Görögország - Zakynthos Görögország

• Repülési menetidő

01:40

• Leírás

Zakynthos vagy másnyelven Zante a legnagyobb jón szigetek egyike és Kefalonia és Lefkada szigetekkel együtt szigetcsoportot alkot Korfutól déli irányban. A buja vegetációjából eredően a szigetet "A kelet virágának" vagy "Az illatok szigetének" nevezik.

Zakynthos ismert egyedülálló természeti világáról, arany színű partjairól és a helyi lakosok vendégszeretetéről. Azon szigetek egyike, ahol a védett teknősfaj a Caretta-Caretta él, ez az állat vált Zakynthos szimbólumává. A "Hajótörés partja"-ként ismert Navagio a sziget legnagyobb atrakciója, ahol évekkel ezelőtt egy csempészhajó hajótörést szenvedett. Az ideérkezők nagy részének felejthetetlen élményt nyújt majd az azúr kék tenger, a mágikus naplementék és a gyönyörű több száz barlang valamelyike. A meredek sziklák, homokos partok és a vadon termő orchideák, a jázmin, a timián és más növények illatával együtt marad meg a turista emlékezetében.

A sziget középső részén a települések nagy része megőrizte jellegzetes légkörét, melyhez hozzájárul a helyi lakosok vendégszeretete, a tradíció és a kultúra megörzése.

Legújabb értékelések Görögország - Zakynthos

Összesen:: 9,4 Nagyon jól éreztük magunkat az itt eltöltött egy hét alatt. A hotel szuper helyen van, közel volt minden (autóbérlés, tengerpart, boltok).

• 9 Szállás
  • 9 Ellátás

Összegzés:
Nagyon jól éreztük magunkat az itt eltöltött egy hét alatt. A hotel szuper helyen van, közel volt minden (autóbérlés, tengerpart, boltok). Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás tiszta volt, de a mi szobánk egy kicsit kicsi. A barátaink egy teljesen felújított, nagy szobát kaptak. A közösségi terek és az étterem teljesen fel van újítva, nagyon ügyeltek a tisztaságra. Minden nap takarítottak a szobánkban, a törölközőket két naponta cserélték.

Ellátás
All inclusive ellátást kaptunk, de mivel nem közvetlen tengerparti a szállás, így a parton is fogyasztottunk, hogy legyen napágyunk. A választék minden étkezésnél bőséges volt. A covidra való tekintettel nem szedhettünk magunknak az ételekből, hanem ők szolgáltak ki minket. Általában többet szedtek mindenből, mint amennyit kértünk. Nagyon barátságosak voltak és nagyon finom volt minden. Az egyik barátunk tej- és tojásérzékeny, neki minden ebédre és vacsorára külön főztek. Levest és általában 2 főételt kapott azon kívül, ami kint volt egyébként is és fogyaszthatta. Egyedül a napközbeni snackbar volt szegényes. Érkezésünk napján nem kaptunk semmilyen szendvicset vagy salátát, csak a vacsorát. (Reggel 9 körül tudtunk utoljára enni.)

Hotel szolgáltatások
A medence minden nap tisztítva volt, és mivel nem voltak sokan az egész szigeten, így a hotelben sem, bőven el lehetett férni. A beach bar közvetlenül a medence mellett van, így napközben lehetett inni bármit. A tengerpart 3 perc sétára talláható.

Tengerpart
A tengerpart 3 perc sétára található a hoteltől. Lassan mélyülő, homokos, tiszta vízű. Egész nap a tengerparton voltunk. Gyönyörű ez a laganasi partszakasz, a közelben található (a tengerparton végig lehet sétálni kb. 35 perc) a Cameo-sziget. Lehet kishajót és vízi biciklit bérelni és teknőst nézni a közel található teknős szigetnél. A napágyakért fizetni kell, vagy ha fogyasztasz, akkor ingyenesen használhatod. Mi a Republic Beach partját használtuk, és ott fogyasztottunk nap közben.

Illés Barbara, 2020.08.03., Tartózkodás időpontja: 2020.07.22 - 07.29.
Régió: Görögország Görögország, Zakynthos, : Garden Palace

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen:: 4,6 A nyaralás maga remek volt, minden flottul ment.

• 3 Szállás
  • 4 Ellátás
  • 9 Környék
  • 4 Alapár

Összegzés:
A nyaralás maga remek volt, minden flottul ment. Teljes leírás

Elhelyezés
Apartmantban voltunk. Igaz, nem nagyon szándékoztam főzni, de itt még egy kávé elkészítése is nehézségekbe ütközött. A két platni mellett 2cm hely volt szó szerint, még egy csézsét se lehetett lerakni.

A mosogató koszos és rozsdás volt. 2 db pohár és 2 csézse volt, illetve 2 kiskanál. Mind jobb időket látott. Nem volt szivacs, rongy, mosogató, szóval érkezés után irány a bolt.

A furdő/WC is nagyon rozsdás, kopott, használt volt, papucs nélkül be se áltam a kádba.

A szoba maga tiszta volt, de olyan rossz ágyakkal, hogy egyetlen éjszakát se tudtam aludni.

Ellátás
Önellátással voltunk, de azért legalább egy üveg vizet adhattak volna, hogy nem a boltba kelljen rögtön elrohanni érkezés után.

Illetve a beígért 10% kedvezményt a Blue Waves étteremben (ugyanaz a tulaj) sem kaptuk meg.

