Görögország Görögország

Hivatalos megnevezés: Görög Köztársaság
Főváros: Athén
Állami irányítás: plurális köztársaság egykamarás parlamenttel
Vallás: pravoszláv
Hivatalos nyelv: görög, megértik az angolt
Időeltérés: +1 óra Magyarországhoz képest

Görögország - már 80 700 Ft-tól

Görögországról

Görögország - a nyugati kultúra bölcsője, régesrégi mitológiai bájjal és mítosszal övezett ország, gazdag és régi történelmű hely, mely rejtegeti az emberi értelem és szépség titkát, ahol a lakosok ismertek őszinteségükről és szívélyes vendéglátásukról. Görögország elvarázsolja az ideérkezőt a káprázatos tájjal, ahol a durva táj a hegyi masszívokkal, katlanokkal, folyócskákkal átalakul gyönyörű tengerpartá és áttetsző tengerré, melyből kilátszanak a fehér sziklák.

Görögország Délkelet-Európában a Balkán-félsziget déli kiugrásán fekszik. Szárazföldi részből, több nagy szigetből, melyek 7 közigazgatási térségre osztottak, valamint sok kis szigetből áll. A görög partokat az Ión-tenger a Földközi-tenger és az Égei-tenger mossa. A főváros Athén, 2 és fél millió lakossal.

Kedveltségét a kedvező éghajlatának köszönheti, májustól október végéig állandó a meleg. Végtelen különböző tengerpart található itt. Homokos parttól a kavicsoson keresztül a sziklásig, de találhatók itt partok, ahol különböző attrakciókat próbálhatunk ki, vagy csendes elhagyatottakat.

Görögország gazdag turisztikai kínálattal rendelkezik: szálláslehetőségek hotelokban vagy turistaközpontokban, sportolási lehetőségek, számtalan bár és szórakozóhely. A görög konyha különlegességét megkóstolhatja a különleges éttermek egyikében, hogyha megszeretne látogatni egyet az ismert történelmi műemlékek közül, kirándulások széles kínálatát találja.

Görögország - már 80 700 Ft-tól

Legújabb értékelések Görögország

Összesen: 9,6 Csodálatos a sziget, csodálatos a tengerpart.

• 9 Szállás
  • 10 Ellátás típusa
  • 10 Alapár

Összegzés
Csodálatos a sziget, csodálatos a tengerpart. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
kissé szegényes a konyha felszerelése

Ellátás nélkül kértük

Nem volt szolgáltatás

Tengerpart
A tengerpart közel volt (100 m belül) megközelítése könnyű, a tengerpart homokos, vize kristálytiszta, napozóágyak tömkelege, 1 ágy 5 euró/nap. Tengerparton van lehetőség étkezésre, tavernák tömkelege.

Zsolt N., 2019.07.22., Tartózkodás dátuma: 2019.07.09 - 07.16.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Hotel: Dafne apartman

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 9,6 Teljes mertek ben elegedettek vagyunk!

• 9,5 Szállás
  • 9 Ellátás típusa
  • 10 Alapár

Összegzés
Teljes mertek ben elegedettek vagyunk! Teljes értékelés megtekintése

Megfelelo

Ellátás
Megfelelo es udvarias volt az ellatas!

Tengerpart
Par perc a tengerpart a viz enyhen hinaros,sajnos hideg a tenger!

Stáhl Ferenc Józsefné, 2019.07.22., Tartózkodás dátuma: 2019.07.12 - 07.19.
Régió: Görögország Görögország, Korfu, Hotel: Angelina

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 6,2 A nyaralás jól sikerült. A programokból választottak hibátlanul voltak. A nyaralásra a szállás nem megfelelőssége vetített árnyékot.

• 5,5 Szállás
  • 6 Ellátás típusa
  • 8 Környék
  • 6 Alapár

Összegzés
A nyaralás jól sikerült. A programokból választottak hibátlanul voltak. A nyaralásra a szállás nem megfelelőssége vetített árnyékot. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
3 főre fizettem be. A felnőtt fiam pótágyat kapott, ami alvásra teljesen alkalmatlan volt. A szóba két főre is kicsi lett volna, a pótággyal alig fértünk el. Nehezítette az elhelyezkedését, hogy csak akasztós szekrény volt.

Kovácsné Dr. Magyar Katalin, 2019.07.22., Tartózkodás dátuma: 2019.07.09 - 07.16.
Régió: Görögország Görögország, Rodosz, Hotel: Evi

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 8,5 Olcsó, jó elhelyezkedésű helyen szerettem volna nyaralni egy szép tengerparton, amit meg is kaptam. A szállással kapcsolatban nagy...

