaba Sali, 2014.08.25., Tartózkodás dátuma: 2014.08.12 - 08.19.
Régió: Tunézia Tunézia, Nabeul, Szálloda: Kheops

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (7) Nem (0)