Franciaország Franciaország

Hivatalos megnevezés: Francia Köztársaság
Főváros: Párizs
Állami irányítás: plurális köztársaság kétkamarás parlamenttel
Vallás: római katolikus 78%, moszlik 4%
Hivatalos nyelv: a hivatali nyelv a francia
Időeltérés:

Franciaország - már 52 343 Ft-tól

FRANCIAORSZÁGRÓL

A legnagyobb kiterjedésű európai ország, amely a térképen hatszög alakban rajzolódik ki, mintegy 60 millió lakossal rendelkezik. Partjait négy tenger mossa és hosszú évszázadok óta nagyon keresett helynek számít. Nyolc országgal határos:ezek Belgium, Luxemburg, Németország, Svájc, Olaszország, Monaco, Andorra és Spanyolország. Első ránézésre feltűnik a felszín tagoltsága, amely nyugatról keletre emelkedik, és nemcsak a tengerparti pihenést teszi lehetővé, hanem télen a síelést is az ország magasabb hegységeiben - a Pireneusokban és az Alpokban.

Az északon található Párizsi-medence szívében fekszik Európa legérdekesebb városainak egyike - Párizs, a bohém művészek városa, a kultúra, gazdaság és közélet központja. Nem kétség, hogy itt találjuk meg nemcsak Franciaország, de Európa legérdekesebb kulturális örökségeit is. Érdemes megtekinteni a Louvre múzeumot, az Eiffel-tornyot, a Montmartre művésznegyedet és sok minden mást. A Loire mentén fekvő fényűző kastélyokban az egykori uralkodók életvitelét csodálhatjuk meg. Franciaországot nemcsak építészete miatt keresik fel olyan sokan. A bor kedvelői is nagyra értékelik a burgundiai borospincéket Bordeaux környékén, a kalandorokat pedig a Francia - középhegységben található szakadékok csábítják. A napfény szerelmesei az ország déli részén, az Azúr-tenger partján luxuskörülmények között pihenhetnek. Ne feledkezzünk meg Bretagne és Normandia partjairól sem. Főleg a gyermekek értékelik nagyra a Marny folyó völgyében fekvő Disneylandet, amely Európa első ilyen szórakoztató jellegű parkja volt. Franciaország szíveként a délnyugati területen, a Loire-tól Pireneusokig húzódó területet tartják számon,ahol Toulosse és Montpellier városok fekszenek. A terület már régóta lakott, erről számos barlangrajz és sírhely is tanúskodik.

Mit értékelnek leginkább a franciák? Nos, főleg a komunikációt és udvariasságot, amelyet már alapiskolában megtanulnak. A francia mentalitásban mélyen gyökerezik a tisztelettudás és demokrácia, amit a külföldiektől is elvárnak. Ezért mindig figyeljünk oda a kultúrált viselkedésre.Vigyázat a politikai kijelentésekre és a szociális helyzet feszegetésére. Az évek során a divat országává avanzsált Franciaország híres borairól, a sajtok és a pikáns konyha széles választékáról, valamint a csodás természetről. A francia büszkeség és hazaszeretet az egész világon ismert, és el kell ismernünk, hogy joggal lehetnek büszkék a hazájukra.

Franciaország - már 52 343 Ft-tól

Legújabb értékelések Franciaország

Összesen: 4.6 A szobák nem felelnek meg a képeknek, a szálloda inkább egy hostel. De annak ellenére, hogy mindenhol régi berendezések vannak, a szobák...

• 1 Elhelyezés
  • 10 Ellátás
  • 1 Alapár

Összegzés:
A szobák nem felelnek meg a képeknek, a szálloda inkább egy hostel. De annak ellenére, hogy mindenhol régi berendezések vannak, a szobák tiszták. De a szállás nem egyezik az árral. Teljes leírás

Přemysl H., 2023.01.18., ● Tartózkodás időpontja:: 2023.01.12 - 01.14.
Régió: Franciaország Franciaország, Párizs, Szállás: Timhotel Nation

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (0)

Összesen: 7 Síelés szuper volt, szállás is megfelelő, pálya pár méterre.

