Egyiptom - Taba Egyiptom

• Utazás repülőgéppel

04:10

• Leírás

Taba városa az ország északi részén található, a Sínai-félszigetnél, közel a Vörös-tenger partjához. Tulajdonképpen határátkelőhely a szomszédos Izraelbe. Taba ideális kirándulóhely abban az esetben, ha nyugodt üdülésre vágyunk. A városban biztosan nem fogunk unatkozni, mégha csendesebb is, mint például Hurghada központja.

Régebben itt semmilyen közlekedési infrastruktúra nem létezett. Az utóbbi években azonban lehetőség nyílt külföldről Tabába repülni, mert nemzetközi repülőtere van.A városközpontba való bejutást a reptéri transzferek biztosítják. Abban az esetben, ha nem felelnének meg a Tabába induló járatok, lehetőség nyílik a szomszédos Izraelben található Eilatba repülni, amely innen csupán 10 km-re található.

A nyaralóhely kis kiterjedését tekintve korlátozott a szálláshelyek kapacitása, ennek ellenére több luxusszálloda és kisebb hotel közül választhatunk.Híres a Taba Hilton szálloda, amelyből gyönyörű kilátás nyílik a kavicsos tengerpartra. Kitűnő szállást biztosít a Taba Heights szálloda is, a többi 5 csillagos szállodával együtt. Főleg a fiatalok számára ajánlott a Basata- Camp, amely a legjobb egyiptomi ökológiai kempingek egyike.

A terület eredetileg beduin község volt, ezért kevesebb látnivalóval büszkélkedik, mint a többi egyiptomi város. Viszont ajánlatos kirándulást tervezni Mózes hegyére. A város földrajzi fekvéséből kifolyólag ideális arra, hogy ellátogassunk a szomszédos Izraelbe vagy Jordániába.Ide utazva nem hagyhatjuk ki Jeruzsálemet sem, ahol a híres Siratófal található. Tabában golfozhatunk az eredeti sivatagi terepen, a horizontra tekintve pedig láthatjuk a csodás sivatagi hegyeket.

Legújabb értékelések Egyiptom - Taba

Összesen: 8,8 Az utazás időpontja elkeserítő (késő éjjel oda, vissza) élvezhetetlenné teszi az első, és az utolsó napot. Egyébként remek pihenés......

• 9,5 Szállás
  • 8 Ellátás típusa
  • 9 Környék
  • 8 Alapár

Összegzés
Az utazás időpontja elkeserítő (késő éjjel oda, vissza) élvezhetetlenné teszi az első, és az utolsó napot. Egyébként remek pihenés...... Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Az extra díj befizetés eredményeként, tényleg kiváló szobát kaptunk, bár két külön ággyal.... (ennyire azért nem vagyunk még öregek....)

Ellátás
Minden nap lehetett találni olyan ételt, ami kielégítette az igényeinket.

Hotel szolgáltatások
Remek tengerparti kiszolgálás, kedves személyzet.....

Tengerpart
Tengerpart közvetlenül a szállodánál,napernyő, törülköző mindig volt. Tisztaságra figyelnek!!

Gyula T., 2014.10.31., Tartózkodás dátuma: 2014.08.19 - 08.26.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Taba, Hotel: Intercontinental Taba Heights

Hasznosnak találta az értékést? Igen (1) Nem (0)

Intercontinental Taba Heights, Taba, Egyiptom Gyula T. 2014-10-31 8.8 1 10 Intercontinental Taba - Tabai üdülés

Összesen: 10 Fantasztikus szálloda gyönyörű környezetben, kedves alkalmazottakkal. A legjobb nyaralásunk volt, környezeti szempontból.

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás típusa
  • 10 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés
Fantasztikus szálloda gyönyörű környezetben, kedves alkalmazottakkal. A legjobb nyaralásunk volt, környezeti szempontból. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Tiszta, tágas szoba, jó elrendezéssel, stílusos berendezéssel.

Ellátás
Kontinentális ételek, nagy választékkal, finoman elkészítve. Mindenki találhat a fogára valót. A nyaralás utolsó napja hasmenés lett, de a szállodai orvos egy- kettőre meggyógyított (2 óra alatt teljesen jól lettem).

Hotel szolgáltatások
3 bár (szállodában, medencénél, tengerparton), ebből 1- nél hamburger, pizza, fagyi. Ha valami elromlik a szobában, a recepciónál azonnal intézkednek. Két étterem található és, ha sok az arab vendég, akkor mindkettőt üzemeltetik a külföldi vendégek számára.

Hatalmas medence, kedves animátorok egész napos műsorokkal, sportolási lehetőségekkel.

Tengerpart
Gyönyörű arany homokos part, hihetetlen kék tenger. Cipő a vízben kötelező a korallzátonyok miatt, és szinte kötelezőnek mondható a búvárszemüveg és a pipa. A víz alatt csodálatos látvány tárul az ember elé.

Névtelen, 2013.07.07., Tartózkodás dátuma: 2012.08.14 - 08.21.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Taba, Hotel: Taba Paradise (ex. Radisson Blu Resort)

Hasznosnak találta az értékést? Igen (3) Nem (0)

Taba Paradise (ex. Radisson Blu Resort), Taba, Egyiptom Névtelen 2013-07-07 10 1 10 Taba Paradise (ex. Radisson Blu Resort)

Összesen: 9,6 Csodás környezet,kristálytiszta tenger,kellemes személyzet,luxus nyaralás.

• 9,5 Szállás
  • 9 Ellátás típusa
  • 10 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés
Csodás környezet,kristálytiszta tenger,kellemes személyzet,luxus nyaralás. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Gyönyörű környetetben,igazi pihenés.Minden nap takarítanak és a személyzet nagyon kedves.Az erkélyről fantasztikus panoráma nyílik a tengerre és a szálloda parkjára.Szemben Szaud Arábia és Jordánia,közvetlen balra pedig Izrael látható.

Ellátás
Változatos ételek és finom konyha.Az evőeszközök néha problémát okoztak,de a korábbi bejegyzésekből rosszabra számítottunk.Néha valóban elcsúsztak az ital rendeléssel.A késői vacsora amit a kirándulások után a szobába készítenek kb.egy 1 csillagos szállodának a szintje...A fakultatív programokra ill. a haza utra csomagolt reggeli siralmasan vicces.(bár ez az összes szállodára jellemző,nem csak a Hiltonra)

Hotel szolgáltatások
Az animációs programok szórakoztatóak és oda figyelnek mindenkire.Kedvesek és megpróbálnak bevonni a sportba vagy az esti műsorba.Az internet döbbenetesen lassú és drága.Egyszerübb szállodáknál is alap az ingyenes wifi...Nagyon jó a szálloda saját bazársora.Egyébként aki nem megy fakultatív kirándulni nem volna lehetőség máshol vásárolni.

Tengerpart
Fantasztikus korallok,színes halak és tiszta víz.Még mi is kedvet kaptunk búvárkodni,pedig korábban nem érdekelt.Van elegendő napágy és függőágy.Sokkal szebb a kert a part,mint a fotókon.Nem is értem miért nem frissítik a képeiket.

Hajdú Kemény Andrea, 2012.09.19., Tartózkodás dátuma: 2012.09.11 - 09.18.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Taba, Hotel: Hilton Taba Resort

Hasznosnak találta az értékést? Igen (5) Nem (0)

Hilton Taba Resort, Taba, Egyiptom Hajdú Kemény Andrea 2012-09-19 9.6 1 10 Hilton Taba Resort

Összesen: 2011. július 19-26-ig nyaraltunk a párommal, Tabán, a Marriott Hotelben. Az utat egy héttel az említett dátum előtt foglaltuk le, és...

Bevezetés
2011. július 19-26-ig nyaraltunk a párommal, Tabán, a Marriott Hotelben.

Az utat egy héttel az említett dátum előtt foglaltuk le, és fizettük ki.

A gépünk csodálatos módon időben indult (Travel Service) Ferihegy 2b-ről, pedig velük eddig csak gondunk volt, más utazások alkalmával.. de most rendben zajlott minden. Az egyetlen negatívum, hogy a gép Sharm el Sheik-en szállt le és onnan még 3 óra busz út várt ránk. Túléltük.. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A Marriott szerintem hozza a majdnem 5 csillagot (én voltam más Marriottban a világon, de Afrika és mondjuk Amerika nem összehasonlítható).. szóval kinti viszonylatban, bővel 5 csillagos a szálloda.

A szoba tágas és ízléses volt és nagyon tiszta, rendezett, az ágy baromi kényelmes!

Mi első nap fsz-i szobát kaptunk volna, de én rögtön jeleztem, hogy emeletit szeretnénk. És jól döntöttem, mert onnan szép kilátásunk nyílt a tengerre és a kertre. 5 dollcsit tettem a portás kezébe, a szoba csere bőven megérte az árát.

A szálloda körül hatalmas hegyek vannak, kissé vadregényes, de nagyon szép is. Sok kulturális lehetőségre senki ne számítson, de kikapcsolódásra, pihenésre, snorkerezésre, golfozásra, dzsiptúrára, kirándulásokra és Izraeli kiruccanásra tökéletes helyszín!

Ellátás
7-10ig reggeli, után snack a barlang bárban, aztán 13-15ig ebéd, aztán megint snack..19-22ig vacsi.. szóval kajálni meg inni egész nap lehet dögivel, erre nem lehet senkinek gondja.

A tavalyi Hurghadai hasmenésnek itt se híre, se hamva nem volt.. Én ittam jeges italokat, ettem zöldséget, gyümölcsöt, szószos húst..szóval nekem nem volt semmi bajom! Igazság szerint az egyik útitársunk a 6. napon panaszkodott ilyesmire, de mástól nem hallottuk ezt.

Az italokat standolják, ezért mindig adnak nullás számlát és azt alá kell írni. természetesen ez benne van az AI ellátásban. A sütemények isteniek voltak..