• 7,5 Szállás
  • 9 Alapár

Összegzés
Olcsó, jó elhelyezkedésű helyen szerettem volna nyaralni egy szép tengerparton, amit meg is kaptam. A szállással kapcsolatban nagy elvárásaim nem voltak, de összességében a medence, a hotel elhelyezkedése, ára kárpótolt a hiányos, illetve higiéniai szempontokból is kicsit alulmaradott szállás miatt.

Személy szerint, ha választani lehetne, én szívesen visszamennék ugyanebbe a hotelbe, jól éreztem magam, igazából pénz kérdése, hogy ki tudja megengedni magának a jobban felszerelt/tisztább hotelt. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Nem vártam sokat a szállástól, ennek tudatában mentem ki, főbb szempont volt, hogy olcsó legyen és jó helyen helyezkedjen el. A szállástól szerintem nem is kell sokat elvárni, van benne egy kis tv, az ágy kényelmes volt, kis terasz, légkondi térítés ellenében, viszont nem olcsó szerintem. Érdemes megemlíteni, hogy a mobilnet elérhetőség nem túl jó Zakintoszon, a hotelszobában nem volt térerő.

A szállás higiéniája kifogásolható, a konyha részen büdöset éreztem, a felszereltség kicsit hiányos, mikró nincsen, mosószivacsot, mosószert venni kellett, nem volt sok konyhai felszerelés sem. A fürdőszobában a wc ülőkét nem lehetett felhajtani normálisan, a zuhanyzónál volt függöny, de semmit nem ért, így is elázott az egész fürdőszoba, még lefolyó sem volt a zuhanyzó mellett, amibe legalább bele tudott volna folyni a víz. Ugye nem volt felmosó sem a szobában. A csap kissé instabil volt. A fürdőszobai fal kicsit undorítóan nézett ki, piszkos volt.

A hálószobában én a vasalót hiányoltam. Amikor megérkeztünk a szállásra, hajszálak voltak a padlón, nem volt megfelelően kitakarítva, porszívózni szerintem nem szoktak még vendégváltáskor sem, pedig jó lenne, nem csak felmosni.

Rengeteg az angol turista, tele van velük a sziget, magyarokkal, írekkel, hollandokkal találkoztam még.

Ellátás
Ellátást nem kértünk, de azt is mondták, hogy nem éri meg. Inkább a hotel alatti boltban bevásároltunk, ahol 10% kedvezményt adnak az ottani vendégeknek. Viszont a kedvezményt meg kell említeni, mert nem mindig adnák meg.

Ugye vizet azt venni kell, csapból nem lehet inni. A gyros pitában kb. 2 euró. Éttermekben gyros tálat ettünk, viszont amilyen kevés húst adtak és amilyen drága volt, én arra azt mondom, hogy nem érte meg, Magyarországon nagyobb adagot adnak 3x kevesebbért.

Hotel szolgáltatások
A medence nagy, szép, takarítják.

Wi-Fi a pultnál, térítés ellenében.

Légkondi is térítés ellenében, szerintem kicsit drága.

Majdnem minden nap jöttek takarítani, bár az annyiból állt, hogy felmostak, egyszer ágyneműt is cseréltek. Volt, amikor reggel, volt amikor délután jöttek.

Kirendelt idegenvezetőnk, nagyon szimpatikus és segítőkész volt, humoros, profi. Mi vele mentünk el a Navaggio öbölbe és a Cameo szigetre, teknőslesre, volt lehetőség beúszni barlangba is. A kirándulás ára viszont kicsit drágább volt, mint ha a helyi irodákkal néztünk volna körbe, érdemes egyébként megkérdezni több helyen is, hogy hol mennyibe kerül. De ha valaki kényelmes és szeretne magyar nyelvű idegenvezetőt, akkor így is teljesen jó.

Tengerpart
A tengerpart közel van, 1 perc sétára. Nagyon szép a kilátás, a tenger meleg volt, sekély a víz, szép kagylók, megfelelő mennyiségű napágy, bár késő délutánig fizetősek.

Az éttermek előtt sok a behívó ember, a parton odamennek néger árusok kamu napszemüvegeket, órákat árulnak. Egyébként a legtöbb helyen a városban szintén tele van minden hamisítványokkal, de a tengerparti árusok drágábban adják. De van aki 3 euróért karkötőt akar rád sózni, stb..