• 6 Elhelyezés
  • 7 Alapár
  • 9 Sípálya minőség

Összegzés:
Síelés szuper volt, szállás is megfelelő, pálya pár méterre. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállás 4 csillagoshoz képest elég fapados volt. A berendezés megfelelő volt, tiszta, nem lelakott, de nem volt se wc papír, se szappan, se törölköző, a biztosított ágynemű 2 lepedő és egy párnahuzat volt. Persze azért a célnak megfelelt, de a 4 csillagot nem tudjuk mire vagy kitől kapták, magasabb elvárásaink voltak az előzetes információk alapján.

Hotel szolgáltatások
Wellness tartozott a szállodához, ami állt egy nem meleg vizes kis medencéből és két tojtoj wc szerű mobil gőzkabinból, meg egy szoba méretű "fitness" teremből. Emellett 7ig volt nyitva, miközben a sípályák majdnem 5ig, szóval még ha használható lett volna se tudtuk volna nagyon kihasználni.

Pályák
Sok féle pálya, sok lift, sorok, tömeg nincs. Síelésre szuper hely.

Zsolt R., 2018.02.20., ● Tartózkodás időpontja:: 2018.02.01 - 02.10.
Régió: Franciaország Franciaország, Risoul / Vars, Szállás: Rezidence Pra Sainte Marie

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (1) Nem (1)

Összesen: 9.4 Hárman barátnők Párizsban ünnepeltük 50. születésnapunkat. Megnéztünk jó pár nevezetességet, bár korántsem mindet. Fantasztikusan éreztük...

• 9 Elhelyezés
  • 9 Ellátás
  • 10 Alapár

Összegzés:
Hárman barátnők Párizsban ünnepeltük 50. születésnapunkat. Megnéztünk jó pár nevezetességet, bár korántsem mindet. Fantasztikusan éreztük magunkat ebben a gyönyörű városban! A közlekedés (Metro) hihetetlenül profi! Összehangolt, tiszta, behálózza egész Párizst, szinte mindenhova eljutottunk csupán a Metro használatával! Teljes leírás

Elhelyezés
Kis utcában, kis hotel, bár 6 emelet magas :) Mi a 6. emeleten kaptunk egy kicsi szobát, de arra, hogy esténként pihenni térjen az ember egész napi gyaloglás után, tökéletes. A fürdőszoba kicsit talán lehetett volna nagyobb, de így is elfértünk. Az ágyak kényelmesek. Szekrény már nem fért az aprócska szobába, így a fogasra tudtunk kiakasztani pár ruhát, a többi maradt a bőröndben.

Ellátás
Minden reggel friss pékáru, köztük az elengedhetetlen croissant. Büféreggeli, ízlésesen tálalva. Igaz, csak egyféle sonka volt, de az nagyon finom. Tökéletes, tápláló reggeli. Automata gép a kávénak, teának kakaónak.

Hotel szolgáltatások
Wi-fi mindig működött, poggyászmegőrzés van. A recepciós fiatalember végtelenül udvarias, kedves és segítőkész! A visszaútra szóló repülőjegyünket e-mailben kaptuk meg, megengedte, hogy kinyomtassuk, taxit hívott, mindenben készségesen segített. Sőt! A sálamat ott felejtettem és elküldte postán, hogy nekem egy fillérembe sem került, pedig úgy kértem. Csak megjegyzem, hogy magyar szállodák utánvéttel küldik el az ott hagyott tárgyat.:)

nincs

Névtelen, 2017.06.03., ● Tartózkodás időpontja:: 2016.04.15 - 04.19.
Régió: Franciaország Franciaország, Párizs, Szállás: Belta

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 7.2 Harmadik éve választottuk nyaralásunk helyszínéül a cote'd azurt, mindig más szálláshellyel. Sokat sétáltunk, Cap Martinból Mentonba...