Hotel szolgáltatások
WIFI - 4EUR/nap/készülék és az is csak 12 és este 11 között. Szerencsére nem fizettem érte. Egyszer kaptam meg a jelszót, de olyan gyenge, hogy még a messenger üzenetek se jönnek át. Nevetséges!

Széf: 5EUR-t kértek el egy hétre, amit elvi okokból tartok tisztességtelennek. A széf a szobában van, a szállodának vele dolga nincs.Az egész hotelt kamerák figyelik és minden lépésünket szemmel tartották. Inkább ilyesztő volt mint biztonságos.

Ha kértél, akkor takarítottak, de csak ott ahol a papok táncolnak, én magam fertőtlenítettem mindent.

Tengerpart
A tengerpart nagyon szép, homokos, lassan méyülő, ideális családoknak. Érdemes a Blue Waves-től távolabbipartra menni, ugyanis a szálló a saját vendégeitől is 7EUR-t kér a napernyőkért, még ha fogyasztasz is. Kicsit távolabb, ha csak egy italt, üditőt vagy kávét rendelsz, akkor már nem kell fizetni.

Névtelen, 2020.08.03., Tartózkodás időpontja: 2020.07.22 - 07.29.
Régió: Görögország Görögország, Zakynthos, : Residence Blue Waves

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen:: 9,2 Nagyon kellemesen töltöttük el az időt. A tenger homokos és nagyon tiszta. Délután kimondottan meleg, lassan mélyülő. Bárkinek szívesen...

• 9 Szállás
  • 8 Ellátás

Összegzés:
Nagyon kellemesen töltöttük el az időt. A tenger homokos és nagyon tiszta. Délután kimondottan meleg, lassan mélyülő. Bárkinek szívesen ajánlom. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás remek volt, apró kellemetlenség a sok szúnyog. Lehetne a szobában elektromos sz. riasztó. A konyhában csak egy nagy fazék van, mi vittünk egy kicsit és ez így jó volt. A tengert láttuk az erkélyről.

Ellátás
Sajnos a svédasztalos reggeli helyett csak csomagolt kiadagolt étel volt, de így sem tudtuk mindet elfogyasztani. Külön kiemelem a fantasztikus joghurtot, a finom dinnyét és a remek kávét. Ami nekem hiányzott, az a paprika, paradicsom.

Hotel szolgáltatások
Klassz medence volt nem nagy de jókat úsztam benne. A vize kellemes hőmérsékletű volt, és egy kis sekély pancsoló le volt kerítve.

Tengerpart
A tengerpartot úgy lehet elérni, hogy egy úton kell átmenni kb. 70 m. A part keskeny, inkább kavicsos, de a tenger homokos, nagyon tiszta.Napozóágyak a tengerparton amikor mi voltunk ingyenesek voltak.

Judit T., 2020.07.27., Tartózkodás időpontja: 2020.07.16 - 07.23.
Régió: Görögország Görögország, Zakynthos, : Paradise

Távolban a sziget fővárosa 2 fénykép

Összesen:: 6,4 Ár-értékben megfelelő.

• 6,5 Szállás
  • 5 Ellátás
  • 6 Környék
  • 8 Alapár

Ár-értékben megfelelő. Teljes leírás

Elhelyezés
Egyszerűen berendezett apartman, de a célnak megfelel. Kemény ágymatracok (engem nem zavart, de nem mindenki kedveli). A fürdőszobában lecserélhetnék a rozsdásodó csaptelepet. Az apartman kertjében lévő medence kiváló.

Ellátás
Reggelis ellátással voltunk, amit minden nap pultnál adtak ki (nyilván a COVID miatti szigorítások miatt). Ezzel nem is lenne semmi gond. A gondot az jelentette, hogy minden nap ugyanaz volt reggelire (sonka, sajt, vaj, méz, lekvár). Én ezzel is elvoltam, de töb embernek komolyabb problémát tud jelenteni.

Hotel szolgáltatások
Az aparthotel medencéje kiváló, mint már említettem. A szobákban lévő klima görögországi szokás szerint feláras, de nem kellett használni, mert az apartman elhelyezkedése nagyon jó volt, nem sütötte telibe a Nap. Kiemelném, hogy a wc öblítő gomb meghibásodott, amit nagyon gyorsan javítottak.

Tengerpart
A szállás Argassiban van, ahol a tengerpart nem mindenkinek a legideálisabb. Keskeny, kavicsos-sziklás partrész, gyorsan mélyülő víz. A szigeten erősen ajánlom az autó- vagy egyéb járműbérlést, és akkor bármerre lehet mozogni. A víz kristálytiszta, úszóknak (búvárkodóknak) kánaán.

Molnár István, 2020.07.22., Tartózkodás időpontja: 2020.07.09 - 07.16.
Régió: Görögország Görögország, Zakynthos, : Paradise

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen:: 10 Élményekben gazdag, szuper nyaralás volt. A sziget gyönyörű, a szálloda csendes helyen van és igényesen rendben tartott.

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás

Összegzés:
Élményekben gazdag, szuper nyaralás volt. A sziget gyönyörű, a szálloda csendes helyen van és igényesen rendben tartott. Teljes leírás

Elhelyezés
Igényes hotel, szépen rendben tartott. Különösen tetszett a saját zöldséges kert, ami a reggeli alapját képezte.

Változatos és finom.

Hotel szolgáltatások
Kedves személyzet, a medence tiszta és egész nap használható.

Tengerpart
A tengerpart tiszta és homokos, nem volt szükség a gumis talpú cipőkre.

Szőnyi Sándor, 2020.07.22., Tartózkodás időpontja: 2020.07.11 - 07.18.