Összesen: 5.5 NEM, NEM, NEM, SOHA TÖBBÉ nem megyek utazási irodával ........a durva viselkedésük miatt. Úgy gondolom, hogy ez az utazási iroda egy...
- 4 Elhelyezés
- 4 Ellátás
- 10 Környék
- 4 Ár
Szállás általános értékelése
NEM, NEM, NEM, SOHA TÖBBÉ nem megyek utazási irodával ........a durva viselkedésük miatt. Úgy gondolom, hogy ez az utazási iroda egy csapat csaló, akik szándékosan kirabolják az ügyfeleiket. Egy kéthetes utazást kerestem Ada Bojana üdülőhelyére. Mivel nem találtam a kívánt tartózkodási időt, a CA fiókban érdeklődtem az utazásról. A fiókban dolgozó hölgy azonnal telefonon felvette a kapcsolatot az utazási irodával. Az utazási iroda felajánlott egy dátumot, utazást és étkezést. Minden megfelelt nekem, így azonnal fizettem a CA fiókban. Néhány nap múlva kaptam egy üzenetet, hogy az általuk javasolt dátum nem valósítható meg. Egy másikat javasoltak, amihez beleegyeztem. Egy kis idő múlva azt mondták, hogy ez a másik dátum körülbelül 3000 CZK-val drágább. Jelentős elégedetlenséggel elfogadtam, és azonnal kifizettem a fennmaradó összeget. Körülbelül 2 nap múlva a CA-ból érkező hölgy ismét felhívott, hogy az ár további 8000 CZK-val emelkedik. Szégyentelenül elküldtem őket valahova, és felmondtam a szerződést. Mivel továbbra is érdekelt egy nyaralás ebben a üdülőhelyen, úgy döntöttem, hogy veszek egy klasszikus utazást, amelyet mind az utazási iroda, mind a CA weboldalain nyilvánosan kínálnak. Mindent megrendeltem, kifizettem. Néhány nap múlva kaptam egy üzenetet, hogy ez az utazás nem hajtható végre a felajánlott formában, és hogy az ár magasabb. Az érdeklődésem olyan nagy volt, hogy végül elfogadtam az emelést, és kifizettem a kért összeget. Az utazási iroda alkalmazottainak viselkedésére közvetlenül az ügyvezető igazgatónak panaszkodtam. Sikertelenül. FIGYELEM: a panaszom után heteken át az utazási iroda továbbra is kínálta mind a teljesen eredeti dátumot, amelyet nem lehetett lefoglalni, mind az eredetileg alacsonyabb árat. Így megpróbáltam ugyanazt az utazást újra lefoglalni az eredetileg alacsonyabb áron. Az utazási iroda válasza az volt, hogy már fizettem ugyanazért az utazásért (magasabb áron), és ha megveszem ezt a második utazást, az ár akkor sem lesz alacsonyabb (ÉRTÉS: AZ ÁR NEM AZ, AMILYEN AJÁNLOTT). Nincsenek tisztességes szavak az utazási iroda ilyen viselkedésére...
Teljes leírás
Elhelyezés
Régebbi szálláshely, igénytelenebb vendégeknek. Azoknak az ügyfeleknek szól, akik a tenger, a strand, a napsütés miatt érkeznek ebbe a üdülőhelyre, és hajlandóak szemet hunyni a számos hiányosság felett. Például: hiányzik a hajszárító, a kábel (hoztam a sajátomat), szakadt törölközőtartó a fürdőszobában (a kazánról lógó akasztóval megoldva), lecsavart és lötyögő WC-csésze, laza WC-ülőke (saját kezűleg javítottam), kopott és nagyon kényelmetlen székek az erkélyen (takaró letakarása után használhatók), a fürdőszoba ablaka nem csukható, szörnyen nyikorgó ajtó (végül napolajjal kentem be), stb. Röviden, beigazolódott a pletyka, hogy a montenegrói nép nagyon lusta. Hajlandó vagyok mindezt elfogadni, éppen maga a hely miatt, a strand, a béke és a fürdőruha nélküli tengerparti tartózkodás lehetősége miatt.
Ellátás
Az előző évekhez képest az amúgy is szűkös ételválaszték kissé romlott. Az igénytelenebb vendégek gond nélkül ehetnek, az igényesebbek nem térnek vissza. A reggeli klasszikus - néhány féle szalámi, sajt, tükörtojás és rántotta, paradicsom, uborka, vaj, méz, lekvár, chips... többnyire egyféle fehér kenyér. Az édes péksütemények hiányoznak. Vacsorára 2-3 fogás + kb. 2 köret, zöldség közül lehetett választani. Apró pozitív változás az előző évekhez képest, hogy az apróra vágott paradicsom, uborka és káposzta mellett elkezdtek különféle vegyes salátákat készíteni. És minden nap volt desszert 1-2 féle sült zsemle formájában, amelyek íze jótól kiválóig terjedt.
Szállás szolgáltatások
Újonnan telepítették a wifit, ami bent és az egész környéken is működik. A többi 30-40 évvel ezelőtt befagyott. Heti takarítás nem volt, miután kicserélték a törölközőket, magam zuhanyoztam a WC-ben, és egyszer én söpörtem fel a homokot a partról. Az idei évben hivatalba lépő új vezetőséggel azt kell mondanom, hogy többet spórolnak, és a minőség romlik. A helyi bolt tragikusan alulkészletezett, egyetlen darab gyümölcsöt és zöldséget sem lehet venni. Kapható csomagolt kenyér, pástétom, sós szelet, keksz, víz és egyéb italok stb. Ismétlem, el kell mondanom, hogy a tenger, a nap, a strand miatt járok ide, és minden más felett hajlandó vagyok szemet hunyni.
Tengerpart
A strand finom, sötét homokos, és a szállás közvetlen közelében található. A szálloda melletti rész meglehetősen tiszta, a 3 km hosszú strand többi része karbantartatlan. Az egész strand naturista. Emiatt a üdülőhely egy bizonyos ügyfélkör számára alkalmas, akik értékelik a nyaralásuk eltöltésének ezt a módját. Nem jelent problémát helyet találni a strandon, akár néhány tucat méterre a legközelebbi emberektől. Ez a legnagyobb előny, és az az oka, hogy miért térek ide újra és újra. Bár a türelem nem végtelen, és talán egy napon a közmondásos utolsó csepp is kicsordul.... Hadd idézzek a weboldalukról: "Ahol a folyó megcsókolja a tengert, ott kezdődik a szabadság. Az Ada Bojana három kilométernyi homokos strandot kínál, ahol lehetőséged lesz valami olyat megtapasztalni, ami máshol nem lehetséges. Lehetőséged lesz arra, hogy önmagad legyél. Nincsenek kíváncsi pillantások vagy felesleges zaj - csak a tenger, a homok és az emberek, akik osztoznak a béke, a természet és a határokat nem ismerő szabadság iránti igényükben."
Václav C., Ellenőrzött vélemény (Invia.cz), Értékelve: 2025.09.29., Tartózkodás időpontja:: 2025.09.19 - 09.26.
Régió:
Montenegró, Ulcinj, Szállás: FKK Ada Bojana
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra