Görögország - Rodosz Görögország

• Repülési menetidő

02:30

• Leírás

A szigethez antik monda kapcsolódik, mely szerint, amikor az istenek a világot osztották fel egymás közt, Heliosz a nap istene kiválasztotta magánok e szigetet és megkérte Zeuszt, hogy azt ítélje neki. A monda keletkezésétől fogva a sziget védelmezője Heliosz, a nap istene.
    Ezért is hívják Rhodoszt a nap szigetének, ahol évi több, mint 300 napon át süt a nap, partjait homokos strandok övezik, míg a sziget többi részét sűrű erdőzet és szőlősök borítják. A negyedik legnagyobb görög sziget a legenyhébb éghajlattal a Földözi-tengeren. Itt találkozik a nyugodtabb Földközi-tenger az Égei-tengerrel, mely a sziget nyugati oldala irányából enyhébb szelet hoz magával.
    Rhodosz szigetén két földrész kultúrája találkozik, az európai az orienttel. Antik városok, templomok, kései-középkori várak és erődítmények váltják egymást a szigeten. A hagyományos görög falvacskák a sziget egyik oldalán kontrasztot képeznek a sziget másik oldalára épített modern luxusszállókkal.
    Rhodosz szigete az ideérkezőnek az üdülőhelyek által általában kínált szolgáltatások mindegyikét kínálja: fürdés a gyönyörű öblökben, pihenés a homokos partokon, jachting, golfozási lehtőség, kaszinók, tavernák, éttermek, luxusboltok és a felejthetetlen fakultatív kirándulások a műemlékekhez. Az UNESCO a szigetet a világ kultúrális és természeti örökségévé nyilvánította.

Legújabb értékelések Görögország - Rodosz

Összesen: 10 Október 18án utaztunk,kellemes meleg volt a szigeten.A szállodánk Lalisos nyugodtabb részén,közvetlenül a tengerparton található,ám...

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás

Összegzés:
Október 18án utaztunk,kellemes meleg volt a szigeten.A szállodánk Lalisos nyugodtabb részén,közvetlenül a tengerparton található,ám minden volt a környéken,bolt,ajándékbolt,étterem,patika,stb...Már másnap autót béreltünk és mindent bejártunk,amit itthon elterveztünk.Rodosz kikötője nagyon szép,az óváros egyszerűen isteni!Egyrészt gyönyörű,másrészt tele van szuper étteremmel,kávézóval,ajándékbolttal.minden megfizethető!Siana kis ékszerdoboz falucska Monolithos közelében.Imádtuk!Kötelező kalábriai fenyő mézet vásárolni,nagyon finom és persze oliva olajat!Vannak kisebb kiszerelésben is.Prassonissi a két tenger találkozásánál nagyon szeles,igazi szörfparadicsom.Tudni kell,szerpentines út vezet oda,ami néha para...És mindenütt kecske és kecske...Mi imádtuk!A népszerű öblökben tömeg van,pl Tsampika beach,Antony Qeen beach,de találtunk csodaszép öblöket út közben pár emberrel.Lindos nekünk a pici Santorini volt,szintén kihagyhatatlan!Nagyon kedvesek voltak velünk mindenhol!Autót korrekt áron béreltünk a Sun Rent a car-tól,kaució nélkül!Csodálatos élményekkel lettünk gazdagabbak! Teljes leírás

Elhelyezés
Ha utaznánk még Rodoszra,akkor is ezt a szállodát választanánk.Nagyon szép,tágas szobánk volt.Szép kerttel és nagyon bőséges,finom ételekkel.Mi fél panzióval voltunk most,mivel szinte mindig mentünk,pont jó volt.egy napot amikor pihentünk,a Beach bárban térítés ellenében mindent meg tudtunk venni,Gyros,hambi,hot-dog,üdítő,sör,kv,stb...

Ellátás
Részünkről minden volt,mi szem szájnak ingere.Minden este más nemzet ételeit is kínálták a görögön kívül.így volt pl olasz és japán est is.Ez számomra azért is jó,mert volt szusi és én imádom!!!Makaron a kedvenc édességem szinén,ami itthon darabra nem olcsó mulatság...A covid miatt fólia kesztyűben lehetett szedni a kanalakkal,maszban amit az asztalnál aztán le lehetett venni.Mindenütt kézfertőtlenítő!minden este volt műsor,egyszerű,de jó!