Szemét a tengerparton nem volt, viszont Zakintosz én úgy vettem észre, hogy azért szemetes sziget, sok helyen van kosz. És nagyon sok a macska, amik a homokba végzik olykor a dolgukat. Egyébként a tengerpart még mindig tisztább, mintha Laganas fő utcája felé mennénk, ugyanis éjszakánként a fő utcánál több részeg fiatal is vizel a tengerbe...

Érdemes még elmenni Kalamaki irányába a tengerparton, ott találkozni lehet teknőstojásos résszel, a tengerpart még tisztább, nincs sok ember.

Csiza Bálint, 2019.07.22., Tartózkodás dátuma: 2019.07.09 - 07.16.
Régió: Görögország Görögország, Zakynthos, Hotel: Vossos

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 7,6 Az Astir Beach hotelba foglaltuk a szállásunkat, de megérkezésünkkor átírányítottak az Astir Palace hotelba. Miután tavaly ebben a...

• 6,5 Szállás
  • 9 Ellátás típusa
  • 9 Környék
  • 7 Alapár

Összegzés
Az Astir Beach hotelba foglaltuk a szállásunkat, de megérkezésünkkor átírányítottak az Astir Palace hotelba. Miután tavaly ebben a szállodában voltunk, és tengerre néző szobát fizettünk be, ennek ellenére először egy szuterén alagsori szobába akartak elhelyezni, ezért választottuk idén inkább az Astir Beach hotelt, de a végén mégis az Astir Palace-ban kötöttünk ki.Átmentünk ahol kezdődött a tavalyi kálváriánk, oldalról tengerre néző szobát fogllatunk ( Astír Beach-ben nem volt más opció az utazási iroda oldalán). Először olyan szobát akartak adni ahol a szomszédos hotel tűzfalát nézhettük volna az erkélyről, a következő szoba az emeleti legutolsó szoba volt ami az étterem tetejére nézett, szép cserepeket nézhettünk volna. Természetesen ezt sem fogadtuk el, a következő szintén a legutolsó szoba a folyóson, egy sikátorra nézett, a személyzeti bejáratra. Ezek után kértük idegenvezetőnk segítségét, az ő segítéségével sikerült 100 EURÓ ráfizetésével egy tengerre néző normális szobát kapnunk. Pedig nem volt olcsó februárban amikor befizettük 558 000.- ft volt ez az út.Végre este 1/2 7-kor sikerült elfoglalnunk a szobát és végre fürödni a tengerben, ugyanis 38 fok , szikrázó napsütés volt, de ez a kálvária elvett 3 órát az üdülésünkből. Még szerencse, hogy a kinti idegenvezető nagyon segítőkész akiknek még 1x köszönjük a segítségét! Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Miután kifizettük még a 100 EURO-t ez a szoba már tökéletes volt, csak a 3 órás tortúra és a nem kevés ráfizetés kicsit elvette a kedvünket. Ezért nem erre fizettünk be idén, mert már tavaly átéltük ezt a kálváriát. Egyébként a szálloda nagyon tiszta, naponta ágynemű és törülköző csere, szóval patyolat tisztaság.

Ellátás
Az ételek minősége és választéka is nagyon kiváló volt, változatos, finom és bőséges.

Hotel szolgáltatások
A szobák kiosztása miatt nem szeretnénk visszatérni ebbe a szállodába, mert ez a tortúra nem hiányzik még 1x,. elég volt 2x. már. Ugyanis most is azért kellett 3 órát várnunk a normális szobára mert a manager sziesztázott:-( Úgy gondolom, hogy nyáron a főszezonban ez enyhén szólva luxus, hogy a vendégek várjanak rá több órát is...

Tengerpart
Nagyon szép homokos, tiszta, a tenger lassan mélyülő, csoda szép és a sziget is gyönyörű, de ez a kálvária a szobákkal már másodszor elveszi az ember kedvét, hogy visszatérjen ide. Arról nem beszélve, hogy minden hajnalban az angol fiatalok ordenáré , ordító viselkedésére ébredtünk, iszonyú amit műveltek órákon keresztül, be kellett csuki az erkélyajtót, hogy valamit tompítson az ordibálásukból Szerintem a szállodáknak valami biztonsági szolgálatot kéne működtetni akik megpróbálnák csitítani őket, mert általában az emberek pihenni mennek és éjszaka szeretnének aludni.

Klára S. N., 2019.07.22., Tartózkodás dátuma: 2019.07.10 - 07.17.