Hotel szolgáltatások
Van SPA, aminek bizonyos részei ingyenesek, de a masszázsért fizetni kell.

Közelben Golf pálya, de minket 40fokban ez nem érdekelt.

Van animátorok által pár akciózás, de igazság szerint ez a szálloda igazi hiányossága: nincs jól megszervezett program a vendégeknek..ha nem megy valaki fakultatív utakra és csak a szállodában van, akkor elég unalmas..

én mondjuk simán kiolvastam két könyvet, de ha valaki állandóan jön-megy, annak ez a program kevés. Esténként ugyanaz a két ember ugyanazokat adta elő. Az baromi unalmas volt. Cserébe a közeli El Wekala szállodában vannak esti programok, oda átvisz az ingyenes TAF-TAF busz. Nagyon jó pofa, érdemes kipróbálni.

Tengerpart
A strand jó, úszócipő ajánlott, mert az első 3-4 m köves nagyon. utána viszont homokos a tenger alja. Ami nem tetszett, hogy nincsen a part mentén zuhanyzó.. ezt mondjuk elvárnám egy 5 csillagos hotelban. Ilyenkor a medence melletti zuhanyokhoz kellett felsétálni..ez azért gáz.

A parton egy bár van, ahol elég lassú a kiszolgálás... DE! tisztított vízből csinálják a jeget!!! máshol ez nem így van, itt simán lehet jeges italokat kérni, nincs belőle hasmars:)

Összegzés
Nagyon örülök, hogy idén Tabára utaztunk, mert közel volt a másik úti célunkhoz, Izraelhez és a Marriottban sem csalódtunk.

Nagyon jó utazás volt, mindennel majdnem maximálisan elégedettek voltunk. Ide bármikor visszatérnék nyaralni! Csak ajánlani tudom ezt az utazást.

ja, nem gyerekeseknek való szerintem.. nekem tök jó volt, hogy kevés a gyerekes, sivítós, hangoskodó családos.. elnézést a családosoktól, de végre itt lehetett pihenni és olvasni és nem kellett más hangoskodását hallgatni!

Szóval ha Taba, akkor Marriott, Sofitel vagy Intercontinental! Ja és AI ellátás!

Lakachew Helena, 2011.08.06., Tartózkodás dátuma: 2011.07.18 - 07.25.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Taba, Hotel: Marriott Taba

Hasznosnak találta az értékést? Igen (4) Nem (0)

Marriott Taba, Taba, Egyiptom Lakachew Helena 2011-08-06 Nagyon jó nyaralás Taba Heights-en

Összesen: HIBÁTLAN! Az egyik legjobb szálloda,ahol eddig jártunk! Már negyedszer voltunk Egyiptomba,de eddig ez volt a legszínvonalasabb!...

Bevezetés

MINDENKINEK SZERETETTEL AJÁNLOM! Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Megfelel az 5 csillagos besorolásnak,minden csilli-villi...ügyelve van a részletekre.

Ellátás
KIVÁLÓ! Minden nap volt ráadásként, kinn az udvaron, a vacsorán kívül valamilyen gasztronómiai sütés főzés.Pl:roston sült rákok,különböző tengeri halak faszénen,kagylók stb....NAGYSZERŰ VOLT A KAJA!

Hotel szolgáltatások
Szeretném még KIEMELTEN megemlíteni az idegenvezetőnket!Patríciának hívják és olyan,mint egy élő lexikon!Sokszor a fakultatív programok alkalmával képes voltam az autóbuszba előre menni és megnézni Őt,nem-e úgy olvassa azt a temérdek információt,amit folyamatosan,érthetően,mindenféle megakadás nélkül,kellemes búgó hangon,tv bemondókat meghazudtoló profizmussal elmondott nekünk,miközben a hosszú,derékig érő haját az ujjaival csavargatta.

ÉN MÉG ILYEN PROFI IDEGENVEZETŐT MÉG SOSE LÁTTAM,pedig már sok helyen megfordultam életemben! LE A KALAPPAL ELŐTTED PATRÍCIA!!!!!

Tengerpart
A strand amúgy átlagos,viszont a korallzátonyok PAZAROK! A búvárhajók sorra a szálloda strandjától nem messze horgonyoztak,annyira sok és szép itt a látnivaló.A szálloda strandja telis-tele van korallzátonyokkal,én eddig Egyiptomi útjaim során itt találkoztam ilyen téren a legtöbb látnivalóval.

Összegzés
Én tízből tizest adnék erre a szállodára.NAGYON TETTSZETT!

Polgár Sándor, 2010.12.04., Tartózkodás dátuma: 2010.11.20 - 11.27.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Taba, Hotel: Sofitel Taba Heights

Hasznosnak találta az értékést? Igen (2) Nem (0)

1 fénykép

Sofitel Taba Heights, Taba, Egyiptom Polgár Sándor 2010-12-04 Polgár Sándor

összes ajánlás Egyiptom - Taba

Az Ön értékesítője:

Ingyenesen hívható: H-P: 09:00-18:00 | Szo-V: 10:00-18:00 06 80 100 200 +40 316 300 926