Hotel szolgáltatások
Mindennel meg voltunk elégedve.Ha akarunk pingpongozunk,flipperezünk(ott még lehet...)Volt jóga,vizi torna,stb...Egy dolog bosszantott fel,hogy a szállodához tartozó parton 3 eurót kérnek egy napágyért.Mindenhol így van sajnos,ilyennel nem találkoztam eddig:-( A szálloda felett leszálló gépeket mi szerettük,de zavaró lehet másnak.rengeteg gép száll le.

Tengerpart
Kavicsos a part,kell a gumicipő!Mivel utószezonban voltunk,bár a hotel tele volt,nem volt tömeg,gondolom ez a 3 eurónak is köszönhető.Tisztaság,rend mindenütt.

Váczi János, 2021.10.28., Tartózkodás időpontja: 2021.10.18 - 10.25.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Szállás: Blue Horizon (Ialysos)

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 10 Nem hittem,hogy végig ragyogó idő lesz, de ezek szerint áll az, hogy Rodoszon októberben még nyár van, ha nem is kánikula

Összegzés:
Nem hittem,hogy végig ragyogó idő lesz, de ezek szerint áll az, hogy Rodoszon októberben még nyár van, ha nem is kánikula Teljes leírás

Elhelyezés
Tisztaság, rend, minden nap zene és társaság pont alattunk az udvarban, de érdekes, hogy a nyitva hagyott konyhaablakon át alig lehetett hallani, ha meg becsuktuk az ajót, teljes csend volt. 5 perc gyaloglás a strand (600 m), azoknak írom, akiknek sok ennyi séta.

Nem igényeltünk

Takarítás háromszor volt

Fakultatív programok, túrák
Továbbra is (már több mint 10 éve) az utazásközvetítő irodával utazom.

Garai László, 2021.10.11., Tartózkodás időpontja: 2021.10.01 - 10.08.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Szállás: Gorgona

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 9,6 Nagyon kellemes egy hetet töltöttünk a szigeten.

• 9,5 Szállás
  • 9 Ellátás

Összegzés:
Nagyon kellemes egy hetet töltöttünk a szigeten. Teljes leírás

Elhelyezés
Igazàn színes,egyedi szobàk.Ár èrtèkben megfelelő.

Ellátás
A reggeli lehetne vàltozatosabb,de így is mindenki talàl magának megfelelőt .A vacsora nekünk nagyon passzolt,változó ètelekkel.

Hotel szolgáltatások
Medence van de azt nem használtuk.

Tengerpart
Kb 800 M.Kisgyerekeseknek is ideális.Nem túl hullàmzik àltalàban,homokos.

Horváth Tamás, 2021.10.11., Tartózkodás időpontja: 2021.09.29 - 10.06.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Szállás: Grecian Fantasia Resort

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 3,4 A recepciósra fél órát kellett várni, a szoba elavult, kicsi, a felszereltsége igen hiányos.

• 2,5 Szállás
  • 4 Ellátás
  • 6 Környék
  • 2 Alapár

Összegzés:
A recepciósra fél órát kellett várni, a szoba elavult, kicsi, a felszereltsége igen hiányos. Teljes leírás

Elhelyezés
Legalább 2 pohár jó lett volna , csipesz a teraszon egy db. sem, pedig tudják, hogy mindíg fúj a szél.

A wc elromlott a harmadik napon, onnantól 2 x javították, de fél óra mulva ismét rossz volt.

Ellátás
A reggeli mindíg ugyanaz, a vacsora is átlagon aluli volt. Semmi változatosság.

Hotel szolgáltatások
A medence szép, a takarítás mindennapos.

Tengerpart
A part szuper, 2 perc a szállodától.Meghitt kis kávézó, a kiszolgálás kedves.

Magyar Erzsébet, 2021.10.01., Tartózkodás időpontja: 2021.09.21 - 09.28.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Szállás: Faliraki Bay

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (2) Nem (0)

Összesen: 10 Tökéletes nyaralás volt!

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás

Tökéletes nyaralás volt! Teljes leírás

Elhelyezés
A szálloda kiváló volt, jó elhelyezkedés, kedves kiszolgálás, nagy szoba, rendes napi takarítással.

Bőséges reggeli

Hotel szolgáltatások
Szuper bár, kiváló koktélokkal, nagy medence, kényelmes napágyakkal

Tengerpart
Tengerpart közel volt a szálláshoz, szép tengerpart, jó elhelyezkedéssel, mosdó, étterem közvetlen közelben

Nóra D. S., 2021.09.24., Tartózkodás időpontja: 2021.09.14 - 09.21.