• 8 Elhelyezés
  • 1 Ellátás
  • 9 Alapár

Összegzés:
Harmadik éve választottuk nyaralásunk helyszínéül a cote'd azurt, mindig más szálláshellyel. Sokat sétáltunk, Cap Martinból Mentonba és vissza, és persze sokat fürödtünk a tengerben. Vonzónak találtuk, hogy a part nem zsúfolt, közelben lehetett kávézni, sörözni.

A szálloda könnyen megközelíthető, gyors és előzékeny volt a recepciósok munkája. Teljes leírás

Elhelyezés
Szobánk a 2. emeleten helyezkedett el, mely tiszta tágas, szellős és mivel a teraszunk is védve volt fenyők és pálmafa lombjával, a nap minden szakában alkalmas volt a pihenésre. Kényelmes ágy, minden szükséges kellékkel felszerelt konyha, tágas fürdőszoba állt pihenésünk rendelkezésére. Hiányt semmiben nem szenvedtünk.

Étkezés nélküli .

Hotel szolgáltatások
A szálloda rendelkezett saját medencével, de mi nem vettük igénybe.

Tengerpart
A tengerpart kavicsos és rendkívül tiszta. A víz hihetetlenül kellemes volt és délelőtt is, délután is jött egy kis takarító motoros hajó összeszedte a tengeri növényeket, stb amik úszkáltak. A parton sűrűn találhatók zuhanyzók is.

Csikós László, 2013.08.07., ● Tartózkodás időpontja:: 2013.07.26 - 08.02.
Régió: Franciaország Franciaország, Cote d'Azur (Francia Riviéra), Szállás: Les Jardins Du Cap

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (4) Nem (1)

Összesen: 6.2 Összességében jól éreztük magunkat, bár - főleg az építíkezés miatt - voltak kényelmetlen helyzetek.

• 4 Elhelyezés
  • 10 Ellátás
  • 7 Környék
  • 6 Alapár

Összegzés:
Összességében jól éreztük magunkat, bár - főleg az építíkezés miatt - voltak kényelmetlen helyzetek. Teljes leírás

Elhelyezés
Pozitívum: a szállás közel volt a tengerparthoz, de volt külön medence is.

Bár külön ellenszolgáltatásért, de lehetőség volt parkolóhely biztosítására.

Az apartman egyszerű, de tiszta volt, a konyha jól felszerelt. Volt saját erkély.

Negatívum: szemben építkezés folyt, ezért reggeltől nagy volt a zaj.

Egy fél napig az építkezés miatt a vizet elzárták a házban,erről nem volt előzetes értesítés sem, ami elég kellemetlen volt. TV, takarítás, ágynemű csak külön térítés ellenében volt elérhető - nem éltünk vele.

Sajnos légkondi nem volt. A 4 fős apartmanban emeletes ágy volt, meglehetős kényelmetlen volt a használata. Wifi csak a recepciónál volt elérhető.

Ellátás
Nem volt étkezés, csak apartmant béreltünk

Hotel szolgáltatások
Amit igénybe vettünk: parkolóhely (külön ellenszolgáltatásért), medence,

Amit nem: TV, reggeli, ágynemű, takarítás - külön térítés ellenében kínálták.

Egyébként a recepción dolgozók segítőkészek voltak, angolul meg tudtuk értetni magunkat.

Tengerpart
Gyalog, 1 percnyi sétával már a tengerparton voltunk.

A tengerpart kavicsos, a víz tiszta, az idő végig kellemes volt.

A strandon van zuhanyozási lehetőség.

Margit S., 2013.08.07., ● Tartózkodás időpontja:: 2013.07.26 - 08.02.

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (6) Nem (0)