Spanyolország - Ibiza Spanyolország

• Repülési menetidő

02:20

• Leírás

A spanyolok által a szerelem fehér szigetének nevezett Ibiza a Baleár szigetcsoport része, amely a Földközi-tenger nyugati részén található. Kellemes földközi-tengeri éghajlatatot, érintetlen természetet, boróka-és pínialigetekkel övezett csodás homokos tengerpartot és barátságos légkört találunk itt. Ibiza elsősorban a szórakozás szigete, Európa legnagyobb diszkóit fedezhetjük itt fel, ezért főleg a fiatalok körében közkedvelt. A sziget metropolisza a történelmi város Eivissa, amely tele van bárokkal, éttermekkel, eredeti kávézókkal, butikokkal, galériákkal, elegáns üzletekkel. Sétálhatunk a szűk, romantikus utcákban. Eivissa város domináns építménye a Dalt Villa középkori erődítmény. Ibiza elsősorban homokos öbleivel és a türkizkék tengerével varázsol el, vagy épp ellenkezőleg, a sziklás partszakaszokkal,amelyeket píniaerdők, teraszos lejtők, pálmák és olivafák szegélyeznek.

Legújabb értékelések Spanyolország - Ibiza

Összesen: 10 Nagyon jól éreztük magunkat. Bulizni mentünk és meg is kaptuk.

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 10 Környék
  • 10 Alapár

Összegzés:
Nagyon jól éreztük magunkat. Bulizni mentünk és meg is kaptuk. Teljes leírás

Elhelyezés
_kedvesek voltak.Tiszta rendes szoba volt.

Ellátás
A félpanziós ellátásnál bőven volt választék.

Hotel szolgáltatások
Nem vettünk igénybe egyéb szolgáltatást.

Tengerpart
Gyönyörű tengerpart, habár bulizni mentünk.

Névtelen, 2017.09.01., Tartózkodás időpontja: 2017.08.12 - 08.19.
Régió: Spanyolország Spanyolország, Ibiza, : Sirenis Club Tres Carabelas & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 8,2 Nagyszerü Volt!

• 9 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 6 Környék
  • 7 Alapár

Nagyszerü Volt! Teljes leírás

Szep, tiszta szobak.

Ellátás
Teljesen elegedett vagyok, hatalmas valasztek minden etkezesnel.

Hotel szolgáltatások
Medence, bar, berelhetö szef. Erthetetlen viszont, hogy egy ekkora szalloda miert nem biztosit teritesmentes WIFI hasznalatot!

Tengerpart
A szallodanal, de ahogy neztem egesz San Antonioban sajnos elhanyagolt, nem tul tiszta a tengerpart. Mi mindig mas strandokra mentünk fürdeni.

Farkas Gábor József, 2016.09.21., Tartózkodás időpontja: 2016.09.06 - 09.13.
Régió: Spanyolország Spanyolország, Ibiza, : Fiesta Milord

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 4,8 Nem megyünk oda többet.

• 4,5 Szállás
  • 6 Ellátás
  • 6 Környék
  • 3 Alapár

Összegzés:
Nem megyünk oda többet. Teljes leírás

Elhelyezés
Átlag alatti, gyenge 3 csillagosnak felel meg. Nagyon koszos.

Nagy Edit Éva, 2016.08.24., Tartózkodás időpontja: 2016.08.13 - 08.20.
Régió: Spanyolország Spanyolország, Ibiza, : Fiesta Milord

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: Gyönyörű a környezet, szuper a személyzet, közel a strand, a szállodából gyönyörű a kilátás. Teljes panziónk volt, rengeteg ételt...

Bevezetés
Gyönyörű a környezet, szuper a személyzet, közel a strand, a szállodából gyönyörű a kilátás. Teljes panziónk volt, rengeteg ételt kínáltak, szuper volt. Csak ajánlani tudom, főleg gyermekes családoknak, fiataloknak talán túl nyugodt hely, minden messzebb van, de autóbusszal elérhető. A busz rendszeresen közlekedik. Gyönyörű nyaralás volt. Teljes leírás

Klášterková Klára, 2009.06.15., Tartózkodás időpontja: 2008.06.25 - 07.02.
Régió: Spanyolország Spanyolország, Ibiza, : Imperial Playa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: A San Remo, S Estanyol kb. 2 km-re fekszik San Antonio kikötőjétől, Ibiza szigetén. A környéken vannak üzletek, éttermek, diszkók. A...

Bevezetés
A San Remo, S Estanyol kb. 2 km-re fekszik San Antonio kikötőjétől, Ibiza szigetén. A környéken vannak üzletek, éttermek, diszkók. A szálloda szerintem középkategóriájú. Van szórakozási lehetőség. A szállodán még lenne javítani való, de a nyaralás így is tetszett, újra elmennék. Teljes leírás

Elhelyezés
Szép szállásunk volt, az S Estanyol szállodában laktunk. A szállodában csak tengerre néző szobák vannak. A San Remo szobái az utcátra és a tengerre néznek .Szezon után nyaraltunk, voltak szabad szobáik, így választhattunk. Minden szoba erkélyes volt. A szobához egy fürdőszoba is tartozott jacuzzival. A két szálloda egynás mellett fekszik, közös a recepció és az ebédlő. Mindegyik szállodának saját bárja van, de mivel szezon után nyaraltunk a mi szállodánk bárja már zárva volt , így a San Remoba jártunk, ahol az étterem volt és egy társalgó bárral. Minden nap takarítottak, tiszta törölközőt hoztak. A szobán volt TV, a széfért fizetni kellett. A szállodában van 4 lift, sosem kellett rá várakozni. A szállással elégedettek voltunk.

Ellátás
A San Remoban étkeztünk. A főpincér azonnal leültetett, nagyon aktív volt, mindig figyelt. Volt 3-4 féle saláta, fústöltáru, édesség, fagylalt, főfogás és 1-2 féle leves. Kínáltak sört, bort, vizet, dzsúszt, pár fajta kávét, csokoládét és teát. Az ebédlőből tilos volt bármit is kivinni, még a vizet is, különben megfizettették. Ha egy másfél literes flakonba engedtünk, 0,5 eurót kértek érte. Gyors volt akiszolgálás, ügyesen leszedték az asztalokat és terítőt cseréltek. Az ebédlő tiszta volt, az ételt állandóan pótolták. Délután az ebédlő zárva volt, ha valami ételt szerettünk volna a bárban kínáltak pár fajta szendvicset. Az étellel elégedettek voltunk.

Hotel szolgáltatások
A szolgáltatásokkal is elégedett voltam. A szobalányok kellemesek, a bárban és az ebédlőben is jó a kiszolgálás. A személyezt nagy része szlovák és lengyel, nem éreztük, hogy külföldön vagyunk. A bárpultos egy lengyel hölgy, de csehül is értett. A másik egy spanyol hölgy volt és amikor angolul rendeltem valamit, mindig eltévesztette. A bárból ételt és italt vihettünk a strandra, 23 óráig volt nyitva. A szobára személyenként max. 2 üveg innivalót vihettünk fel.

Tengerpart
A strand közvetlenül a szállodánál van. Szerintem a homokot úgy hordták oda, mert a környéken nincs nagyon homok. Hosszú és elég keskeny strand volt. Nem tudom szezon idején elképzelni. A nyugágy ingyenes volt. Az utolsó 2 napon erős nyugati szél fújt és sok hínárt vetett a partra. A vízbe jutás akadálymentes, a part kicsit köves, különben homokos. A part mentén néha halakat is láttam. A víz meleg volt, de a medence keskeny és rövid és hideg, 12 fokos volt benne a víz, egész nap árnyékban volt, mert a szállodától nyugatra fekszik, októberben már nem nagyon sütött oda a nap. Senki sem fürdött benne. A parrt mentén eljutni San Antonióba. A szálloda másik oldala felől is megközeltíhető a strand, ott szkúter is bérelhető, ejtőernyőzni is lehet.

Összegzés
Ez volt a 2. AI nyaralásunk és az előző mallorcai nyaraláshoz képest itt kisebb volt az ételválaszték, az innivaló is kevesebb és a szórakozási lehetőség is, különben tetszett. Tisztaság volt, kellemes a személyzet, kedvező volt az időjárás, 1 nap kivételével, egész héten fürdödhettünk. Azon a napon hideg szél fújt, még napozni sem lehetett. Kevésbé igényes vendégeknek ajánlom. Legközelebb újra elmegyek.

Šťastná Jana, 2009.05.27., Tartózkodás időpontja: 2008.09.29 - 10.05.
Régió: Spanyolország Spanyolország, Ibiza, : San Remo Club

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (2) Nem (0)